Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko meille illanviettoon? Perusteluineen?

Vierailija
26.01.2012 |

Lauantai-iltapäivänä klo 16.00 alkaen, paikkana iso omakotitalomme, mahdollisuus saunomiseen, tarjolla pitopalvelun coctail-menu, jossa erilaisia naposteltavia ja muutamaa salaattia, juomina kuoharia, punaviiniä, olutta ja siideriä, hyvää musiikkia läsnäolijoiden toiveiden mukaan, kutsuttuna 8 mukavaa, nuorekasta ja biletystaitoista 30-45 vuotiasta naista?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tekisi tosiaan mieli kerätä täältä porukka kutsua meille illanviettoon. Tuo alkamisaika on klo 16 alkaen, eli porukka sa tulla sitten kun ehtii. Siksi ei ole lämmintä ruokaa tarjolla. Saunomiseen on mahdollisuus, mutta itsekään en siitä välitä. Meille pääsee bussilla ja jatkoille ollaan sitten menty keskustaan (8 km) tilataksilla yhdessä. Joten mistään korvesta ei ole kysymys. Ja juomia löytyy myös muuta kuin noita luettelemiani. ja kauheasti anteeksi tuo kiireessä tehty kirjoitusvirhe :) ap

Vierailija
2/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuulostat kivalta ihmiseltä :) Minäkin arvelen, että kutsuttujen joukkoon kuuluu ruuhkavuosissa rämpiviä perheellisiä ystäviäsi, joten on ymmärrettävää että kaikki eivät siksi perhesyiden takia pääse tai halua. Arvostavat varmasti kuitenkin kutsuasi, ja harmittelevat etteivät (taaskaan) osallistu.

Ja tuo minunkin "tulisin" sisältää oletuksen, että perhe ei sairasta juuri silloin, tai (dementikko)anoppi ei ole taas tehnyt jotain niin hölmöä että mieheni pitää mennä pelastamaan tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarjoiluissa ja muussa ei mitään vikaa. Ongelma varmaan monella on se, että perheen kanssa on muutenkin vähän aikaa, joten kaikkia viikonloppuja ei vain halua uhrata kavereille, vaikka tärkeitä hekin ovat.

Mä saattaisin kieltäytyä seuraavista syistä:

- mies töissä, ei lapselle hoitajaa

- ainoa kokonaan vapaa viikonloppu pitkään aikaan ja mahdollisuus mennä mökille koko viikonlopuksi

- on kutsuttu jo jonnekin muualle

- jos nuo biletystaitoiset ihmiset tarkoittaa sitä, että koko ilta laittaudutaan ja illan päätarkoitus on baariin lähteminen, niin voi olla, että mun innostus vähän laimenisi

- yhden tuttuni kohdalla tämä kutsu tarkoittaisi, että illan tarkoitus on myydä hänen välittämiään tuotteita, jolloin mun kiinnostus hiipuu heti. Puhtaaseen ystävien tapaamistilaisuuteen tulen mielelläni, mutta myyntitilaisuuksiin en.

Vierailija
4/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta; hyvää ruokaa, juomaa, musiikkia ja varmasti seurakin :)

Vierailija
5/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vähemmän biletystä mullekin ja enemmän keskustelua. Eikä mitään saunomisia kun kerran just on tälläydytty.

Vierailija
6/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juhlat, joissa tarkoitus olla hyvännäköinen ja olen juuri kotona laittanut hiukset ja meikannut, niin en halua saunoa. Enkä varsinkaan, jos on tarkoitus lähteä baariin, jolloin pitäisi laittautua uudestaan ja raahata iso määrä föönistä ja hiusmuotoilutuotteista meikkeihin kaikkea tavaraa mukana.

Jos on sellainen illanvietto, että voi loppuillan olla saunapuhtaana verkkareissa, niin saunominen ok.

Vierailija
7/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriporukalla, en tarvitsisi siihen pitopalvelusafkaa. Enkä haluaisi saunan jälkeen laittautua ja "bilettää" vaan rentoutua ja jutella ystävieni kanssa kera hyvä syötävän. Mutta en siis kuulu noihin biletystaitoisiin, en ole koskaan kuulunutkaan.

Vierailija
8/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin, jos...

1) vuorotyötä tekevä mieheni olisi kotona hoitamassa lapsiamme

2) asuisit samassa kaupungissa = pystyy tulemaan näppärästi julkisilla tai taksilla ilman että matkat sinänsä maksaa yli 30€/suunta

3) tuntisin bileporukasta mielell. jonkun muunkin kuin vain sinut.

Kaipaan itse ihan hirveästi naisten iltoja, mutta suurinosa ystävistäni asuu nykyään muualla kuin samalla paikkakunnalla minun kanssani joten kotiäitinä minulla on ihan minitulot, en mitenkään pysty laittamaan junaan 100€ ja sitten vielä majoituksesta taksit juhlapaikalle ja takaisin hotelliin, hotellin maksut ym. Ellei olisi mahdollisuus yöpyä juhlien emännän luona :)

Toisekseen, ne vähät jotka järkkäävät näitä naisteniltoja, kutsuvat sinne sekalaisia ystäviään, joista jokunen tuntee jonkun ja sitten he liittoutuvat keskenään illaksi - yritäppä siinä sitten tehdä tuttavuutta.

Viimeksi kun tarkistin, en muistuta Miss Suomea, mutta olen vielä aika kaukana "kellonsoittajastakin" selkäpahkuroineen ja pullottavine silmineen ;)

Olen luonteeltani iloinen ja jos seurue koostuu iloisista ja avoimista ihmisistä, olisin varmasti kuin kala vedessä ja loppuillasta tuntisin KAIKKI :)

...ellei juhlaseurue koostu kanamaisista kotkottajista, joiden kesken ilta koostuu seuraavista puheenaiheista:

-kalliit meikit

-kalliit vaatteet, laukut, kengät

-kalliit lomamatkat

-urheilu

-kalliit autot

Olen nimittäin sen verran "juntti", että kallein käsilaukkuni taitaa maksaa satasen, samoin kalleimmat kengät. En ymmärrä Guccin kevät mallistoista mitään noin vertailun vuoksi. :) Itse aiheissa ei ole mitään pahaa, en vaan osaa keskustella Versacen uusista ripsareista, koska minulla ei ole varaa sellaisia ostella. Keskityn sitten vaan skumppaamiseen :D

Ja kammoin puheen aihe on tietty se, että "voi kun mä oon niin läski, kattokaa nyt mun pyllyy" - ja daamin vyötärö on ehkä saman kokonen kun mun reisi. Mitä siihen voi sanoa muuta kun että "no niinpäs ootki, hyvä kun huomasit?" :D

Niin kauan kun puheenaiheet on normaaleja, elämänmakuisia, niin minulla riittää puhuttavaa - ei teidän päälle, vaan teidän kanssa :)

Minusta pitopalvelu-safka kuulostaa IHANALTA, ei liian prameelta. Juomat on ihanat, alkaa sopivaan aikaan ja naisten ikähaarukka on hyvä :) En kaipaa naisteniltaan miehiä, koska olen onnellisesti varattu :)

Minä en sauno, hyi olkoon, mutta kutsussahan sanottiinkin, että "mahdollisuus saunomiseen", ei siis ole pakko joten ne saunoo jotka haluaa :)

OLISIKIN minun ystäväpiirissäni joku tuollainen joka jaksaisi järkkäillä. Mutta; moni ystävistäni juuri huokailee, että hitto kun yrittää järkkää, silti ketään ei pääse tulemaan. Mistä lie johtuu :(

Vierailija
9/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta!

Vierailija
10/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jostain syystä brassailubileiltä.

Lauantai-iltapäivänä klo 16.00 alkaen, paikkana iso omakotitalomme, mahdollisuus saunomiseen, tarjolla pitopalvelun coctail-menu, jossa erilaisia naposteltavia ja muutamaa salaattia, juomina kuoharia, punaviiniä, olutta ja siideriä, hyvää musiikkia läsnäolijoiden toiveiden mukaan, kutsuttuna 8 mukavaa, nuorekasta ja biletystaitoista 30-45 vuotiasta naista?

Vierailija
11/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä kutsutuista paikalle kun puolet. MIetin vaan, että missä vika piilee? Eikö tällaiset enää kinnosta. ap

Vierailija
12/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 30-45v biletystaitoiset naiset eivät ole se ryhmä, jonka kanssa viihdyn. En kestä sitä rakennekynsien vertailua ja silikonien esittelyä hiustenpidennyksistä puhumattakaan.

Vierailija
13/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin saunon kotona perheen kanssa. Liian aikaista lähtee tohon aikaan ja sitten myöhemmin inhottaa tulla, jos ei tunne muita.

Muutenkin,jos päätarkoitus lähtee baariin niin eipä kiinnosta ollenkaan.

Tulisin, jos kutsu on esitetty perheittäin ja alkoholi on sivuseikka, eikä ole sen enempää tarkoitus lähtee muualle, vaan kukin voi viipyä haluamansa ajan. Ja tosiaan ei mitään ihmeempää ohjelmaa ja musiikkia tarvi, koska, jos porukka on hyvä niin kaikilla on hauskaa ilman sen kummempia suuniteltuja tanssi showta tai saunaa. Pitopalvelu kuulostaa sen verran kaliillta, että tuntuu, että emäntä odottaa jotain vastinetta.

Vierailija
14/67 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 16.00 alkaen tarkoittaa sitä, että pitäisi viihtyä noin 7 tuntia siellä valmistautumassa. Naposteltavaa ja juotavaa ja saunakin vielä eli pitäisi olla matkalaukullinen rekvisiittaa mukana, että olisi yöksi biletyskunnossa.

En jaksaisi! Tuo olisi käytännössä sitä, että jokainen laittaisi itseään ja riideltäisiin peileistä - kai teillä on 8 kpl kunnon meikkipeilejä? - ja soiteltaisiin vähän väliä kotiin, että onhan kaikki OK.

Jatkoille kun lähdettäisiin niin otanko mukaan matkalaukkuni vai sinne teille, yöksi kuitenkin olen menossa kotiin.

Vierailija
15/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan fiksuja ja keskustelutaitoisia ihmisiä paikalle, niin sit mä tuun.

Vierailija
17/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä kutsutuista paikalle kun puolet. MIetin vaan, että missä vika piilee? Eikö tällaiset enää kinnosta. ap

Vierailija
18/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla biletystaitoinen. Noilla juomilla ei olisi illanvietto minun makuuni.

Vierailija
19/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen kuin tulisin, mun täytyisi tietää mjillainen illan emäntä on. Mistä tykkää jne.

Vierailija
20/67 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan, kun en teitä tunne. Seura on kuitenkin se pääjuttu noissa, ei puitteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi