~*~*~PUOLUKOIDEN MAANANTAI~*~*~
Kommentit (28)
Työvuoro melkein lopuillaan!! Mukavaa maanantaita kaikille!! palailen myöhemmin paremmalla ajalla!! Kiva kuulla että hannelen reissu meni hyvin
[color=darkgreen]Juu kyllähän se reissu tosiaan hyvin meni. Ja näyttäähän tuo mieskin joskus pehmoilevan. No mutta nyt pitää keskittyä vaan siihen että sitten 7,5 kk päästä, kun aina tahtoo käyä niin että kohta alankin jo haaveilla että jos mies suostuskin jo nyt ja joka kerta tulee pettymys tottakai!
Jaa vai viikolla 7 eka ultra. Saako sillon jo mukaan sen mustaharmaan kuvan? Pitääpä sitten kun joskus sellasen saa niin muistauttaa miestä että se aiko laittaa sen puhelimen taustakuvaksi... ;o)
Apua, mikäs kiertopäivä nyt onkaan... *tarkistaa kalenterista* Nyt on kp 28. Mutta ei mitään salamatkustajia ole matkassa, ei tainnut ovisaikaan olla kovin aktiivistakaan. Mulla nyt on se pissatulehus vaikka kuin usein...
Huomaa kyllä että ei ole uutuudenviehätystä tässäkään suhteessa enää... Etukäteen molemmat puhu että miten siellä mökillä koko ajan ollaan sisäkkäin, mutta sitten todellisuudessa vähiin jäi. Molemmat vain totes siinä takkatulen ääressä että vanhoja kai tässä jo ollaan, että ei huvita, paljon mieluummin vaan toisen kainalossa kyhnyttää. Ja sitten tuntukin että ne pari kertaa siellä oli varsinaisia suorituksia, ne oli jotenki semmosia " no pakkohan täällä on ku kerta niin suunniteltiin..." Liikaa paineita... Ei pitäis suunnitella liikaa...
No nyt taas töiden pariin... Pitäs tämäkin työviikko saada alkuun!
IHANAA VIIKKOA PUOLUKOILLE!
Ps. Koska Golda piinailee?
Merineito: Aika hurja tuo uutisjuttu jonka laitoit... Oishan se hienoo jos löytyis parannuskeino.
Hannele: Eikös sulla ole nyt sitte piinailu päivät? Vai onko hyvinkin pitkä kierto? Täällä piinaillaan vasta loppuviikosta... Mulla on kyl ollu tosi outoja alavatsavaivoja.. Ei nyt saa taas aloittaa tuota oireitten ettimistä, apua!
Äsken kun kävin kahvia hakemassa, multa tipahti lusikka lattialle... Kaikkihan tietää sen, että jos veitsi tippuu tulee mies kylään, jos haarukka tulee nainen ja jos lusikka niin [b]lapsi[/b]. Jostain se on pakko toivoa hakea ;)
Viettääkö kukaan muu tänään vapaapäivää? vois pinoutua useemmin tänään jos muutkin kävis usein kurkkimassa =)
Entäs onko Apulannan kuuntelijoita? Sain lainaan työkaverilta tuon uusimman levyn, ollaan menos lauantaina kuuntelemaan ko bändiä =) En kyl oo mikää fani mutta keikoillahan aina kiva käydä =)
Palaillaan =)
-Thunderi-
[color=darkgreen]Useammin kai mulla tulee täällä töissä kurkittua ku jos oisin vapaalla... *tunnustautuu huonoksi työntekijäksi...*
No siis periaatteessa piinailupäivät, mutta ei ole syytä piinailla. Viikonloppuna alkais menkat (tai siis ALKAA, ei alkais...)
Niin joo määkin luin ton HIV-uutisen ja aika omituinen kyllä... Omituista on elämä...
Toivottavasti THUNDERI tuo lusikka tarkottaa juurikin sitä!!!
Me oltiin viikonloppu taas reissussa ja jälleen kerran jäi puuhastelematta. Jotenkin tuntuu koko vauvan alulle saattaminen ihan mahdottomalta ajatukselta, kun koko yritys perustuu ovispäivien laskentaan ja kaikki muu touhuilu tuntuu jäävän väliin. Meilläkin sitten menee noiden Hannelen mainitsemien suorituspaineiden puolelle koko homma. Tällä viikolla täytyis taas patistaa miestä kylvöpuuhiin, mutta saa nähdä kuinka käy - se kun tuppaa asennoitumaan, että helppo hommahan se on. Sitten kun viitsii " tehdä" ?? Voi kunpa niitä vauvasiemeniä siis tällä viikolla saisi oikein roppakaupalla...
Tässä joulun alla tuntuu, että vauvajuttuja pitää hirmuisesti laskelmoida, kun tulee kaikenlaisia pikkujoulu- yms. kutsuja ja aina pitää miettiä selitystä sille, miksi ei juo alkoholia. Tai pitää laskea, että mikä ajankohta kierrosta on menossa ja jos päivänä x toteaisi olevansa raskaana niin mitä sitten selittelee muutamaa päivää myöhemmin ja millä verukkeella on ottamatta edes sitä yhtä lasillista viiniä. Ja kun ei sitä vielä tässä vaiheessa halua mitään kellekään paljastaa (vaikkakin aika moni jo tietää mun vauvakuumeesta...).
Mulle on pitkästä aikaa tullut halu järjestää oikein perinteinen joulu. Tarkoittaa siis sitä, että joulukoristeisiin uppoaa euro jos toinenkin tänä vuonna. Meinattiin jopa joulukuusi hankkia :-) Täytyykin aloittaa koristeiden hankinta jo nyt, ettei kaikki tule sitten joulun alla maksettavaksi... Oi kunpa seuraavana jouluna olisi jo se oma vaavikin joulua viettämässä *haaveilua*
Ei vaan, kai noita töitäkin tarvitsisi vähän tehdä... Mukavaa maanantaita!
[color=slateblue]Mulla ei toiminut tuo [b]merineidon[/b] laittama linkki... johtusko sitten työpaikan paskoista koneista, en tiiä. Töissä siis ollaan ja voi että on taas tylsää. Hommaa on, mutta silti tylsii niin pirusti. Odotan kyllä äippälomaa niinku hullu puuroa! Kunpa pääsis jo pois töistä... *tunnustautuu myös huonoksi työntekijäksi*
[b]Hannele:[/b] Ihan varma en oo tuosta alkuraskaudenultran ajankohdasta. Siitäkin kun on monia käytäntöjä. Muistaakseni se meni niin, et viikolla 7 syke pitäs jo näkyä eli ainakaan kovin paljoa ennemmin ei kannattas mennä. Kyllä sieltä varmaan saa jonkunmoisen kuvan mukaan. Ainakin jos se tehdään yksityisellä. Eri asia on sitten saako siitä kuvasta mitään selvää. Meillä on Tuutista ne viikon 12+6 kuvat tosi selviä ja hyvin näkyy profiili. Rakenneultran (viikko 18 tai jtn) yksi ainoa kuva on sitten aivan kökkö. Ihan sumeaa vaan, selkäranka erottuu ja pää... mutta muuten ei saa läheskään niin hyvin selvää kuin nuista yksityisen kuvista.
Tuosta [b]seksistä[/b] tuli mieleen, et kyllä meilläkin aikalailla on lopahtanut se nuoruuden into tuosta sekstailusta. Varsinki nyt kun pullat on vihdoin uunissa, niin tuntuu, ettei oikeen oo järkeä harrastaa koko touhua. Kivaahan se on ja kyllä me sekstataan, mutta erilaista se on kuin ennen Tuuttia. Mies on myöntänytkin että haluaa " pyhittää" mun vartalon kokonaan nyt vauvalle. Ehditään me kuulemma sitten Tuutin synnyttyä jatkaa irstailujamme ;) Mulla ei suuremmin nuita haluja olekaan, joten sopii mulle tuo vauvan ehdoilla meneminen. Eihän se vauva rikki toki mene, vaikka sekstaakin vähän enemmän tai rajummin, mutta jotenkin tuntuu tällanen hiljanen tahti nyt sopivalta.
[b]TYÖNIMI:[/b] Meillä ei ollut tälle asukille työnimeä... ainakaan en muista. Siis meinaan nyt, et nimeä ei ollu ku alettiin yrittään. Nt-ultran jälkeen alettiin sitten kutsumaan masukkia Masutyypiksi tai Tyypiksi ja mies sitten tuon Tuutin keksi myöhemmin. Yks päivä tulikin mieleen, että mein vauvaa taidetaan kutsua Tuutiksi tai Tyypiksi rippikouluun saakka :D
Huomenna on tilipäivä, ihanaaaa! Meinaan mennä töistä suoraan shoppaileen. Harmi vaan kun ne mammavaatteet ei oikeen mulle passaa, mutta jos shoppais jotain ihan muuta. Eilen muuten sain [b]ahistuksen[/b] tästä paisuvasta olemuksestani. Ois haluttanu pukea nätisti päälle isänpäivänä, mutta kappas kun se ennen niin seksikäs toppi tai neuletakki ei enää näytäkään yhtään hyvältä! Mieskin tokas vaan, et " no tuota mahaahan sä olet jo kauan halunnu, että koita nyt vaan kestää!" No tottahan sekin on, mutta ei oo ihan helppoa, kun ennen olin hoikka ja nyt kauhee pallomaha... Onneksi mies sitten tajus kehua kuitenkin mun valitsemaa vaatetusta ettei menny taas märinäksi mun osalta :) Oikein ärsyttää joskus kun tuntuu, että joka himputin asiasta meinaa tulla itku.
Jahas, aloinpa minä purkautuun oikeen urakalla. Sori omanapaisuus :/ Lähdenpä hommiin, etten aivan lusmuksi ala ;)
JJ 27+6 kera Tuutin [color=deeppink]♥
Kivalta söpöilyltä kuullosti Hannelen viikonloppu. Ihanaa että meni hyvin se reissu. mutta monelta sä Hannele oikeen meet töihin? oot usein ekana paikalla ja nytkin hyvissä ajoin ennen kasia, millä alalla olit?
Ooon alkanu nyt kiinnittään huomiota ihmisten työaikoihin, kun lähitulevaisuudessa on mullakin toivon mukaan edessä kiinteät työajat. hui, pelottaa jo valmiiks et miten se herääminen oikeen onnistuu..
me käytiin eilen kummankin porukoilla isänpäiväkahveilla ja vieläkin on huono olo siitä mässäilystä. ja tänään aamulla piti olla YTHS:llä gyne, kerrankin aattelin olla hyvissä ajoin ja sit tää sano et ei voi ottaa papaa ku ei oo viel ihan kahta vuotta edellisestä, keväällä uudestaan. grr.. ei sitäkään kukaan voinu sit ilmottaa aikaa varatessa.
jaa, että lapsi tulee jos lusikan tiputtaa, tuota en ollut kuullut mutta pitääpä koittaa :)
Essi, mul on kanssa kauhea himo laittaa ekaa kertaa omaan kotiinkin joulu.
ja siitä joulukuusestakin. jotain koristeita aijon kyllä hommata, mutta kuusi saattaa jäädä ens jouluun. tänä jouluna kun vielä reissataan vanhempien luokse pyhiksi. vuoden päästä sitten voisi harkita " oman joulun" rakentamista. tai viim. seuraavana, sillon pitää olla jo se esikoinen sylissä!
mieskin taas eilen söpöili. vauva- ja naimisiinmenovihjailuja pitkin päivää, siis mun vanhemmilla ja sen vanhemmilla ja sitten illalla taas jotain puhuttiin tulevista ja se jo maalaili 4 lasta suunnitelmiin!!! ihana höpsö, mutta kuitenkin piti uusi pillerilevy aloittaa.
Työnimistä.. ei oo viel mitään varsinaista. nimiä mietiskellään jollain asteella koko ajan ja aina se joka parhaalta kuullostaa on sen hetkisenä työnimenä. tai sitten joku kolmikosta kleopatra, napoleon ja caesar (joka siis on meidän " suuret saappaat" -katras.
luna
[color=magenta][b]ESSI:[/b] Mulla on tänä vuonna alkanut " joulukuume" muita vuosia aikaisemmin. Joulukuusta ei varmaankaan vielä tänä vuonna laiteta, koska ollaan joulu anoppilassa. Mutta ens vuonna sitten toki laitetaan :) Tein viikonloppuna sellasen kulkusverhon, jonka laitan sitten makkarin tms. oviaukkoon. Sais nyt äkkii laittaa ne kynttelikötkin :D
[b]LUNA:[/b] Jee, aika lupaavalta kuulostaa tuo miehesi " pehmoilu" . Olikos teillä jo jokin tuplausaika? *ei muista taas ihan mitään*
[b]GALLUPPI:[/b] Teetkä joulukoristeita itse?
- Mä teen. Niinku jo mainitsin, niin just tein sellasen kulkusverhon ja aikaisempina vuosina oon tehny ainakin sellasia tikkutonttuja. Joululiinoja taisin kans tehä viime jouluksi. Ajattelin, että ois myös kiva maalata kiviä jouluaihein. Esim. tonttuja, tähtiä, kynttilöitä. Niitä vois sitten asetella vaikka kynttilävadille kynttilöiden ympärille.
Jahas, nyt mua kaivataan --->
Ei meillä mitään varsinaista aikataulua ole. Puhetta on ollu keväästä, mutta nyt varmaan mennään niin että katsotaan mitä työtä mulle löytyy ja miksi aikaa kunhan valmistun ja sitten vähän sen mukaan edetään.
Kaippa jos vaikka kävis mieletön flaksi ja sais vakkaripaikan jostain nii vois ainakin puol vuotta olla töissä ennen kun alottelis ettei sit ihan heti jäis vapaalle. jos määräaikasuus niin sitten en tiiä. ja tuo mies kun tahtois ekana viel naimisiinkin, mut ei tee asialle mitään.
G. en oo tehny joulukoristeita sitten lapsuusaikojen, mutta hauskaahan tuo olisi jos alkaisi sitä joulua laittamaan.. ehkä perehdyn asiaan ensi vuonna.
[color=darkgreen]Joulukoristeiden itsetekeminen on mulla ikuisesti suunnitteluasteella... Mullakin on sellanen joulufiilis alkanut tänä vuonna tosi aikaisin ja tekis jo kovasti mieli laittaa koristeita... Mun joulukoristeet jäi edellisen miehen asuntoon joten nyt niitä ei juurikaan oo, muutama joulupallo vaan. Mutta aion kyllä hommata lisää koristeita ja valoja ym! Ja joululahjaostoksille tekis aivan kauheesti mieli mutta missä välissä...?!?
ESSI: toivottavasti pian tuplaat niin ei tarvi enää laskelmoida nuita juttuja. Kyllä sitten kaikki hyvin lutviutuu kuitenkin. Ainahan se tuo alkoholista kieltäytyminen herättää kysymyksiä, sun pitää keksiä jotain sellasia syitä että mitä tärkeää menoa ois muka seuraavana päivänä ja pitää naama peruslukemilla jos joku vihjailee raskaudesta...
LUNA: Mun työpäivä alkaa 7.00. Meillä on kyllä liukuva työaika mutta porukalla kuljetaan pitempää työmatkaa joten tuo aika on kyllä joka päivä sama. Työmatka kestää tunteroisen eli kuuelta lähen kotoa! Kyllähän se herätys on rankka, ja kyllä on usein ikävä opiskelijan elämää, mutta minkäs teet... Kotona oon vasta 16.30 joten se selittääkin sen miks koskaan en kerkiä tehä mitään illalla, kun oon jo niin väsynyt pitkän päivän ja aikasen herätyksen takia! Ala on sähkö ja koulutus insinööri. Ilman tuota työmatkaa ois paljon rennompaa elämä mutta kun mies on eripaikkakunnalla niin jomman kumman kun kuljettava ja parempi näin päin...
[color=CDAD00]Mulla on ollut melko masentava viikonloppu. Lauantaina meidän tietokone sanoi yhteistyösopimuksen irti. Koneelle
oli tullut joko virus tai spyware-ohjelma, joten loppuviimein ei päästy enää edes nettiin enkä minä siis tänne
pinoutumaan. Eilen taisteltiin monta tuntia ja saatiin vihdoin kone kuntoon.
No sitten kun oltiin eilen rannassa kävelyllä, niin nähtiin erästä suomalaistuttuamme. Hän toivotteli meille hyvää isänpäivää (vaikka meillä ei siis vielä tuota jälkikasvua ole, joten tiedä miksi toivotteli). Mies sitten tokaisi siihen, että ei vielä pariin vuoteen. Mulla meni ihan jauhot suuhun ja olin että häh?!?! kun on kuitenkin puhuttu, että aloitettaisiin yritys maaliskuussa. En kuitenkaan sanonut miehelle mitään, menin vaan hiljaiseksi, koska rupesi niin itkettämäänkin. Sitten vaan jotenkin ajattelin, että annan asian nyt olla, eikä se sitten enää vaivannutkaan. Mutta nyt taas kun mietin asiaa, niin tuntuu niin pahalta. Joten täytyy miehen kanssa asiasta puhua, kertoa, että tuntuu pahalta jos en voi sen sanomisiin luottaa. Meillä tosin oli ollut aamulla puhetta, että jos aloitettaisiin yhdessä laihdutusprojekti ja mies puhui vuodesta. Minä en siihen kestoon mitään kommentoinut. Kai se haluaa siirtää yritystä siihen, kun on laihduttu.
Meillä ei ole vauvalle mitään työnimeä, tuntuu että tätä menoa sellaista ei tarvitse keksiäkään... :´(
Minäkin laitoin postia ennustajaellille ja madamelle. Jospa sieltä selviäis miten on asian laita. ;)
Mutta kiva kuulla, että muilla on ollut mukava viikonloppu, erityisesti Hannelella siellä mökillä. Ja että galtsullakin alkaa tuplailu jo niin pian! Minäkin pidän kuitenkin vielä toivoa yllä sen maaliskuun suhteen. Nyt en oikein muista mitä muuta piti kommentoida, mutta palaan varmaankin myöhemmin tänään asiaan.[/color]
äläppä masennu. ehkä mies on miehiseen tyyliin laskeskellut ett kun maaliskuussa alkaa yritys, niin tuskin vauva ihan isänpäiväksi ehti eli seuraavana vuonna sitten.
ainakin mun mies just tokas et ei kai sitä isäks lasketa jos vauva on vasta tulossa.
tai sit vaan lauko sammakoita sen enempi ajattelematta. toivotaan että teillä maaliskuun aikataulu pitää!
.. ahkerasti hommien kimpussa, näköjään..
luna
[color=dodgerblue]Luna: Se lusikka juttu toimii siis silleen, että jos [b]vahingossa[/b] tipahtaa... =)
Luumuhillo: Kuulostit aluks tosi masentuneelta, mutta onneks sun juttu loppu vähä ilosemmissa merkeissä... Se on kyl tosi ärsyttävää kun miehet laukoo tuommosia juttuja, eivät yhtään ajattele miltä toisesta voikaan moinen tuntua! Mä oon kans tosi herkkä ja oisin tuossa vaiheessa alkanu nyyhkimään.
Ootte te kyllä kovia työmyyriä, kun täällä rymyätte ;) Mä kerkeen töissä ainoostaan yövuoroissa nettiin... mut sillon sitäki enemmän =) Päivällä jos kerkeis niin sitähän paljastuis heti kun muut näkis millä sivuilla roikun =)
Mulla ei oo joulukuumetta, eikä joulu muutenkaan innosta yhtään. Mutta sen sijaan mulla on nyt neulomisvimma, tuolla pöksyt valmistuu kovaa vauhtia tulevaisuuden tallerolle =) Näin ruuan laiton lomassa kerkesin kuitenkin täällä kääntymään =)
-Thunderi-
Ollaan täällä hämeenlinnassa, kivaa oli kerrankin nukkua pitkään. Vähän tuo ilma masentaa, sataa vettä vaan. Mutta eiköhan tuoaurinko paistaa siellä pilvien takana =) Kohta mennään käymään miehen kavereiden luona.
Lumiina: mukava viikonloppu sullakin tais olla, jotenkin tuo itsensä hemmottelu on välillä niin ihanaa.. Tuli messuilta ostettua mitään?
Hannele: onnittelut onnistuneesta viikonlopusta. Olen itse ollut pari vuotta sitten raskaana (kohdunlulkopuolinen ja km:oon päättyi). Mutta alussa kyllä pissatti koko ajan ja söin hirveitä määriä chilipähkinöitä :)Ny mullakin vos periaattessa olla 1 v ikäinen lapsi
G: joulukoristeita en tse tee, jonkin verran niitä jaksaa laitella ja metrin korkuinen joulukuusi on hankittu, pitäähan ne joululahjat laittaa jonnekin.Muuten joulu ei kyllä oo mikään lempijuhla. Ehkä mielipiteet muuttuu kun omat lapsukaiset odottaa joulupukkia ym. =)
G: Pikku-Hitleristä meillä puhutaan, johtuu kai pelosta että lapsi perii mun luonteen..
Merineito: toi HIV-juttu olikin jo eilisuutisissa, hurjaa..
Kiitos kaikille jotka onnitteli mun aikataulu-uutisista.
Galtsu. Täytyy palailla myöhemmin
en tiedä piristääkö, mutta munkin mies puhuu aina MUUTAMASTA vuodesta kun joku kysyy milloin me juhlitaa isän/äitienpäivää. Sanoo vaa ettei halua paljastaa kenellekään yrityksen alkua eikä muutenkaan ajankohtaistaa asiaa ennen ku mitään tapahtuu.. Joten enään en harmittele tällaisia vastauksia.
[color=darkgreen]Voi LUUMUHILLO! =o( Piristystä ja voimia miehen kans keskusteluun! Koitahan nyt kehittää vähän keskustelua miehes kans ja kysy suoraan miks puhuu niin ristiriitaisesti?! Toivottavasti hänkin haluaa vain pitää ulkopuolisten utelut kaukana tulevaisuudessa vaikka vauvaa aiemmin jo haaveilisi. KOKEMUKSESTA voin jo sanoa että meilläkin mies laukoo millon mitäki masentavaa, viime viikollakin sanoi että tää ei oo sitä mitä hän haluaa parisuhteelta ja jos näin jatkuu niin se on sitten meiän suhde ohi! Kyllähän minä moisesta masennuin ja itkeä nyyhkytin pari päivää kunnes sitten mies sano että ei sitä oikeesti tarkottanut, hermostu vaan mulle ja sano siksi pahasti. Ja että haluaa tietysti olla mun kans ja vauvan mun kans sitten tulevaisuuessa! Eli minulla jos kellä on kokemusta nuista ristiriitasista sanomisista ja kuitenkin loppujen lopuksi näyttää että hyvin käy... Miehet on niin omituisia, pahalla päällä kun ovat niin sanovat mitä sattuu, ainakin meillä, no miks ei se ois toisin päinkin, olen minäki saattanut suutuspäissään " uhata erolla" ! Toivottavasti kaikki käy hyvin ja että mies ei tosiaankaan tarkottanut tuota mitä kaverille sanoi! Toivottavasti teillä alkaa tuplailu maaliskuussa!!! =o)
Meillä ei tuu tänäkään jouluna kuusta. Me kun ei olla kotona ollenkaan, vaan anoppilassa ja minun kotona joten turhaa kai se kuusi siellä olis. Mutta muuten aion kyllä koristella! MInä kyllä tykkään joulun järjestämisestä! Aion viiä anoppilaan piparkakkutalon ja äitilleni/kotia aion tehä sen valkosuklaakarpalopiirakan!
Menee aika niin vauhdilla etten meinaa keretä kirjottelemaan: viikonloppuna aina tulee vähemmin oltua koneella kun mies on kotona, lauantaina oltiin miehen enon hautajaisissa niin meni kokopäivä surullisissa tunnelmissa. Oli kuitenkin nuori ihminen ja kuoli tapaturmaisesti joten kyyneliltä ei voitu välttyä.
Luumuhillo: häntä pystyyn, miehet sanovat vieraille tai tutummillekin ihan eri asioita mitä tarkoittavat jottei enempiä kyselyitä asian tiimoilta tulisi. Näin meillä oli ainakin: välillä mies sanoi ettei ikinä ja tieshän sen että kyynelissä oltiin. Lopetti kun sanoin etten enää ikinä halua kuulla sitä: mun kuullen et sano mitään tai jotain kivaa mutta jos en oo paikalla niin sano mitä lystäät...
Hannele: hyvä että mökkireissulla kuitenkin nökötitte tiiviisti toisen kainalossa!! Meilläkin tuntuu olevan kiire sinne toisen kainaloon nukkumaan tai olemaan mutta sekstailut jää sitten pois jos väsyttää tai ei muuten huvita: välillä siitä huolestun kun mies viikot yksin niin luulis tuon kaipaavan seksiä enemmän... kai meistä on tullut vanhoja tai sitten se käy vieraissa (ei ainakaan myönnä kun oon kyselly...) kuulemma ei aina jaksa....
No nyt meen vahtimaan mun riisipuuroa!! Palailen taasen!!
Joulusta: ekaa kertaa haluun laittaa meille kotiin koristeita ja kaikkea... pitää vaan hommailla kun mulla ei oo mitään... kuusta ei tuu kun ei jaksa siivoilla noiden kissojen takia ja varmaanmennään aatoksi mun isälle tai miehen tädillä.
Miitsu rv9+1
Heipähei!
Laitanpa tännekin nyt viestiä kun kuulin, että täällä on ihmisiä, joilla vasa suunnitelmissa lapsi.
Itselläni tilanne on seuraavanlainen:
Olen 22vuotias ja mieheni 27vuotias. Menimme kesällä naimisiin ja oma asunto on kova vauhtia valmistumassa Keravalle, KOLMIO! lapsellekin olisi siis jo huone ;)
Nyt tilanne on vaan niin, että mieheni ei vieläkään haluaisi lasta. Jouluna tulee yhteistä taivalta yhteensä 6vuotta täyteen! Muutama kuukausi sitten mieheltä pääsi vahingossa hymy kun lapsista keskusteltiin tädin kanssa ja kiusattiin miestä sivussa, sitten se vielä autossa keskusteli kanssani lasten kasvatuksesta! Siitä emme koskaan ole puhuneet! En ole USKALTANUT puhua. Mies tuntuu ahdistuvan aika herkästi näistä asioista.
Nyt onkin vauvakuume saanut aivan uudet lukemat mittarissa. Tuntuu, että nyt olisi jo aika! Olen aina halunnut vauvan ennenkuin täytän 25vuotta, siis jos vain Luoja suo. Se ikä rupeaa pian lähenemään. Tammikuussa täytän jo 23!!
Millaisia tilanteita ihmisillä on täällä? Miten olette saaneet jöröt miehenne suostumaan moisiin haaveisiin? Tämä tuntuu niin epätodeliselta aina edes ajatella... Niin jyrkkiä meillä on oltu... :(
[color=darkgreen]Lapsiahan täällä on suunnitelmissa, eri asia sitten onko myös miehen suunnitelmissa...
Omalta osaltani olen (IHME JA KYLLÄ) saanut miehestä irti aikataulun, joka välillä tuntuu vielä LIIAN pitkältä mutta sinnikkyydellä aion vielä ens kesään oottaa ja sitten mies ei enää voi perua lupauksiaan! Tätä ennen kuitenkin on koettu melkonen parisuhdekriisi, itkua, kiukuttelua, masentuneisuutta, mitä ikinä... Mää en osaa sanoa enää miten mies alkoihin suhtautumaan vähän pehmommin, ehkä se että kaiken tuon kiristyksen ja uhkailun jälkeen mies antoi aikataulun ja siitä onnellisena muutama viikko meni helpommin ja kai mies alkaa vihdoin tottua ajatukseen. Mutta tosiaan aikataulustaan pitää kiinni! JA vieläkin käyään toisinaan melkosta taistelua kun minä hölmö alankin haaveilla että jos aikasemmin ja aina tulee pettymys toisensa jälkeen!
Meillä on myös oma lista, jossa on tietoa meistä kaikista... Hetkinen, viimeisin päivitys on 8.11. Jos laitat tuohon hakuun PUOLUKAT (huom. hae otsikosta) niin pitäis tuon listan löytyä...
Nyt täytyy lähtä kotia päin... Mutta palailen illalla...
[color=tomato]Ihanaa oli messuilla olla, mentiin vielä vähän shoppailemaankin. Rahaa tietysti paloi, mutta kai sitä joskus voi itseään hemmotella.
Kiva että Hannelen mökkireissu meni hyvin! Ja toivottavasti oireesi viittaisivatkin pieneen salamatkustajaan bdbdbd!! Mikäs kp sulla on menossa?
Kommentoin myöhemmin lisää, nyt pakko juosta! Hauskaa maanataita:)!