Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliittolakiin pitäis saada määräys että aviomiehen on haettava

Vierailija
27.01.2012 |

vaimolleen suklaata silloin kun vaimo sitä tarvii.

Perkele, kun tuo mies ei lähde hakeen mulle suklaata!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ihan hirmu usein viitsi pyytää, koska matkaa lähimpään suklaanjakelupisteeseen on 10 km. Kun olin raskaana, mies jemmaili suklaata autoon ja kaappeihin, ja annosteli aina tarvittaessa.

Vierailija
2/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ihan hirmu usein viitsi pyytää, koska matkaa lähimpään suklaanjakelupisteeseen on 10 km. Kun olin raskaana, mies jemmaili suklaata autoon ja kaappeihin, ja annosteli aina tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haettava miehelle Kebabbia, Kiinalaista tai sushia, ihan milloin vain mies haluaa.

Vierailija
4/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos telkkarista tulee lätkää, vaimo vie lapset ja itsensä kylään ja jos bisse loppuu, vaimo tuo heti lisää.

Vierailija
5/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos telkkarista tulee lätkää, vaimo vie lapset ja itsensä kylään ja jos bisse loppuu, vaimo tuo heti lisää.

myös kattomaan sitä lätkää, kun tietää siitä miestä enempi ja tykkää kaljasta myös.

Vierailija
6/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta avioliittolaissa pitäisi olla myös tälläiset pykälät:

Miehen on huolehdittava että vaimolla on aina hajuvettä

Miehen ostettava vaimolle uusi yöpaita vähintäin kaksi kertaa vuodessa, luonnonmateriaalista, mallin mies saa valita.

Jos mies on ostanut jonkun hepeneen on miehen lämmitettävä vaimon varpaita yms nurkumatta kylmillä säillä.

Vierailija
7/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin melkein aina:) Pakko kertoa tässä esimerkki siitä, miten kiva mies mulla on: oltiin kerran elokuvissa ja sieltä kotiin tullessa (joskus klo 21.30 aikoihin) meille tuli riitaa eteisen siivouksesta. Olin aika hermona ja mies sanoi lähtevänsä lähipubiin odottamaan, että rauhoitun. Jäin kotiin ja katselin telkkaria tms. olettaen että mies on siellä pubireissulla aika kauan. Kuitenkin, ovi kävi noin 20 minuutin kuluttua. Mies tuli takaisin, oli käynyt lähikaupassa ostamassa tarvikkeet herkkuaamiaiseen seuraavalle aamulle, sekä suklaata ja lempilimppariani:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi