En ikinä jättäisi miestä vieraissa käynnin takia
jos olisi muuten kunnon mies. Miksi se on niin suuri kysymys monelle? Jos minun mieheni kävisi joskus nusaisemassa jotain tuntematonta naista niin ei haittaisi yhtään. Paljon pahempia juttuja ovat vaikka se, että ei tekisi osuuttaan kotitöistä, olisi epäystävällinen, ei hoitaisi hyvin lapsia tai juopottelisi.
Kommentit (45)
että aina puhutaan et panishan se mies jos pystyisi vaikka kaikkia naisia. Mutta eikös halut ole naisellakin?
Joskus kannattaa katsoa pidemmällä tähtäimellä. Varmaan moni mieskin tajuaa että lyhyen tyydytyksen takia voi menettää paljon enemmän ja siksi jättää pettämättä vaikka mieli tekisi ja tilaisuuksia olisi. Mutta ihan samalla tavalla voivat toimia naiset.
Ja ihan samalla tavalla molemmat sukupuolet pettävät. Kyynistyä on silti turha, koska eivät kaikki petä, ja hyvässä normaalissa parisuhteessa missä seksi ja hedonismi sekä oma etu ei tule ensimmäisenä tästä ei tarvitse edes keskustella.
ennenkuin omalle kohdalle tuo osuu.. Kun aikas katselet vieressä kun mies huokailee ihatuksensa perään ja naamasta ja KAIKESTA näkee että jotain on tekeillä, ja sitten kun asia sulle selviää, niin kyllä se ainakin itselle oli niin kova paikka, että vaikka hommasta on jo kaksi vuotta ja mies on kaikkensa (oikeasti) tehnyt, että meidän välit paranisi, niin vieläkin mietin, että jättäisikö ton paskan, niin loppuisi tämä katkeruus.
Itselleni luottamus on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa, kunnioituksen lisäksi.
Minun luottamukseni rikkoisi se, että mies kävisi vieraissa. En tuntisi itseäni enää hänelle tärkeäksi enkä häntä luottamuksen arvoiseksi. Lisäksi pettäminen vaikuttaisi kunnioitukseenkin. Kunnioitus häntä kohtaan häviäisi ja ajattelisin että hän ei kunnioittaisi minuakaan.
Siksi se on niiin suuri kysymys minulle.
Kotityöt nyt ovat yksi kärpäsen kakka elämässä. Lapsia on vain yksi, eikä hänen hoitamiseen tarvitse ihmetekoja, on sen verran helppo ja perustyytyväinen tapaus.
Juominen taas, no, on eri asia että hän käy kerran kahteen kuukauteen saunaillassa, kuin se että hän joisi joka ikinen päivä. Itse en hirveämmin myöskään alkoa käytä, mutta silloin tällöin kuitenkin käyn kavereiden kanssa istumassa iltaa. Mieheni ja minun alkoholin käyttö on vähäistä, joten siitä ei ongelmaa saa tekemälläkään.
jos olisi muuten kunnon mies. Miksi se on niin suuri kysymys monelle? Jos minun mieheni kävisi joskus nusaisemassa jotain tuntematonta naista niin ei haittaisi yhtään. Paljon pahempia juttuja ovat vaikka se, että ei tekisi osuuttaan kotitöistä, olisi epäystävällinen, ei hoitaisi hyvin lapsia tai juopottelisi.
menee, mutta sitten kun pettäminen tapahtuu, ollaan heti täällä palstalla itkemässä: voi ***tu, mun mies petti!! Tää tyttö ottaa eron heti!!!
sanon vain että olen kaksi kertaa erehtynyt naimisiin ja molemmat miehet pettivät ja jäivät kiinni.
Sen jälkeen olen ollut täysin yksin (2vuotta)
Baareissa kyllä olisi tarjokkaita,sekä vapaita,että varattuja miehiä,mutta en halua ketään,en edes yhdeksi yöksi.
Ja jatkossa jos ryhdyn parisuhteeseen ja mies pettää,niin se on kerrasta poikki.Piste.
Minna.