Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen vain, että pystynkö mieheni kanssa oleen enään onnellinen ja jatkaan kaikesta huolimatta jne...!

Miten muut mies suhteet ja opiskelu, työ jne...

Näetkö niitä?!

Kiitos, oikein paljon sinulle!!

Vierailija
82/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tähän jotain osaisit sanoa....

Olen parasta aikaa hoitovapaalla ja takaisin vakipaikkaani menossa ensi vuoden alussa. Olen myös hakenut uutta työpaikkaa. Miltä näyttää... uusi vai vanha tulossa....?

Tänks juu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit nyt? Muistathan että et ole yksin ja enkelit ovat rinnallasi? Sinä selviät kyllä.

Miehesi on lempeä ja turvallinen. Suhteenne on vakaa, seesteinen, kaunis. Sinun pitää nyt keksittyä itsesi ja asioittesi kuntoon saattamiseen, miehesi on sinulle tukena ja turvana nämä vaikeat ajat.

Muutatte toiselle paikkakunnalle, josta saat töitä. Elämäsi on oikein onnellista tulevaisuudessa, luota siihen että enkelit kulkevat vierelläsi, ihan joka hetki.

Vierailija:

Olisin erittäin kiitollinen, jos voisit lohduttaa minua näkemällä tulevaan, parantaako aika minut? Olen kipeästi eronnut kaksi vuotta sitten, kärsin mielettömän paljon henkisesti 12.vuoden avioliiton tuomista julmuuksista... tällä heeykellä asun ihanan miehen kanssa, ja meillä on ihana suhde... tulemmeko olemaan onnellisia? saammeko ehkä yhteisen vauvan joskus? Työtilanne? terveys? Raha? kerro kaikki mitä näet...KIITOS jo etukäteen...

Vierailija
84/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten saanko vielä jossain vaiheessa lisää lapsia?!

Milloin ja kumpaa sukupuolta?!

Kiitos, jos osaat jotain sanoa!?

Vierailija
85/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!!

Vierailija
86/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on hieman stressaavaa aikaa teille. Olette kokeneet suuren muutoksen ja vaikka suhteenne vahva ja rakkaudentäyteinen onkin, se heijastuu väleihinne. Tämä on kuitenkin ohimenevää, saatte suhteenne toimimaan kun vain ymmärrätte että stressi ja väsymys saa aikaan kiivastumiset ja pahat sanat, rakkautta on välissänne paljonkin ja sen avulla selviätte hienosti.

Jonkin ajan kuluttua miehellesi löytyy työpaikka, muutama kk menee tosin ilman vakituisempaa. Tämä työ johon pääsee on sitten ihan vakituinen, ei pätkätyötä. Elämänne asettuu hiljalleen uomiinsa ja arki lähtee sujumaan mukavasti.

Kaikkea hyvää.

Vierailija:

Olemme mieheni kanssa muuttaneet Suomeen (mieheni on ulkomaalainen) ja olemme nyt uuden elämän edessä. Millaiseksi se muodustuu? Tuleeko mieheni saamaan täältä töitä?

Vierailija
87/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko minulle?Olen kokenut ja menettänyt elämässäni paljon.Näkykö valoa tulevaisuudessa vielä?Entäs vauva?Tuleeko vielä?

Kiitos kun jaksat vastata!

T.Miia

Vierailija
88/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 ja 194 kysyy ja kiittää

Vierailija
89/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko minut `tuomittu` elämään seksuaalisesti puutteessa koska mieheni ja minun halut eivät oikein kohtaa?Seksiä on mutta hyvin harvoin ja kärsin tästä suuresti.En kuitenkaan haluaisi erotakaan mutta ei ole oikein tämäkään että nuori ihminen elää vuodesta toisesta puutteessa.

Vierailija
90/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudesta ei vielä tiedä mutta analysoit tämän hetken tilannettamme todella hyvin. Suhteemme on vahva eikä kumpikaan epäile toistemme tunteita. Mutta stressi todellakin saa ihmisistä vähemmän miellyttäviä puolia esiin. Omassa epävarmuudessani kosken tulevaisuutta saatan joskus olla todella ilkeä miehelleni. Mutta onneksi ainakin tähän asti olen sen tunnistanut itsessäni ja ilmaissut sen myös miehelleni.

Kiitos.

Vierailija
91/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinenviesti:

olen kohta 26 vuotias avoliitossa kohti avioliittoa menossa. Elämässäni on tapahtunut paljon ikäviä asioita viimeaikoina. Joko aurinko alkaa paistaa? tuleeko meistä onnellisia? Ja kaikista eniten kiinnostaa milloin kauan kaivattu lapsemme saapuu luoksemme?

Olisin kiitollinen vastauksesta:)

Vierailija
92/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen, jos ennustaisit minullekin. Mitä näet minulle työn suhteen (olen tällä hetkellä kotona), entä terveys ja perhe-elämä?

Vierailija
93/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyy vielä osaatko sanoa yhtään ajankohtaa jolloin tuon työn tulen aloittamaan? Meneekö siihen esim. vuosia vai kuukausia? Näetkö muuten jotain merkittävää elämässäni? Olen myös huolissani veljestäni, miten hänelle käy?

Vierailija
94/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä että helpottaako koskaan? Entä työ tai koulu? ihmis suhteet? t.tanjuska

Vierailija
95/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää, että näetkö minua lapseni isän kanssa yhdessä? Rakastaako lastaan tai jos mahdollisesti tulee ero ottaako lapseemme yhteyttä? Olen opiskellut itselleni ammatin... Näetkö minua opiskelemassa lisää? t.tanjuska

Vierailija
96/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 14.11. 22:26 vastaa tähän viestiin (137/215)

Rakas näkijä

Montako lasta tulen saamaan ja lasten sukupuolet vai saanko lapsia ollenkaan. Milloin tulen raskaaksi, vai onko nyt tärpännyt? (ja miten onnistuu, eli tuleeko taas kesken?) Mitä näet avioliitostamme?

Kiitos jos viitsit vastata

Vierailija
97/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mitä näet minulle lähitulevaisuudessa? Entä työasiat?

Vierailija
98/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

liittyykö poikamme tuloon jotain erityistä? Sanoit parin vuoden sisällä, osaatko sanoa yhtään tarkemmin? Kiitos kovasti!!

Eli olen siis 63. / 127. eli 30 vuotias yhden lapsen äiti, joka kyselee, saammeko toisen lapsen ja koska, jos saamme? Näetkö jotain muuta, joka liittyisi elämäämme?

Kiitokset!!!

Vierailija
99/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-v, naimisissa, 1 lapsi.

Kiinnostaa mitä näkyy vanhempieni tulevaisuuteen? Ero? Paraneeko isäni koskaan " sairaudestaan" ?

Entäs siskoni? Saako hän asiansa kuntoon? Vaivaako masennus vielä?

Toivottavasti meille näkyy myös toinen lapsi :)

Kiitos paljon!

Vierailija
100/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät ihmiset..ette voi uskoa kaikkeen mitä joku ihminen kirjoittelee omasta päästänsä?huolestuttaa..