Tulisitko meille illanviettoon? Perusteluineen?
Lauantai-iltapäivänä klo 16.00 alkaen, paikkana iso omakotitalomme, mahdollisuus saunomiseen, tarjolla pitopalvelun coctail-menu, jossa erilaisia naposteltavia ja muutamaa salaattia, juomina kuoharia, punaviiniä, olutta ja siideriä, hyvää musiikkia läsnäolijoiden toiveiden mukaan, kutsuttuna 8 mukavaa, nuorekasta ja biletystaitoista 30-45 vuotiasta naista?
Kommentit (67)
en jaksais 8 muijan kanssa istuskella. Tai noh, voisin käydä syömässä ja lähteä sit veke. En todellakaan jäis saunomaan!
paitsi jos joku olisi pitkäaikainen inhokkini tai keskustelu olisi jonninjoutavaa kanojen hörhöilyä käsilaukuista tai vauvan kuolasta ja miesten mahdottomuudesta.
Tulisin mä vähän erilaisempaankin seuraan, mutta en ihan kanamaiseen ja pinnalliseen.
mutta kutsun n. kerran vuodessa. Loukkaa se ettei voisi sen verran irrottautua. ap
Ihan vain for your information: kun suunnittelee mitä tahansa bileitä, niin nyrkkisääntönä on, että puolet kutsutuista pääsee. Joskus ei niinkään monet ja joskus harvoin pääsee suurin osa kutsutuista.
Kuulostat kyllä vähän ikävältä ihmiseltä, kun tuollaisesta otat nokkiisi...
mutta minusta noi kestit alkaa liian aikaisin. Mä voisin tulla josko 18-19, siihen asti viettäisi mielellään perheeni kanssa, ehdittäis syödä yhdessä ja olla vaan kiireettömästi, kun arjet on sellaista suorittamista.
niistä muista kutsutuista. Jos olisivat hyviä ystäviä, tulisin, mutta jos yhtään vieraampia, jättäisin tulematta. En itse juo, joten en jaksa katsella puolituttujen kännäämistä...
Jos osaisit kirjoittaa sanan cocktail oikein. En tiedä, mitä on coctailpalat.
Eikä ne vieraat biletystaitoiset innosta ollenkaan, mielummin hyviä ystäviä tai kavereita.
mitään kanalauman tekokynsi hömppää ja miksi pitäisi aina saunoa?
kuulostaa oikein kivalta, ei kai siihen muita perusteluita tarvita :) Tosin itse jätäisin mieluusti saunomisen väliin, saan siitä helposti migreenin.
Juuri minun mieleinen ilta :) Tosin minäkin jättäisin saunomismahdollisuuden käyttämättä.
tosin minäkään en välittäisi saunoa, kun siitä tulee vaan vähän väsynyt olo. Ja minunkin mielestäni illanviettonne alkaa vähän liian aikaisin, klo 18 aikoihin ois minusta parempi.
Ongelmina olisi sauna (en kuulu niihin, joista on kiva hillua alasti muiden kuin perheenjäsenten aikana), liikaa pelkkiä naisia (seurustelu on järkevämmällä tasolla, kun läsnä on miehiäkin) enkä koskaan biletä. Minä seurustelen ystävieni kanssa, en biletä. Kaksikymppiset ja WT-naiset bilettää.
1. Pitopalvelun käyttö bileissä, kuulostaa omaan korvaan siltä, että porukka on vähän "turhan hienoa" mun makuun, eikä meillä synkkaisi.
2. 8 naista + alkoholi, ei kiitos. Naiset kikattaa, hihittää, ja lopulta joku itkee ym. Itse biletän ja saunon mielummin miesporukassa tai niin, että paikalla on sekä naisia, että miehiä.
Kutsu vaikka joku meikki konsultti.
Tai joku teema.
Kutsut vaikka jonkun kaalimatoedustajan, johan tulee vipinää ja hyvää rentoa keskustelua. Sanot vain että sulla on yllätysesiintyjä.
Mäkin menin ja yllätyin positiivisesti. Jos olisin etukäteen tiennyt en ehkä olisi mennyt.
Mä ihmettelisin kovasti kutsua, jossa mainittaisiin, että safkat on sitten pitopalvelusta ja juomatarjoilu on seuraava..
Jos et kertonut noita kaikkia asioita, niin miten tiedät että kutsutut eivät tule siksi, mitä tarjoat? Ehkä heille ei vaan sovi.
Itse tykkään perheellisenä lähteä vähän myöhemmin illanistujaisiin, kun nuo viikonloput ovat ainoa aika kun ehdin olla lapsen kanssa enemmän. Viikolla meillä on iltaisin 2 h yhteistä aikaa ennen kun uni tulee taaperolle. Olisi sääli lähteä lauantaina niin aikaisin liikkeelle ja taas missata yhteinen päivä. Klo 19 kävisi minulle paremmin. Mutta en taida olla sitä kohderyhmääsi - nuorekas ja/tai biletystaitoinen enää ;)
sillä en viihdy "tyttöjen illoissa". Tarjoilut yms. kuulostavat sinänsä hyviltä, mutta mieluummin menisin bileisiin, jossa olisi sekä miehiä, että naisia.
Enkä missään tapauksessa haluaisi saunoa.
tuota "järkevämmällä tasolla" jos miehiä mukana? Millaisia bimbonaisystäviä sinulla on?
Ongelmina olisi sauna (en kuulu niihin, joista on kiva hillua alasti muiden kuin perheenjäsenten aikana), liikaa pelkkiä naisia (seurustelu on järkevämmällä tasolla, kun läsnä on miehiäkin) enkä koskaan biletä. Minä seurustelen ystävieni kanssa, en biletä. Kaksikymppiset ja WT-naiset bilettää.
eli olo olis kuin puolituttujen kokkareilla. Mutta tulisin silti, jos olisi kutsuttu, mutta en välttämättä nauttisi olostani. Enkä kyllä kuulu tohon ikähaarukkaankaan.
olen epäsosiaalinen ja vähän pelkään tuntemattomia ihmisiä. Jos tuntisin sieltä yhden ihmisen hyvin, niin tulisin, mutta jos olis vaan puolituttuja tai tuntemattomia, niin en tulis. Ja kaipaisin myös miesvieraita, jotenkin miesten kanssa on helpompi jutella ku naisten. Niin ja en lähtis baariin.