Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko meille illanviettoon? Perusteluineen?

Vierailija
26.01.2012 |

Lauantai-iltapäivänä klo 16.00 alkaen, paikkana iso omakotitalomme, mahdollisuus saunomiseen, tarjolla pitopalvelun coctail-menu, jossa erilaisia naposteltavia ja muutamaa salaattia, juomina kuoharia, punaviiniä, olutta ja siideriä, hyvää musiikkia läsnäolijoiden toiveiden mukaan, kutsuttuna 8 mukavaa, nuorekasta ja biletystaitoista 30-45 vuotiasta naista?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei tartte baariin lähteä. En jaksa sitä touhua enää. :)

Vierailija
22/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 46 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla?

Monesti sitä valitsee työviikon jälkeen mieluummin perheen ja kodin, kuin hyvätkään juhlat.

Kaikki luonasi kuulostaa kyllä silti tosi kivalta.

Vierailija
24/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten tärkeää teille on, että tykkäätte kaikista kutsutuista? ap

Vierailija
25/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuran oltava kivaa myös mun mielestä.

toinen mitä en tajua et suomalaisilla on aina se sauna joka paikassa. mua ainakaan ei biletytä saunan jälkeen vaan lähinnä nukuttaa. rentouttaa sen verran.

muuten kuulostaa oikein kivalta!

Vierailija
26/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kutsun n. kerran vuodessa. Loukkaa se ettei voisi sen verran irrottautua. ap

Vierailija
27/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämisenhaluiselta eikä ollenkaan kaverilliselta ja rennolta. Musiikin ei tarvitse olla myöskään ohjelmanumero "kuulijoiden toiveiden mukaan" vaan ihan taustajuttu, johon voidaan palata erikseen jos siltä tuntuu. Spotify soimaan tai omat suosikkilevysi. Miksi pitopalvelu?

Nuorekkuus ja biletystaito ei kiinnosta minuakaan. Viihtyisin paremmin vaikka rumien, laiskojen ja hyvien ihmisten keskustelevassa, älyllisessä porukassa. En innostuisi emännän kenkäkokoelman tai sisustuksen ihailusta vaan hyväntuulisesta turinasta. Illan aloitukseksi kävisi mainiosti vaikka kirja. Eikä sievistelyä viinan määrän kanssa.

Vierailija
28/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää olla ainakin joku joka on kiva. joillain kavereillani on niin tylsiä frendejä etten jaksa niiden seuraa (vaikka siis kaverini olis hauska ja mukava).

kutsu enemmän porukkaa niin ei haittaa vaikka kaikki ei pääsis.

Vierailija
29/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä viikonloppuisin.

Vierailija
30/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta mä oonkin niin säälittävä,ettei mulla ole ystäviä eikä kavereita.. :(

noh,tulisin sittenkin,vaikka niitä olisikin!

Vierailija
31/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta mä oonkin niin säälittävä,ettei mulla ole ystäviä eikä kavereita.. :(

noh,tulisin sittenkin,vaikka niitä olisikin!

kun ei ole saanut naisporukassa moneen vuoteen "bilettää" ja se,että oisin pienen loman tarpeessa. sekä se,että haluisin tutustua ihmisiin,jos vaikka saisin ystäviä!

tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa,toiveena olisi että olisi mahdollisimman aitoja ihmisiä paikalla. :)

Vierailija
32/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se naiset olisivat fiksuja ja hauskoja ja tarjolla olisi hyviä juomia myös alkoholittomina.

Vierailija
33/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teitä nuorempi, mutta voisin tulla! Missäpäin on bileet?

Vierailija
34/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitopalvelun coctail-menu. Tai oikeastaan ihmettelen, että miksi pitää mainita, että tarjottavat tulevat pitopalvelusta. Ikäänkuin se olisi jotenkin hienompaa niin, tai ne ruuat jotenkin parempia kuin itsetehdyt. Arvostaisin

enemmän yksinkertaisiakin itsetehtyjä juttuja.

Mutta siis tulisin tietysti illanviettoon. Tuskin silti kutsuisit, koska en lähtisi noin kivan illan jälkeen mihinkään baariin, vaan menisin saunan, seurustelun ja syömisten jälkeen rentoutuneena ja voimaantuneena omaan kotiini :)

Vierailija
35/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en saa juoda alkoholia (lääkityksen takia) ja olisi kiusallista kaikille osapuolille, jos yksi ei joisi.

Vierailija
36/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua kun on vain naisille :(. Täällä olis >45 fiksu, keskustelutaitoinen, yleensä selvin päin bilettävä tanssijamies, mutta taidan mennä jonnekin tanssilavalle.

Vierailija
37/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jotain vieraille tarjottavaa yritän väsätä se takuulla epäonnistuu. En halua viettää koko lauantaipäivää kauheassa stressissä. KUn ruoka tulee valmiina olen itsekin rentoutuneempi, kun vieraat saapuvat. Tämä on kokeiltu. Ja noista jatkoista sen verran, etten itsekään niistä perusta, mutta porukan sinkut aina jossain vaiheessa alkaa kaupungille kinuta.

Vierailija
38/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä selitys pitopalvelulle. Toki on rennompaa, jos tarjottavat tulee valmiina. Luulin että kun se pitopalvelu mainittiin erikseen, niin ajateltiin että ne on automaattisesti jotenkin parempia ja tarjoilu siten hienompi. Mä aina hösään ja stressaan, mutta jotenkin silti tykkään että on itsetehtyä. Vieraat eivät toki tietäisi, vaikka tulisi jostain muualtakin.

Vierailija
39/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain repäsevää ja kutsu meidät av-mammat sun illan istujaisiin? :)

Vierailija
40/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilu ok.

Sauna, en välitä (=käyn kerran vuodessa saunassa (=jouluna)

Juomat, mä olisin kuivin suin koko illan.. Koska: punkusta tulee migreeni, kuoharia ja sidukkaa voin juoda max lasillisen (ja niistäkin vaan tiettyä lajia, esim. omenaa sisältävät ovat kokonaan pannassa) allergioiden takia, olutta vihaan.

Ja toisekseen mä en tykkää bilettää vaan jos lähden illanistujaisiin kavereiden luo, iltaan kuuluu hyvää musaa (ei mitään biletys musaa vaan meidän porukan oma henkistä musaa), juomista (myös ei alkoholi juomia), hyvää syötävää (ehkä ihan kunnon sapuskaa eikä mitään cocktail paloja) ja hyvää yhdessä oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi