Tulisitko meille illanviettoon? Perusteluineen?
Lauantai-iltapäivänä klo 16.00 alkaen, paikkana iso omakotitalomme, mahdollisuus saunomiseen, tarjolla pitopalvelun coctail-menu, jossa erilaisia naposteltavia ja muutamaa salaattia, juomina kuoharia, punaviiniä, olutta ja siideriä, hyvää musiikkia läsnäolijoiden toiveiden mukaan, kutsuttuna 8 mukavaa, nuorekasta ja biletystaitoista 30-45 vuotiasta naista?
Kommentit (67)
en tunne teitä. En pidä erityisesti musiikista, minusta ei ole kiva saunoa muuten kuin yksin, nautin saunasta vain kuin saan olla sielä hiljaa, ruoka ja juomat ok, tosin pitäisin velvollisuutena esittää vastakutsu ja minä taas aina väkerrän itse ja pitococtailmenupalvelu laittaisi riman korkealle. Kellon aika liian aikainen, leppoisa lauantaipäivä olisi lasten kanssa aika lyhyt.
Ai niin ja olen töissä klo 20.00:een lauantaina.
Paitsi jos kutsu tulisi henk.koht tulisin ja vaihtaisin vuoron ja hankkisin lastenvahdin ja uuden koltun ja toisin hyvää punkkua ja kukkia, saunoisinkin naama punaisena, kehuisin ruuat ja kodin ja keskustelisin iloisesti ja olisin iltaan tyytyväinen, sillä minä menen aina kun kutsutaan, niin harvoin kukaan jaksaa mitään järjestää.
Mutta jos kyseessä olis yhtään mikään esittely-myynti-värväys-iltama, niin sitten en missään nimessä tulisi.
Kaikki muu kuulostaa kyllä tosi kivalta.
Mikä ihme teitä naisia vaivaa, jos ei saa olla bilehenkinen? Omalla kohdallani se tarjoittaa ainakin sitä, että keskustellaan, syödään ja juodaan ja tanssitaan ( esim. näyttäkää miten tanssitte ysiluokalla woo-hoy! )
Mun mielestä on ihanaa laittautua ja sovitella vaatteita jne jne muiden naisten kanssa ja juoda viiniä samalla...
En ymmärrä, miksi tanssiminen, laittautuminen - ja se, että ihmiset ovat hyväänäköisiä - tuntuu olevan ongelma monelle?
Kun nainen tulee tiettyyn ikään, onko hän uudelleen sitä mieltä, etteivät kaunes ja äly voi olla saman pään sisällä - vaan vieraiden pitäisi mielummin olla lihavia ja rumia ( niinkuin joku ketjussa asian ilmaisi ) että viihtyy?
paikkana talo keskella korpea, en tulisi. Tuollainen sijainti on huono jo jatkosuunnitelmien kannaltakin, saatikka sitten kuinka paasee kotiin.
jos olisit oikein läheinen ja rakas ystäväni tulisin. Muuten en, sillä nuo "coctail" ja "biletys" -jutut eivät vain ole minua varten.
Jos kutsuisit saunailtaan juomaan pullon suusta olutta ja puhumaan paskaa, rientäisin paikalle empimättä.
mutta en koskaan ala juoda jo noin aikaisin.
Jos siis jättäisin tuollaisen väliin, se johtuisi siitä, että olisi muuta menoa tai seura ei olisi sellaista, jonka kanssa viihtyy useita tunteja. Omaan makuuni kuulostaa (saunastakin huolimatta) todella pitkältä ajalta, jos vielä oltaisiin baariinkin lähdössä.
 Noissa tarjoiluissa ja puitteissa ei todellakaan olisi mitään vikaa, tuntuu tosiaan, että jos joku jättäisi väliin, se johtuisi pitkästä ajasta, seurasta tai muusta, kivemmasta tekemisestä.
Tuo 8 naista on mielstäni aika paljon. Liikaa, jos ei porukka tunne toisiaan. Jos puolet tulee, niin alkaa kuulostaa paremmalta. Vaikea on raaskia lähteä lasten luota, kun niin paljon on aina muitakin syitä miksi juuri sinne ja tänne pitäisi mennä. Ei ole henkilökohtainen loukkaus, älä niin sitä ajattele. Kun kiireiset vuodet menee, niin nämä sinun pitämäsi juhlat ovat todella tärkeitä monelle. Lapset alkaa lentää pesästä ja oma aika alkaa kunnolla. Silloin olisi tosi hienoa päästä mukaan ilman huonoa omaa tuntoa. Jatkoille painostus on muuten monelle aika hankala juttu. Lisäksi alkoholin juonti pilaa myös perheelliseltä sen seuraavan päivän lasten kanssa. Joskus moni voisi lähteä mielummin su iltana rentoutumaan pienen suolasen ja makean kanssa kahvitellen.
ompas hienot pirskeet, pitopalvelut, menut ja kaikki. en tiedä uskaltaisinko tulla. kuulostaa jotenkin liian jähmeältä ja suunnitellulta, kun kyseessä ei ole edes mitkään isot pikkujoulut tms. vaan pienen kaveriporukan illanistujaiset.
Kivempaa olisi vaikka kokata yhdessä, tai hoitaa tarjoilut nyyttäreinä, sitten pidettäisiin hauskaa ilman omituista painetta siitä että nyt kaikilla on pakko olla tosi kivaa kun on niin hienot puitteet ja seurakin tarkoin valikoitua.