Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella paljon pohdiskellut asioita mielessäsi, ja se on jo askel eteenpäin tuolla matkallasi. Sinä selviät loistavasti, olet sen pienen tärkein asia koko maailmassa, eikä hän sinua ole täällä arvostelemassa vaan rakastamassa koko pienen sydämensä voimasta. Älä ota suorituspaineita, tämä lapsi on juuri sinua varten tähän maailmaan halunnut tulla, juuri sinulle, juuri sinun perheeseesi.

Olet nyt jonkinlaisessa pyörremyrskynsilmässä, muutokset ovat tulleet ja tulossa elämääsi, ja sinä vähän pelkäät. Et oikein tiedä mihin suuntaan lähtisi, käyt melkoista karhunpainia itsesi kanssa. Vaan sinun täytyy luottaa itseesi. Olet nyt oikealla suunnalla, katso tulevaan äläkä menneeseen. Muutokset ovat hyvästä, elämä pitää elää tässä hetkessä eikä eilisessä tai romuttuneissa unelmissa. Luo itsellesi uusia unelmia, ne ovat voimavara jonka avulla jaksaa. Lapsesi luo sinulle hirmuisesti voimaa ja onnen tunteita, nauti joka hetkestä

Sinä selviät, tottakai. Ei siitä ole pienintäkään epäilystä. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija:

Kysyin jo toisessa ketjussa, mutta kopioin kysymykseni tähänkin, kiitos jos viitsisit vastata;

Pystynkö koskaan päästämään irti menneistä ja nauttimaan siitä mitä minulla nyt on, vai ajaako tämä polte minut särkemään nykyisen idyllin? Entä saanko itsestäni vielä irti ne voimavarat ja taidot, joita minulla ennen oli, vai jäänkö loukkuun tähän alisuorittamiseen ja siitä johtuvaan itseluottamuksen puutteeseen? Selviänkö kunnialla tästä elämänmittaisesta vastuusta, joka minulle on suotu, vai siiränkö omaa pahaa oloani epäjohdonmukaisuudella pieneen ihmiseeni?

Vierailija
122/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukainen ilmoittaa tulostaan jo vuoden sisällä, odotahan hetki vielä ;) Naimisiin olette menossa, mutta siihen on vielä aikaa. Tämä toinen lapsi syntyy aiemmin kuin menette naimisiin. Kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija:

mutta mies ei halua vielä. Joudunkohan kauan odottamaan. Mennäänköhän naimisiin? Kihloihin menimme juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on tulossa :)

Vierailija
124/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pitkä parisuhde jo takana, ja toisaalta asiat on hyvin noin päällepäin. nyt olen kuitenkin itse aivan kuohuksissani. tunnen olevani niin epätasa-arvossa miehen kanssa, ja se loukkaa äärettömästi.

osaanko selvittää näitä murheita? ja ymmärtääkö mieheni?

kiitos avustasi. sitä todella tarvitsen

Vierailija
125/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatillisessa mielessä? työt, ihmissuhteet sekä taloudellinen tilanne kiinnostaa myö. terv. äiti 29 vuotta

Vierailija
126/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työ jatkuu kohdallasi vielä.

Vierailija
127/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tapaamisasiat järjestyvät ja miehesi kantaa isän vastuunsa eronkin jälkeen. Vakituisen työn saat toiselta paikkakunnalta, jonne muutat lastesi kanssa. Ainakin vanhempi lapsistasi käy myös koulua tuolla paikkakunnalla, joten ihan mikään pikavisiitti sinne muuttonne ei ole. Muutatte silloin kun lapsesi on kouluiässä. Taloudellisesti pärjäätte hienosti, mitään suurempaa murhetta, pitkäaikaisempaa taloudellista vaikeutta ei ole luvassa.

Voimia sinulle vielä, kyllä sinä selviät :)

Vierailija:

En pahemmin järkyttynyt, vaikka näitkin meille eron. Olen antanut suhteellemme puoli vuotta aikaa kääntyä joko hyvään suuntaan tai ero on väistämätön. Eron edessä olen ajatellut ottaa molemmat lapset mukaani, mutta pitää lasten ja isän välit kunnossa. Voisimme olla mieheni kanssa ihan hyvissä väleissä jo lastenkin takia, mutta yhdessä emme valitettavasti pysty elämään. Itselläni on määräaikainen työ, näetkö minulle mitään muuta? Entä tuleeko paikkakunnan vaihto jossakin vaiheessa eteen? Tulenko toimeen taloudellisesti?

Kiitollisena

30./33./104.

Vierailija
128/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hoivatyö kiinnostaa sinua, mutta oletko ajatellut koskaan tehdä esimerkiksi vastaanottovirkailijan töitä terveyskeskuksissa tmv? Se voisi olla ratkaisu tämän hetkiseen ahdistukseesi, toki opinnotkin näen edessäsi mahdollisina, mutta vasta myöhemmin. Silloin kaupallinen ala (tai jokin muu missä on paperiasioita ja taloudellista puolta) tuntuu olevan sinulle se jota opiskelet ja josta olet kiinnostunut.

Kolmas lapsi saa iltatähden arvon, tulee sitten myöhemmin perheeseenne, koko perheen silmäteräksi. Aikaa kuluu vielä tähän. Parisuhteesi pysyy kasassa, vaikka kovin tasaiselta välillä tuntuukin. Muistakaahan helliä toisiannekin, huomioikaa pienillä asioilla, se tuo taas pilkkeen silmiinne ja elämäänne ;)

Kaikkea hyvää sinulle, elämäsi näyttää oikein mukavalta :)

Vierailija:

olen jokusen vuoden ollut kotiäitinä ja nyt kun työhön paluu alkaa häämöttää niin se painaa mieltäni ja kovasti koska koen olevani väärällä alalla kiitos säästöjen joiden ikeessä työtäni kentällä teen. Toisaalta haluaisin olla ihan toisella alalla mutta millä ja millä rahalla siihenkin opiskelisi, ei millään. Meillä on kaksi lasta ja toivoisin vielä yhtä mutta enpä tiedä onko sellaista enää tulossa, näetkö sinä asiasta mitään?Entä parisuhteemme mieheni kanssa jonka kanssa olenkin ollut jo yli vuosikymmenen ja useamman vuoden naimisissakin. Näetkö terveydestäni mitään tai asioita mitkä liittyvät mieheeni ja lapsiini?

KIITOS!

Vierailija
129/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonteeltasi iloinen ja eläväinen, ja mielikuvitustakin sinulla riittää. Leikittelet mielelläsi asioilla ja olet avoin kaikelle. Sydämesi olet avannut elämälle ja kaikelle kauniille :) Sinulla on upea elämänasenne. Intuitiosi vaatii vielä vahvistumista, opetttele kuuntelemaan itseäsi ja luottamaan vaistoihisi ;) Enkeleitä sinulle..

Vierailija:

Minulle siis. Kesken hommieni, olin koneella ja tein muita asioita.

Niin silloin vain tuli mieleen tämmöinen " katson tulevaisuuteen ketju" .

Eihän näitä täällä ole aikoihin edes ollutkaan.

Näetkö minussa jotain sellaista " näkijänominaisuutta" ?

Vierailija
130/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näkisitkö saammeko tytön vai pojan. Yksi ennustaja on jo ennustanut,ja olisi kiva nähdä näetkö saman!

Vierailija
131/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on onnekas, kun on saanut tuollaisen enkelin isosiskokseen. Hän on henkisesti kuitenkin yllättävän vahva tyttö, sinun ja läheistensä avulla jaksaa pinnistellä vaikeitten aikojen ylitse. Vaikkei hän kaikille avaudukkaan, mutta ihan yhdessä oleminen toisten kanssa tuo hänelle lohtua ja voimaa. Alkuvaiheessa opinnot ymmärrettävästi ovat vähän toisarvoisessa asemassa elämässsään, mutta kunhan selviytyy taas jaloilleen, opiskeluun tulee uutta puhtia ja onni loistaa jälleen silmistään.

Voimia teille kaikille. Rukoilen enkeleitä vierellenne.

Vierailija:

kun hän elää hyvin raskasta aikaa tällä hetkellä ja käy kiitettävänä oppilaana yläasteen viimeistä luokkaa niin olen miettinyt että mihinhän suuntaan hänen elämänsä menee opiskelujen puolesta ja miten hän muuten selviää tulevasta menetyksestään ja surustaan? Huoliiko hän apuani vai käpertyykö savolaisena itseensä kuten isänsä,jaksaako hän aloittaa lukion ja toteuttaa suunnitelmiaan opiskelujen suhteen?

Kiitoksia:)

Vierailija
132/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman lapsen kohdalla soputuminen on vähän hankalampaa, mutta sopeutuu hänkin hienosti hetken päästä. Vanhempi ottaa elämänmuutoksen innolla vastaan, oikein iloisena ja innokkaana näen hänen hoitoon menevän :)

Vierailija:

entä näetkös miten lapseni pääsevät päiväkotielämään kiinni ja tuleeko meille vielä lapsia?

113 kiittää

Vierailija
133/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasusasu:

omaa jaksamistani ja etenkin huonoja hermojani. Kierukka on, mutta epailen suuresti, etta se jonain paivana pettaa, mutta sita kai haluaisinkin.. Mies ei lisaa lapsia kuulemma halua, mutta jotenkin olen aistivinani, etta hanta ei itseasiassa haittaisi yhtaan, jos kolmas lapsi tulisikin. Naetko tyton vai pojan?

Vierailija
134/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhteesi ei ole enää voimissaan. Olet tuuliajolla itsesi ja miehesi kanssa. Kovin kauaksi olette jo toisistanne lipuneet, ja tuskin enää onnistutte paikkaamaan asioitanne. Toisaalta miehestäsi tulee vaikutelma että hän ei haluaisi sinusta luopua, mutta kovin suuria tunteita ei hänellä kuitenkaan enää ole. Olisiko sitten tottumusta vain.

Sinä elät nyt kahtiajakoisessa tilnateessa. Toisaalta kärsit nykyisen suhteesi vuoksi, toisaalta olet onnellinen uuden tuttavuutesi ansiosta. Nyt sinun pitää keksittyä yhteen asiaan kerrallaan, hoida asiat kuntoon ja aloita uusi elämä. Älä ryntää suinpäin tämän uudenkaan kanssa mihinkään, muuta ensin omaan asuntoosi ja tapailkaa rauhassa. Älä kiirehdi sen suhteen.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Vierailija
135/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palaute olisi todella mukavaa saada.. Ja kärsivällisyyttä toivon..

Vierailija
136/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava lapsesi saa alkunsa ihan muutaman kuukauden sisällä.. Näen sinulle vielä kaksi lasta olevan tulossa, toki itse päätät montako heistä haluat elämääsi vastaanottaa.

Suhteesi tähän mieheen vahvistuu ja voimistuu. Teistä tulee perhe ja jatkatte yhdessä matkaanne. Eroa ei ole näkyvissä. Työelämä jää katkolle joksikin aikaa.

Sinulle on paljon kaunista luvassa, oikein mukavaa perhe-elämää, onnea ja nauravia kasvoja. Nauti tästä kaikesta, olet siunattu :)

Vierailija:

Milloin saan seuraavan lapsen ja montako tulen yhteensä saamaan? Miten käy minun ja " nykyisen" mieheni suhteen? Onko lapseni terve? Miten työelämäni? Näetkö minulle ammattia missä olisin hyvä?

Vierailija
137/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauva on tulossa elämäänne, kaikki menee hyvin eikä hän enää kauaa anna itseään odotella. En näe tarkkoja päivämääriä, mutta sen tunteen saan että olet jo yli raskauden puolenvälin ja ihan täysiaikaisena pieni tähän maailmaan tulee. Onnea :)

Vierailija
138/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani siitä olenko valinnut itselleni ollenkaan oikean alan. Haluan palavasti tehdä sitä mitä haaveilen ja mitä juuri nyt opiskelenkin mutta saanko minä töitä tältä alalta? Kilpailu kun on niin kovaa. Joskus pelkään ettei rahkeeni riitä vaikka tiedän että osaan ja opin sen mitä en nyt osaa. Olenko ollenkaan menossa oikeaan suuntaan? Epätoivo ja epäusko valtaa mieleni liiankin usein ja pelkään että olen liian vanhakin tähän (30v). Kyse on siis taidealasta. Vai näetkö minut aivan toisella alalla?

Koska tapaan elämäni miehen? Olen alkanut kaipaamaan sitä toista ihmistä elämääni todella paljon. Ajoittain olen todella yksinäinen.

Vierailija
139/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut omakotitalon pihalla, uudehko keltainen rakennus. Pihalla vauvan vaunut ja kaksi isompaa lasta. Yksi tyttö ja kaksi poikalasta. Miehesi on vakituisessa työssä, suhteenne voi hyvin. Elämänne on seesteistä ja tasapainoista :)

Vierailija:

Saammeko vielä lisää lapsia, montako? Kumpaa sukupuolta?

N24

Vierailija
140/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä miehellä tuntuisi olevan jonkinlainen este elämässään, kuin sydämensä kuuluisi toisaalle? Ei ole vapaa tulemaan täysin luoksesi, eikä sitä koko sydämestään niin haluakkaan. Vähän epävarma on sen suhteen mitä elämältään haluaa eikä oikein uskalla tehdä radikaaleja päätöksiä. Sinun kannattaisi irroittautua hänestä, kun olet vapaa rakastamaan, kohtaat itsellesi sopivamman miehen joka sinusta tekee onnellisen ja ehjän. Halauksia sinulle.

Vierailija:

olen 33 vuotias kahden lapsen yh-äiti.Saanko kaipaamani miehen vielä takaisin? Rakastamme vieläkin toisiamme,kyse ei ole lasteni isästä. Jos en häntä enää saa,milloin löydän pysyvän ja turvallisen ihmissuhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi