kerro viimeisin seksi-kokemuksesi!
Kommentit (233)
Olen löytänyt elämäni rakkauden. Ja hän on aivan minun lumoissani. Molemmat olleet ilman puolisoa jo pidempää, mutta vielä lapsia kotona, joten silloin tällöin varaamme hotellihuoneen. Viimeksi pari päivää sitten, ja yhteistä aikaa oli huikeat 20 tuntia, josta noin kuusi nukuttiin, kerran taidettiin syödä, pari tuntia yhteensä jutella ja muu aika meni mitä monipuolisemman seksin merkeissä.
Uh. Vaikka laukesin lukemattomia kertoja, niin ehkä huikeinta oli kuinka hän saattoi pitää minua sellaisessa orgastisessa tilassa vaikka kuinka kauan. Ajan ja paikan taju meni täysin. Rakkaani osaa tulla ilman laukeamista, joten pystyi jatkamaan vaikka kuinka kauan naimista. Ja hänellä on juuri sopiva k*rpä minulle; ei kovin iso, mutta kova ja herkkä, pystyn tuntemaan hänen kaikki liikkeensä sisälläni ja terska osuu kaikkiin ihaniin kohtiin niin, että tuntuu kuin saisin jatkuvia pieniä sähköiskuja. Kun hän sitten aamulla oikeasti laukesi minun sisääni, tuntui se aivan taivaalliselta!
Etätyöpäivänä jostain syystä halutti ihan järkyttävästi. En tiedä onko se tämä tylsyys vai mikä, mutta masturboituakin tulee nykyään paljon enemmän kuin ennen. Päätin kuitenkin että en hoitele itseni vaan odotan että vaimo tulee kotiin. Odottelu oli tuskaista ja vasta lähempänä kuutta ovi rasahti. Kaappasin vaimon syliin eteisessä, painoin seinää vasten, suutelin niskaa ja korvia ja hyväilin samalla molemmilla käsillä kovaksi ponnahtaneita nännejä. Kun työnsin käden pikkuhousuihin ne oli jo läpimärät. Riuhtaisin housut nilkkoihin ja työnnyin takaapäin sisään samalla suudellen korvanlehtiä ja kevyesti puristellen nännejä. Olin aivan kivikovana. Aloitin hitaat ja pitkät työnnöt. Näin vaimon ilmeet ja miten kalu uppoaa sisään eteisen ison peilikaapin kautta. Vaimo tuli melkein heti ja en itsekään kestänyt kuin pari minuuttia kunnes en pystynyt enää muuhun kuin ampumaan lastin sisälle. Vein vaimon makkariin ja nuolin hänelle vielä toisen orgasmin. Maistoin oman spermani maun, mutta se ei ole koskaan haitannut, päinvastoin se jostain syystä usein kiihottaa. Tällä kertaa ei kuitenkaan ollut fiilistä toiselle kierrokselle, joka otettiin sitten myöhemmin.
Joku aika sitten vaimon siskoa paljussa,vaimo meni käymään saunassa lapsien kanssa ja jäätiin paljuun kahdestaan...En kadu muutakuin etten kerinnyt laueta hänen ihanaan tiukkaan....tiedätte kyllä.
Ei keritty puhua mitään tapahtuneesta nyt vain mietin vaimon siskoa ja miten ilmaista vaimolle että voitas taas paljuilla..
Lauantaina, tutun rouvan kanssa niitten mökillä, pikasessio oli, ensikerralla pitemmällä kaavalla kun tilaisuus tulee.
No niin, käytiin aamusaunassa, pestiin hyväksi paikat. Sitten suihinottoa; piti kokeilla seksilelua, vaan ei keritty kun kävi liian himokkaaksi , mies sormetti hyväksi, oli päästävä sisään. Melkeen sumeni päässä kun kova orgasmi vyöryi yli. Kuulemma saan vielä myöhemmin lisää. Aivan ihanaa! Nam nam.
Zamperi sentään kirjoitti:
Joku aika sitten vaimon siskoa paljussa,vaimo meni käymään saunassa lapsien kanssa ja jäätiin paljuun kahdestaan...En kadu muutakuin etten kerinnyt laueta hänen ihanaan tiukkaan....tiedätte kyllä.
Ei keritty puhua mitään tapahtuneesta nyt vain mietin vaimon siskoa ja miten ilmaista vaimolle että voitas taas paljuilla..
🐗🐽🐽🐽.
Aamuyöstä tai oikeastaan aikaisin aamulla. Herättelin mieheni ystävää kotiinlähtöön vaimonsa soitettua aamulla. Jäi meille illanistujaisten jälkeen yöksi. Herra nukkui selällään ja aamujäykkyys pullotti kalsareissa, istuin vierashuoneen sängynlaidalla ja silittelin miehen hereille. Pikku vitsailun jälkeen vei käteni boksereihin ja annoin handjobin aamupiristykseksi. Puristeli tissejäni ja tuntui nauttivan.
Ei oo niin vakavaa, jos tahtoo vähän nauttia ja minusta on ihanaa katsella kun mies purkautuu.
SpermafeitssiN
Eilen illalla poikaystävän kanssa. Makoilin sängyllä mahallani haarat auki. Poikaystävä kun näki tuon näyn niin heti nousi pippeli pystyyn. Kulli sisään pilluun ja työntelemään. Tuntui tosi hyvältä. Poikaystävälläni on hyvä kulli.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla poikaystävän kanssa. Makoilin sängyllä mahallani haarat auki. Poikaystävä kun näki tuon näyn niin heti nousi pippeli pystyyn. Kulli sisään pilluun ja työntelemään. Tuntui tosi hyvältä. Poikaystävälläni on hyvä kulli.
Saitko sinäkin, vaikka kuvauksesi mukaan tosta vaan alko tyntämään? Eppäilen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut mielikuvituksesta? Olin jo kiihottunut ennen tuota. Poikaystävä oli suihkussa ja tiesin, että hän tulee makkariin sieltä kun on valmis. Olin jo saanut itseni fantasioilla märäksi.
Tänä aamuna mies tuli herättämään mut. Sillä hetkellä, kun kierähdin hänen kainaloonsa ja suutelin häntä, pillu kastui. Hyväilin ensin miestäni käsin, sitten käännyin kontilleni hänen viereensä peppu häneen päin ja aloitin suuhoidon. Mies hieroi samalla hellästi klittaani, mulla on paikat aika hellinä kahden edellisen illan jäljiltä, joten aamu oli hyvä näin. Mies nautti suihinotosta paljon - musta on niin kiihottavaa, kun kalu paisuu. Nautin myös, kun mies laukeaa suuhuni.
No niin, nyt sain sen miehen lupaaman toisen; tälläkertaa suuhoidon, taivaasta! Sanoi vielä tulevansa panemaan..kunhan auraa ensin tuon toisen solan tossa ulkona; lunta työntänyt aika lailla!
Aamulla vielä puoliunessa makoilin sängyllä selälläni, jalat koukussa kun mieheni tuli aamukahvin keitosta herättelemään. Syöksyi pää edellä peiton alle ja aloitti todella todella kiusoittelevan suuseksin, lipsutteli hitaasti ja hädin tuskin kieli kosketteli pimppiäni, jatkoi kiusaamistaan ja itse lähes kerjäsin sormia sisääni ja klitoriksen nuolemista, kun hän vihdoin näin teki niin lähes välittömästi sain räjähtävän orgasmin. Siitä sitten aamukahvipöytään tukkasotkussa ja silmät pyörien, olihan herätys 😁
Onnellinen nainen 40 kirjoitti:
Aamulla vielä puoliunessa makoilin sängyllä selälläni, jalat koukussa kun mieheni tuli aamukahvin keitosta herättelemään. Syöksyi pää edellä peiton alle ja aloitti todella todella kiusoittelevan suuseksin, lipsutteli hitaasti ja hädin tuskin kieli kosketteli pimppiäni, jatkoi kiusaamistaan ja itse lähes kerjäsin sormia sisääni ja klitoriksen nuolemista, kun hän vihdoin näin teki niin lähes välittömästi sain räjähtävän orgasmin. Siitä sitten aamukahvipöytään tukkasotkussa ja silmät pyörien, olihan herätys 😁
Ah onnea sulle; samanlaisen suunnilleen sain minäkin tossa edellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut mielikuvituksesta? Olin jo kiihottunut ennen tuota. Poikaystävä oli suihkussa ja tiesin, että hän tulee makkariin sieltä kun on valmis. Olin jo saanut itseni fantasioilla märäksi.
Vaikka olis kuinka märkä, ei se meinaa että on saamassa kunhan alkaa työnnöt. Harva , hyvin harva nainene saa pelkällä panolla, se on jo ihan faktaa. Eiikä tästä suuttua tarvii, ei miesten eikä naisten. niin se vaan on.
Pari pv sitten muutaman minuutin "esileikin" jälkeen 5min jyystö jos sitäkään kunnes mies laukeaa :) Enhän toki ole selittänyt, että naiset tarvitsee usein pitkän esileikin. Ehen.
Huoh. No ei huvita enää ei, kun saman kaavan mukaan menee 95% kerroista.
Pesukoneen päällä, jokunen päivä sitten. Jäi kesken, kun vauva heräsi. Taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olis kuinka märkä, ei se meinaa että on saamassa kunhan alkaa työnnöt. Harva , hyvin harva nainene saa pelkällä panolla, se on jo ihan faktaa. Eiikä tästä suuttua tarvii, ei miesten eikä naisten. niin se vaan on.
Jos käytän sanaa työnnellä ja sen jälkeen sanoin, että tuntui tosi hyvältä niin miten se tarkoittaa, etten saanut? Mies laittoi kullin sisään ja alkoi liikuttaa sitä, eli työnteli sitä. En ymmärrä koko keskustelua nyt ollenkaan. Ei minun ole pakko ilmoittaa sainko orgasmia vai en.
Odottakaas hetki....palaan . :D