Näin 46v miehenä minua kiinnostaa deittimielessä vain hedelmälliset naiset
En tiedä että tuleeko tämä asia koskaan kohdallani muuttumaan.
Harva 46v nainen on enää hedelmällinen.
Miten teillä muilla miehillä?
Kommentit (74)
Voi voi. Minulle sanottiin nuorena että miehet pariutuvat oman ikäistensä kanssa joten katsele nyt vaan niitä viisikymppisiä naisia
Myöhäisherännäinen? Sinullahan pitäisi olla jo melkein aikuiset lapset. Armahda nuoria naisia. Eivät he halua lisääntyä papparaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Minulle sanottiin nuorena että miehet pariutuvat oman ikäistensä kanssa joten katsele nyt vaan niitä viisikymppisiä naisia
Ton ikäisen miehen kannattaa suosiolla kääntää katse 60+ naisiin, jos jonkun haluaa saada. Ei kannata olla rupsahtaneena ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on asiat kunnossa niin kymmenen vuotta nuoremman lapsettoman naisen saaminen ei varmaan ole vaikeaa
Kynnys ottaa viittäkymmentä lähestyvä rapistuva ukko on kyllä aika korkea kolmekymppisellekin. Omaisuuden täytyy olla lähemmäs 7 numeroinen ja liiton avioehdoton että edes harkitsisin
Ja tuo sun piti päästä kertomaan naisvaltaisella keskustelupalstalla syystä että?
Monennellako kierroksella olet? Älä vain sano että olet vasta nyt kypsymässä ajatukseen että haluaisit olla isä.
Tuo on niin vanha hokema. Palstalla voi ilmoittautua vihdoin mies jota kiinnostaa keski-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on asiat kunnossa niin kymmenen vuotta nuoremman lapsettoman naisen saaminen ei varmaan ole vaikeaa
Kynnys ottaa viittäkymmentä lähestyvä rapistuva ukko on kyllä aika korkea kolmekymppisellekin. Omaisuuden täytyy olla lähemmäs 7 numeroinen ja liiton avioehdoton että edes harkitsisin
Mutta ethän sä ahne paska kelpaisi edes in ce lille.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo sun piti päästä kertomaan naisvaltaisella keskustelupalstalla syystä että?
Tämä on vauvapalsta, ei mikään naisten oma.
Eli mitä yrität sano? Että miehet ei saa kirjoittaa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sä ahne paska kelpaisi edes in ce lille.
"Voi eiii"
Mitä pienenpi pillu, sen parempi. Ei mikään raizkarinjeegerin löyssyttämä haiseva pimpero.
Ok. Hyvä juttu, sillä:
Näin 48 - vuotiaana naisena minua ei kiinnosta minkäänlaiset miehet.
Mä en edes harkitse yli 25 vuotiaita sillä pitää ensin tutustu noin 5 vuotta ennen kuin tehdään lapsia.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vauvapalsta, ei mikään naisten oma.
Eli mitä yrität sano? Että miehet ei saa kirjoittaa täällä?
Naisvaltainen ja naisten oma on kaksi eri asiaa. En sanonut, että miehet ei saisi kirjoittaa, mutta näitä tällaisia aloituksia on täällä jatkuvasti ja ne on selvää riidan haastamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes harkitse yli 25 vuotiaita sillä pitää ensin tutustu noin 5 vuotta ennen kuin tehdään lapsia.
M38
Olet jo myöhässä. Sun aika meni.
44v mies ja nuorinkin jo intissä. Et sit aikaisemmin naisia katsellu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38Olet jo myöhässä. Sun aika meni.
Olen kihloissa 19 vuotiaan kanssa.
M38
No jos sulla on jotain apuja, esim hyvä ulkonäkö, rahaa riittävästi, niin varmasti löytyy nuorempia naisia lapsentekoon. Itse en olisi kolmikymppisenä lähellä 5-kymppistä huolinut, tuntuivat vanhoilta.