Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä perhesalaisuutta?

Vierailija
27.01.2012 |

Käykö sen varjeleminen teille koskaan raskaaksi? väsyttää ja haluaisin vain kertoa kuinka asiat todellisesti ovat jatkuvan selittelyn sijaan.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni petti minua useampaan otteeseen (se sika!) ja sen jälkeen yritti vikitellä siskoani. Tämä ei kyllä ole oikeastaan mikään salaisuus.

Mutta ollessani 14vuotias, kuulin isäni ja äitini keskustelevan siitä, että minä olen adoptio lapsi. He eivät tietenkään tienneet että kuulin, eivätkä ole tähänkään päivään mennessä kertoneet minulle asiasta, vaan elävät siinä tiedossa, että luulen olevani heidän biologinen lapsensa. Koska olen onnellinen kasvatusvanhempieni teosta (sillä mielesätni toisen lapsesta huolta pitäminen on ihailtava teko) en ole viitsinyt ottaa asiaa puheeksi. Ehkä on parempi kaikille, että esitän tietämätöntä.

Vierailija
2/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tietävät, vanhempamme tietävät. Lapsen äiti maksattaa elarit, mutta ei anna edes osoitettaan meille tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ei tiedä kuin me kolme. Lapsille poika on serkku, joskin hyvin läheinen sellainen. Varakkaita ollaan kaikki joten elareita ei tarvitse maksaa.

Vierailija
4/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en itse niistä tiedä.

Tai joskus ku olin pieni ni pitivät salassa sen että yksi serkuistani on adoptoitu. Tän serkun sisko (serkkuni siis myös) sit joskus 10 vuotiaana kerto sen mulle.

Vierailija
5/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta aikuisena tietää, että enoni onkin vain äitini velipuoli. Mummoni oli pettänyt pappaa jossain vaiheessa. Eno on kuulemma saanut kärsiä siitä koko ikänsä syrjintänä. Nyt vasta ymmärrän enon katkeruuden.

Vierailija
6/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sen varjeleminen teille koskaan raskaaksi? väsyttää ja haluaisin vain kertoa kuinka asiat todellisesti ovat jatkuvan selittelyn sijaan.

aivan varmasti käy raskaaksi!! Mieti nyt vielä, olisiko sinulla mitään mahdollisuutta paljastaa salaisuus, tuollainen syö energiaa kauheasti!

Kuitenkin joka suvussa noita lehtolapsia ym. on, ja monesti ihan yleisesti tiedossa. Joten jos sellaisesta kyse, harkitsisin rehellisyyttä.

Vierailija
7/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä pystyit jatkamaan liittoa tollasen miehen kanssa??:O

Vierailija
8/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, meillä se ei tule kysymykseenkään kuten ei avioerokaan. Meidän avioliitto oli järkiliitto, ja luoja yksin tietää onko miehelläni vielä enempikin näitä lehtolapsia.

Miehelläni ei ole enään suhdetta tähän leskeen, lopettivat etteivät lapset saa tietää. Eniten häiritsee tämä appivanhemmilta salassapito.. Uskon että he "tietävät" totuuden mutta siitä ei vaan puhuta. Kuten muutkin mieheni sisarukset..

ap (ja 3)

Vierailija
10/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole koskaan ollutkaan. Ollaan ystäviä, lapset ollaan hommattu "pakon edessä"

Vierailija
11/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, meillä se ei tule kysymykseenkään kuten ei avioerokaan. Meidän avioliitto oli järkiliitto, ja luoja yksin tietää onko miehelläni vielä enempikin näitä lehtolapsia.

Miehelläni ei ole enään suhdetta tähän leskeen, lopettivat etteivät lapset saa tietää. Eniten häiritsee tämä appivanhemmilta salassapito.. Uskon että he "tietävät" totuuden mutta siitä ei vaan puhuta. Kuten muutkin mieheni sisarukset..

ap (ja 3)

harmittaa sun puolesta vietävästi että sua on kohdeltu noin huonosti! :(

mitäs jos miettisit omaa onneasi,ja soisit itsellesi, etkä jäis tollasenn rakkaudettomaan liittoon..?

vahva sun tarvii totta viel ainakin olla..

Vierailija
12/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perheen ulkopuoliset eivät tiedä, että mies lyö mua satunnaisesti.

Ei tuota nyt varsinaisesti varjella muiden tiedosta, mutta eipä ole tullut ilmi. Uskomattominta on, että ihan täydestä meni myös läheisille mm. selitys siitä, miksi mulla halkesi huuli. Näin.

(Ja kyllä, olen typerä kun en jätä sitä sikaa. Ja kyllä, altistan lapseni tälle. Ja ne miljoona muuta vastausta, kyllä joo.)

Vierailija
13/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä ikäisiä olette?

Vierailija
14/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v, mies 38. Naimisissa olen ollut 14v.

Ja olen saanut tähän asti mukavan elämän, rahaa on. Olen kotiäiti, mutta aikaa jää runsaasti myös itselleni sillä lapset ovat hoidossa. (kivittäkää vain) Lisäksi minulla oli pitkä avioliiton ulkopuolinen suhde, josta mieheni oli tietoinen. Elämä rullaa hyvin mutta välillä tämä salailu tuntuu ikävältä ja painaa mieltä.. kuten nyt.

Vierailija
15/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli eteisen kaappi, jossa oli lapaset, villasukat, pipot, kaulahuivit yms. yhtenä sekamelskana. Sitä yritettiin olla näyttämättä vieraille ja sen kaapin nimi oli "perhesalaisuus".

Vierailija
16/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tekemä rikos, josta istui vankilassakin. Siitä tietää toki mun vanhemmat ja äitini suku. Isäni suku ei tiedä, eikä mun mieheni aikuiset lapset.

Vierailija
17/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen saanut tähän asti mukavan elämän, rahaa on. Olen kotiäiti, mutta aikaa jää runsaasti myös itselleni sillä lapset ovat hoidossa. (kivittäkää vain) Lisäksi minulla oli pitkä avioliiton ulkopuolinen suhde, josta mieheni oli tietoinen. Elämä rullaa hyvin mutta välillä tämä salailu tuntuu ikävältä ja painaa mieltä.. kuten nyt.

mä luulin että olisit vähintään keski-ikäinen..

oon sua vuoden nuorempi ja myöskin kotiäiti, ja ihmettelen suuresti että tyydyt moiseen.

mutta jos se on sitä mitä haluat tms. siis tyydyt tuohon,niin mikäs minä olen mitään sanomaan.

noh, jos tollanen avoin suhde toimii,niin mikäpä siinä.

mikä teidät "ajo" uhteen jos ei takkaus?

Vierailija
18/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että olisit vähintään keski-ikäinen..

oon sua vuoden nuorempi ja myöskin kotiäiti, ja ihmettelen suuresti että tyydyt moiseen.

mutta jos se on sitä mitä haluat tms. siis tyydyt tuohon,niin mikäs minä olen mitään sanomaan.

noh, jos tollanen avoin suhde toimii,niin mikäpä siinä.

mikä teidät "ajo" uhteen jos ei takkaus?

Vierailija
19/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää vain meidän perhe, toistaiseksi:)

Vierailija
20/130 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet masentuneita monta vuotta eivätkä myönnä sitä, aika ajoin kun on kovin raskasta erityisesti mummo vetää unilääkkeitä yliannostuksen, aina on viety hoitoon ajoissa. heidän lapset tavallaan "ummistavat silmänsä" kun häpeävät sitä etteivät pysty auttamaan/osaa auttaa. tästä ei puhuta pahemmin.