En ikinä jättäisi miestä vieraissa käynnin takia
jos olisi muuten kunnon mies. Miksi se on niin suuri kysymys monelle? Jos minun mieheni kävisi joskus nusaisemassa jotain tuntematonta naista niin ei haittaisi yhtään. Paljon pahempia juttuja ovat vaikka se, että ei tekisi osuuttaan kotitöistä, olisi epäystävällinen, ei hoitaisi hyvin lapsia tai juopottelisi.
Kommentit (45)
vieraissa, jos tekee mieli ja sattuu sopiva vieras mies kohdalle. Ei ole vielä sellaista tapahtunut. En ole varma onko miehellä ollut vieraita naisia, olen sanonut hänelle, että jos pitää päästä panemaan, niin saa tehdä, kunhan ei tuo mitään ongelmia kotiin, ehkäisy on kunnossa ja minun mieltäni ei tarvitse kuormittaa siitä kertomalla. Ajattelen että tällaiset ovat miehen omia asioita. Mitään luottamusta ei voi pettää, kun nämä asiat on sovittu. Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, kolme lasta, normaalia elämää eletään ja asiat kunnossa. Rakastan miestäni ja hän minua. Kyllä normaali mies haluaa panna monia naisia, eikä aina vain sitä samaa vaimoansa, ja jos mies sen sitten joskus toteuttaakin, niin so what! Olenko maailman epäromanttisin nainen? AP
Eihän siinä ole mitään ongelmaa, jos te kerran olette sopineet, että vieraissa voi käydä. Eri juttu on, jos pitää valehdella tai että puolisolle ei sallita samoja asioita kuin itselle.
Kyllä normaali mies haluaa panna monia naisia, eikä aina vain sitä samaa vaimoansa, ja jos mies sen sitten joskus toteuttaakin, niin so what! Olenko maailman epäromanttisin nainen? AP
jotka ei allekirjoita tuota.
Moni mies kykenee ymmärtämään sen, että jos ei itse halua vaimonsa kuksivan ympäriinsä, ei voi niin tehdä itsekään.
Uskollinen voi olla, vaikka se ei aina huvittaisikaan. Ihan itsensä, puolisonsa ja perheensä vuoksi. Samalla tavalla kuin muita velvollisuuksiaan täyttää vaikkei aina huvittaisi.
en minäkään välttämättä, mutta hän jätti minut.
Toisekseen meidän parisuhteemme muuttui radikaalisti sivusuhteen alettua. Mies "valui" alta pois: hänestä tuli etäisempi ja poissaolevampi, alkoi kritisoimaan minua. Ulkopuolinen ei mitään huomannut, minä vain tiesin.
Suhde ei koskaan ole täysin sama, vaan käytös riippuu aina siitä, onko suhteessa kaksi vai kolme henkilöä. Siksi ap:n aloitus on täysin hypotettiinen.
miehet petä. Mutta en todellakaan ymmärrä MIKSI miehiltä pitää vaatia sellaista selkärankaa. Mitä se teiltä on pois jos miehellä on joskus jotain hauskaa jonkun toisen naisen kanssa?
miehet petä. Mutta en todellakaan ymmärrä MIKSI miehiltä pitää vaatia sellaista selkärankaa. Mitä se teiltä on pois jos miehellä on joskus jotain hauskaa jonkun toisen naisen kanssa?
Kuinka moni mies hyväksyy vaimonsa "hauskanpidon"? Olennaista lienee se, että molempia parisuhteen osapuolia koskevat samat säännöt.
Luulisi, että tuo on parisuhteessa eläville itsestäänselvyys, ellei erikseen ole sovittu.
En minä ole koskaan vaatinut mitään, vaan ollaan oltu samoilla linjoilla alusta alkaen noista "sivuseikkailuista". Jos tilanne muuttuu, se muuttuu, mutta miehen on turha tulla selittämään käytöstään millään miehisillä tarpeilla, kun kerran asiasta on näkemyserot kummaltakin selvillä.
riemusta kiljuen panisi monia naisia jos se olisi mahdollista ja vaimo ei siitä suuttuisi. Ne naiset jotka eivät ymmärrä tätä elävät kauheassa itsepetoksessa ja sitten jos mies hairahtuu niin koko maailma sortuu.
ei usko että en ole kiinnostunut hänestä???
Tekstiviestejä tulee edelleen ja olen sanonut
pysy vaimosi kanssa ja ole uskollinen.
Meidän tilanne oli kurja,hairahduimme yhden illan juttuun...
Ja en halua enää jatkaa !
Tämä mies ei vaan tajua asiaa !
ei usko että en ole kiinnostunut hänestä???
Tekstiviestejä tulee edelleen ja olen sanonut
pysy vaimosi kanssa ja ole uskollinen.
Meidän tilanne oli kurja,hairahduimme yhden illan juttuun...
Ja en halua enää jatkaa !
Tämä mies ei vaan tajua asiaa !
No on se tosiaan kumma ettei usko, vaikka jopa olit ensin helppo nakki. Ei ole tyhmyydellä rajaa...
vieraissa, jos tekee mieli ja sattuu sopiva vieras mies kohdalle. Ei ole vielä sellaista tapahtunut. En ole varma onko miehellä ollut vieraita naisia, olen sanonut hänelle, että jos pitää päästä panemaan, niin saa tehdä, kunhan ei tuo mitään ongelmia kotiin, ehkäisy on kunnossa ja minun mieltäni ei tarvitse kuormittaa siitä kertomalla. Ajattelen että tällaiset ovat miehen omia asioita. Mitään luottamusta ei voi pettää, kun nämä asiat on sovittu. Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, kolme lasta, normaalia elämää eletään ja asiat kunnossa. Rakastan miestäni ja hän minua. Kyllä normaali mies haluaa panna monia naisia, eikä aina vain sitä samaa vaimoansa, ja jos mies sen sitten joskus toteuttaakin, niin so what! Olenko maailman epäromanttisin nainen? AP
Erittäin hyvä mies, varakas, rakastava isä ja aviomies sänkysi ulkopuolella. Sillä sinne sinä et ole häntä enää pitkään halunnut. Muutama vuosi sitten hänelle sattui "työtapaturma" joka jäi siihen koska hän sen katkaisi perheensä vuoksi.
Kyllä hän sinua rakastaa ja pysyy kotona, mutta kärsii koska yhteyttä teidän välillä ei enää ole - vain velvollisuudentuntoa.
Et todellakaan jättäisi, menettäisithän vakaan elämän, mukavan elintason ja miehen joka huolehtii sinusta ja lapsista. Mielummin elät jatkuvassa epäluulossa, takaraivossasi tiedät että mies kaipaa enemmän. Ja saa sen myös.
90% teidänkin kirjoittelijoiden miehistä pettää.
Pettää voi jopa työpaikan vessassa.
Pikapanoin.
Ihan oikeasti,avatkaa silmänne.
Samoin miehenne katsoo ja himoitsee muita naisia.
Sekin on pettämiseksi luokiteltavaa.
riemusta kiljuen panisi monia naisia jos se olisi mahdollista ja vaimo ei siitä suuttuisi. Ne naiset jotka eivät ymmärrä tätä elävät kauheassa itsepetoksessa ja sitten jos mies hairahtuu niin koko maailma sortuu.
Luuloja levitellään totuuksina. Suurin osa sitä ja suurin osa tätä. Voi voi...
90% teidänkin kirjoittelijoiden miehistä pettää.
Pettää voi jopa työpaikan vessassa.
Pikapanoin.Ihan oikeasti,avatkaa silmänne.
Samoin miehenne katsoo ja himoitsee muita naisia.
Sekin on pettämiseksi luokiteltavaa.
mitä muuta ne miehet tekee?
sori.... Mieheni pääsee sänkyyni aina kun haluaa, rakastan seksiä ja suostun kaikkeen mitä hän ehdottaa. Mies ei myöskään elätä minua ja lapsia, molemmat me käymme töissä. En vain ole mustasukkainen nainen, sitä ei kukaan kai usko. AP
Erittäin hyvä mies, varakas, rakastava isä ja aviomies sänkysi ulkopuolella. Sillä sinne sinä et ole häntä enää pitkään halunnut. Muutama vuosi sitten hänelle sattui "työtapaturma" joka jäi siihen koska hän sen katkaisi perheensä vuoksi.
Kyllä hän sinua rakastaa ja pysyy kotona, mutta kärsii koska yhteyttä teidän välillä ei enää ole - vain velvollisuudentuntoa.
Et todellakaan jättäisi, menettäisithän vakaan elämän, mukavan elintason ja miehen joka huolehtii sinusta ja lapsista. Mielummin elät jatkuvassa epäluulossa, takaraivossasi tiedät että mies kaipaa enemmän. Ja saa sen myös.
Voisi olla vaikka mun tilanne. Mutta ei mun elintaso mihinkään putoaisi, puolet omaisuudesta on mun. Sä puolestasi et saisikaan sitä hyvin tienaavaa pomoa, vaan se joutuisi aika velkahelvettiin+elatusmaksut siihen päälle. Lisäksi elämänkumppaniksi "rakas", joka pystyy olemaan mukana tuollaisessa kolmiossa toisena naisena, et olisi minkään arvoinen eikä mieheni pystyisi sua pidemmän päälle kunnioittamaan, panemaan kyllä. Suhteenne olisi tuhoon tuomittu.
Onneksesi minä laitoin lasten edun edelle ja annoin anteeksi miehelleni. Nyt on yhteys kunnossa ja mieheni kauhulla muistelee, miten sekaisin sitä voi mennäkään.
Mutta lohduttaudu sä vaan sillä ajatuksella, että otin mieheni takaisin mukavan elintason takia. Ethän sä tuolla moraalilla muuhun pysty.
En ikonä antaisi anteeksi sitä että minut altistetaan inhottaville taudeille.
Erittäin hyvä mies, varakas, rakastava isä ja aviomies sänkysi ulkopuolella. Sillä sinne sinä et ole häntä enää pitkään halunnut. Muutama vuosi sitten hänelle sattui "työtapaturma" joka jäi siihen koska hän sen katkaisi perheensä vuoksi. Kyllä hän sinua rakastaa ja pysyy kotona, mutta kärsii koska yhteyttä teidän välillä ei enää ole - vain velvollisuudentuntoa. Et todellakaan jättäisi, menettäisithän vakaan elämän, mukavan elintason ja miehen joka huolehtii sinusta ja lapsista. Mielummin elät jatkuvassa epäluulossa, takaraivossasi tiedät että mies kaipaa enemmän. Ja saa sen myös.
Voisi olla vaikka mun tilanne. Mutta ei mun elintaso mihinkään putoaisi, puolet omaisuudesta on mun. Sä puolestasi et saisikaan sitä hyvin tienaavaa pomoa, vaan se joutuisi aika velkahelvettiin+elatusmaksut siihen päälle. Lisäksi elämänkumppaniksi "rakas", joka pystyy olemaan mukana tuollaisessa kolmiossa toisena naisena, et olisi minkään arvoinen eikä mieheni pystyisi sua pidemmän päälle kunnioittamaan, panemaan kyllä. Suhteenne olisi tuhoon tuomittu. Onneksesi minä laitoin lasten edun edelle ja annoin anteeksi miehelleni. Nyt on yhteys kunnossa ja mieheni kauhulla muistelee, miten sekaisin sitä voi mennäkään. Mutta lohduttaudu sä vaan sillä ajatuksella, että otin mieheni takaisin mukavan elintason takia. Ethän sä tuolla moraalilla muuhun pysty.
jo ennen sinua ja olen edelleen. Hän on kunnioittanut minua aina, vain olosuhteet on meitä vastaan yhä. Rahalla ei ole mitään merkitystä, minullakin on oma ura, talous kunnossa ja omaisuutta. Tottakai rakastat miestäsi, en ole koskaan sitä epäillyt eikä miehesi sitä koskaan ole kieltänyt. Hänkin rakastaa sinua lastensa äitinä
joutuisi mies kylläkin hyvittämään asian jotenkin.vaikka joutuisi viemään loma-tai vkonloppumatkalle maksais kaiken mitä mun tekee mieli shoppailla jne,tai sitten joku muu vastaanvanlainen "rangaistus", jonka tiedän miehelle olevan vaikea asia esim. metsästysporukasta eroaminen vaikkapa vuodeksi jne.
Teillä pettäjillä on varmaan ihanaa keskenänne tämän viestin perusteella.