Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla on nykyään tekoripset, tekokynnet,

Vierailija
26.01.2012 |

tekotukka ja tekorusketus. Eikö enää voi olla kaunis ilman kaikkea noita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on onneks kynsiä, tukkaa, ripsiä yms omasta takaa

Vierailija
22/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se meidän kaikkien tavoite on, jos miehen siivellä eletään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jotenkin niin samannäköisiä niissä tekoripsissään ja -tukissaan. Kauniita toki, mutta ihan kuin toistensa klooneja.

Ehkä ne ovat jonkinlainen maski, jonka alta on helpompi kohdata maailma, ja kun tulevat vanhemmiksi ja itsevarmemmiksi, ei niitä enää tarvitse ainakaan jatkuvasti käyttää - joskushan toki on varmaan ihan kiva laittautua nätiksi vaikka sitten teko-jutuilla, mutta jatkuvassa arkikäytössä on jotenkin vaikea niitä ymmärttää.

Vierailija
24/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos ei meikkaa muuten, pelkät mustat hämähäkinjalat vaan räpsyvät silmissä. Hyh hyh.

Vierailija
25/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos ei meikkaa muuten, pelkät mustat hämähäkinjalat vaan räpsyvät silmissä. Hyh hyh.

ja kulmat, niin noi tekoripset voi näyttää ihan hyvältäkin, kunhan ei ole liian pitkät. Vaaleilla tosiaan varmaan näyttää hassulta.

Vierailija
26/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän nämä nuoret naiset näyttävät 10-20 vuoden päästä? Kyllä kynnet, hiukset ja ripset kuluttavat omia.

Vaikka ne uusiutuvia ovatkin. Puhumattakaan jos solariumissa käydään jatkuvasti. Tosiasiahan on se, että purkista saatu "rusketus" on yleensä oranssipainotteinen.

Mutta, kukin tyylillään. Ainakin omille tyttärilleni olen sanonut asiasta.

Ja onhan se aika kallista. Jos nuo kaikki 3 on huollot kk. maksaa jo varmaan satasia.

en tiedä muualla, mutta lyllä täällä pääkaupunkiseudulla nuorilla naisilla nämä pidennykset ja jatkotukat taitaa olla todella yleistä.

Vierailija
27/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä käytän vain juhlissa. En edes omista kuin pari huulipunaa, ripsivärin ja puuterin! Hiukset on suorat, enkä värjää tai kiharra niitä.

Mutta mitäs tästä sanotte: en käytä shampoota tai hoitoaineita tai muotoilutuotteita ollenkaan, en siis koskaan. Dödöä ehkä kerran, pari kuukaudessa. Kosteusvoiteena käytän tarvittaessa kookosöljyä. Huulirasvan ja saippuan teen itse luonnonaineista.

Niin ja rintsikoita en pidä kuin harvoin.

Mutta tiedättekö mitä? Kaikki kyselevät mikä on kauneuteni ja nuorekkuuteni salaisuus :D Niin olen jo yli 40 v, eikä mulla ole juuri yhtään ryppyjä, ihan vähän silmien ympärillä vain. Hiukset on melko paksut, kiiltävät ja todella terveet ja kampaus pysyy hyvin. Olisko se salaisuus sitten tämä "hippimeininki"..

Vierailija
28/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tuore aviopari oli päässyt hääjuhlista karkaamaan hääyön viettoon hotellin hienoimpaan sviittiin.

Aviomies suuteli kaunista vaimoaan kiihkeästi koko matkan taksista hissiin, hissistä sviittiin.. Hän halusi kaunista vaimoaan kauheasti ja oli malttamaton pääsemään tekemään sitä kauneinta..

Tuore vaimo pyysi miestään odottamaan, että hän riisuutuisi rauhassa. Mies istui sängyllä ja katsoi kun vaimo riisui kengät, hunnun ja hääpuvun. Vaimon seistessä seksikkäässä alusasussa miehensä edessä mies alkoi huokailla helpottuneena ja ojennella käsiään vaimonsa suuntaan.. "Tule jo rakas tänne.."

Vaimo ynähti ja sanoi vielä jatkavansa.. Seuraavaksi vaimo riisui peruukin, irroitti ripset ja kaivoi rintaliiveistä toppaukset pöydälle..

Tässä vaiheessa aviomies tuskastui ja tiuskaisi "sitten kun pääset siihen vittuun asti niin nakkaa se tänne sängylle niin mä nussin sitä!"

Että näin voi kaikki lisukkeet tappaa erotiikan jopa hääyönä..

No, itselläni ei ole hiuslisäkkeitä/pidennyksiä, tekokynsiä, tekoripsiä, toppauksia tai muuta sellaista, mutta en silti oikein allekirjoita tällaisia tarinoita.

Nuo tekoripset, peruukit yms. ovat verrattavissa vaatteisiin. Ja eihän niitä kaikkia toki tarvitse ottaa pois seksin takia. Mutta on outo ajatus, että vaatteilla kyllä saa koristautua, mutta heti nämä muut "lisukkeet" nähdään erotiikan tappajana. Ihminen voi olla seksikäs ja kaunis ilman lisukkeitakin, mutta nykyisin pidetään ihan normaalina, että juhliin laittaudutaan - vaattein, hiuksin, yms.

Mutta eivät tuollaiset mainitut "lisukkeet" niin yleisiä ole, mitä ap esitti. En itse tunne ketään, joka niitä harrastaisi. Ei kun pari goottiystävää laittaa kyllä juhliin tekoripset ja hiuslisäkkeen. En ole koskaan ajatellut, että siinä olisi mitään pahaa - ne ikäänkuin kuuluvat asuun, samoin kuin ne vaatteet, korut, kengät, meikit...

Vierailija
29/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on tekokynnet, koska hänellä ei luonnostaan kunnollisia kynsiä.

Vierailija
30/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne kahden viikon jälkeen irtoavat. Minulla on rakennekynnet, koska omat kynteni eivät kasva vaan ovat rumat, liuskoittuvat ja muhkuraiset. KYnnet laittaa taitava tekijä eli ne pysyvät hyvinä neljä viikkoa; kolmessa vuodessa huoltojen välillä irronneiden kynsien määrän voi laskea yhden käden sormilla. Minusta on ihanaa, kun ei enää tarvitse hävetä rumia käsiään ja kynnet ovat aina huolitellut. Rakennekynsiäkin on hyvin monenlaisia; tässä ketjussa moni tuntuu ajattelevan että ne ovat aina pitkät, yltiöpäisen koristellut kotkankynnet. Minun lyhyehköjä rakennekynsiäni eivät kaikki edes tekokynsiksi tunnista; luulevat vain, että kynsissäni on siisti lakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme