Katson muutamalle tulevaan
Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)
Kommentit (177)
hänen kanssaan ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Entä miten on mieheni perintöjen kanssa, antavatko he mitään pojalleen (miehelleni)? Tämänkin asian kanssa saa " tapella" silloin tällöin, kun anoppi kertoo myyvänsä kaiken ja haaskaavansa rahat. Tässä on tämä miniä-kuvio, joka vähän tuntuu sekoittavan anopin pään, hän kun ei halua mitään antaa miniälleen ja tuntuu ettei pojilleenkaan! Että mitä näet tässä asiassa, niin kerrothan. tv. Cisse
ei vastaa enää tähän ketjuun. Hänelle voi laittaa sähköpostia ja vastaa tämän vuorokauden aikana tulleisiin pyyntöihin.
Vierailija:
Näkijä:
Tällä miehellä tuntuisi olevan jonkinlainen este elämässään, kuin sydämensä kuuluisi toisaalle? Ei ole vapaa tulemaan täysin luoksesi, eikä sitä koko sydämestään niin haluakkaan. Vähän epävarma on sen suhteen mitä elämältään haluaa eikä oikein uskalla tehdä radikaaleja päätöksiä. Sinun kannattaisi irroittautua hänestä, kun olet vapaa rakastamaan, kohtaat itsellesi sopivamman miehen joka sinusta tekee onnellisen ja ehjän. Halauksia sinulle.Vierailija:
olen 33 vuotias kahden lapsen yh-äiti.Saanko kaipaamani miehen vielä takaisin? Rakastamme vieläkin toisiamme,kyse ei ole lasteni isästä. Jos en häntä enää saa,milloin löydän pysyvän ja turvallisen ihmissuhteen?Olemme todellakin olleet eroamassa jo kolmisen kuukautta ja nyt mies ilmoitti,että on löytänyt toisen,kuitenkin vain kaksi viikkoa ennen kävi luonani ja kertoi rakastavansa minua.on totta sekin,että tuntuu kun hän olisi koko vajaan vuoden kestäneen suhteemme aikana ollut hyvin epävarma itsestään.Äsken laittoi tekstiviestin,ettei minun häntä kannata ikävöidä. Jos kiltti jaksaisit vielä kertoa,onko hänellä todellakin toinen nainen? Ja miksi lähettää minulle tuollaisia viestejä?Tämä ei ollut ensimmäinen viesti. T.133
Vierailija:
Vierailija:
Näkijä:
Tällä miehellä tuntuisi olevan jonkinlainen este elämässään, kuin sydämensä kuuluisi toisaalle? Ei ole vapaa tulemaan täysin luoksesi, eikä sitä koko sydämestään niin haluakkaan. Vähän epävarma on sen suhteen mitä elämältään haluaa eikä oikein uskalla tehdä radikaaleja päätöksiä. Sinun kannattaisi irroittautua hänestä, kun olet vapaa rakastamaan, kohtaat itsellesi sopivamman miehen joka sinusta tekee onnellisen ja ehjän. Halauksia sinulle.Vierailija:
olen 33 vuotias kahden lapsen yh-äiti.Saanko kaipaamani miehen vielä takaisin? Rakastamme vieläkin toisiamme,kyse ei ole lasteni isästä. Jos en häntä enää saa,milloin löydän pysyvän ja turvallisen ihmissuhteen?Olemme todellakin olleet eroamassa jo kolmisen kuukautta ja nyt mies ilmoitti,että on löytänyt toisen,kuitenkin vain kaksi viikkoa ennen kävi luonani ja kertoi rakastavansa minua.on totta sekin,että tuntuu kun hän olisi koko vajaan vuoden kestäneen suhteemme aikana ollut hyvin epävarma itsestään.Äsken laittoi tekstiviestin,ettei minun häntä kannata ikävöidä. Jos kiltti jaksaisit vielä kertoa,onko hänellä todellakin toinen nainen? Ja miksi lähettää minulle tuollaisia viestejä?Tämä ei ollut ensimmäinen viesti. T.133
Mutta mistäs minä s-postiosoitteesi saan? :(
Saanko itseäni niskasta kiinni ja lähden uudelleen opiskelemaan?
35 v. uusperheessä elävä nainen. Lapsi 6. v entisestä suhteesta. Saammeko lapsia? mennemmekö naimisiin? Mitä näet suhteestamme? Olen harkinnut oman yrityksen perustamista, mitä sanot siitä?
Työpaikan vaihdos on edessäsi. Ei mene kauaakaan enää kun sen kohtaat. Lapsi on tulossa elämäänne kolmen vuoden sisään. Kaikkea hyvää sinulle.
Oletko jo raskaana? Näen sinulle suuren " vauvamahan" ja noin kolmevuotiaan poikalapsen rinnallesi. Eli lisää lapsia on tulossa ;) Parisuhteeseesi arki tuo hieman värittömyyttä, tunteet eivät loimua enää samoin kuin aiemmin.. selviätte siitä kuitenkin, matkanne jatkuu yhdessä.
Tumma mies näkyy kanssasi. Hoikka on ja pitkä. Tummat silmät, jotenkin rauhallisen oloinen, sellainen vakavailmeinen. Hänen seuraansa kannattaa varoa, ei ole sinulle hyväksi.
Ristiverinen mies, sinun kanssa suunnilleen samanpituinen jakaa elämäsi. Lempeä luonteinen, siniset tai siniharmaat silmät, hymyilevä.. Hän on tuleva aviomiehesi ;)
Yhden lapsen näen tämän miehen kanssa sinulle saapuvan.
Onnea.
Vierailija:
Saanko lisää lapsia?
Kiitos, jos voisit vastata!
T. 38-vuotias yhden lapsen äiti
Vierailija:
Oletko jo raskaana? Näen sinulle suuren " vauvamahan" ja noin kolmevuotiaan poikalapsen rinnallesi. Eli lisää lapsia on tulossa ;) Parisuhteeseesi arki tuo hieman värittömyyttä, tunteet eivät loimua enää samoin kuin aiemmin.. selviätte siitä kuitenkin, matkanne jatkuu yhdessä.
Näinhän tämä on...n 3 v vierellä ja parisuhde kriisissä..kaksosia on meille ennustettu aiemmin..vielä ei ole tekosilla;) t. Susanna
Sinä taisit kirjoitella tuonne toisenkin viestin.. keskityn nyt kuitenkin vain tähän ensimmäiseen. Alkaa olla jo niin pitkä ketju että on hieman hankalaa hyppiä sivulta toiselle ;)
Vaalean miehen kanssa näen sinun kulkevan, hääkellot soivat teille. Lasta en sinulle valitettavasti nyt näe, terveytesi on hyvä.
pisamanenä:
Olen 35-vuotias hyvin itseni tuntemaan oppinut nainen. Takana 2003 ero pitkästä avioliitosta, josta yksi lapsi. 2004 kesällä tapasin miehen, jonka kanssa menimme viime talvena kihloihin ja nyt kesällä muutimme yhteen. Mitä näet suhteestamme? Saanko vielä lapsia? Terveys?
Nyt on tehtävä niin että jätän tämän katsomisen hetkeksi. Jostain syystä en nyt ollenkaan saa kiinni siitä onko näkemäni asiat nykyhetkeä vai tulevaa, joten tämä on turhan hankalaa. Palailen illemmalla kunhan olen hieman levännyt..
ap
Elän pitkään kestänyttä parisuhdetta mutta minulla on levottomia ajatuksia erästä toista miestä kohtaan ja on ollut jo pitkään. En tiedä onko tämä rakkautta, ihastumista vai vain seksuaalista himoa mutta haluaisin päästä tästä tunteesta eroon koska mitään ei voi koskaan tapahtua, kai? Vai? Kummallakin on omalla tahollaan puoliso ja lapsi tai lapsia.En vain saa häntä pois mielestäni tai ainakin hän pomppaa mieleeni säännöllisesti. Näetkö tähän mitään?
Olisin erittäin kiitollinen, jos voisit lohduttaa minua näkemällä tulevaan, parantaako aika minut? Olen kipeästi eronnut kaksi vuotta sitten, kärsin mielettömän paljon henkisesti 12.vuoden avioliiton tuomista julmuuksista... tällä heeykellä asun ihanan miehen kanssa, ja meillä on ihana suhde... tulemmeko olemaan onnellisia? saammeko ehkä yhteisen vauvan joskus? Työtilanne? terveys? Raha? kerro kaikki mitä näet...KIITOS jo etukäteen...
Olemme mieheni kanssa muuttaneet Suomeen (mieheni on ulkomaalainen) ja olemme nyt uuden elämän edessä. Millaiseksi se muodustuu? Tuleeko mieheni saamaan täältä töitä?
Kerrohan mitä kuuluu lähitulevaisuudessa työrintamalleni? Mikä ala sopisi minulle parhaiten?
Saammeko vielä lisää lapsia?
Kiitos! =)
Vierailija:
Tumma mies näkyy kanssasi. Hoikka on ja pitkä. Tummat silmät, jotenkin rauhallisen oloinen, sellainen vakavailmeinen. Hänen seuraansa kannattaa varoa, ei ole sinulle hyväksi.Ristiverinen mies, sinun kanssa suunnilleen samanpituinen jakaa elämäsi. Lempeä luonteinen, siniset tai siniharmaat silmät, hymyilevä.. Hän on tuleva aviomiehesi ;)
Yhden lapsen näen tämän miehen kanssa sinulle saapuvan.
Onnea.
Vierailija:
Saanko lisää lapsia?
Kiitos, jos voisit vastata!
T. 38-vuotias yhden lapsen äiti
Annoit minulle toivoa tähän epätoivoon.
Tämä ketju alkaa jo olla niin mahdottoman pitkä että on todella vaikeaa seurata kelle on vastannut ja kelle ei. Teen nyt sillä tavalla, että en vastaa enää tähän ketjuun. Kiitokset palautteen antajille ja anteeksi niille joille en vastannut tai jotka jäivät vahingossa välistä.
Senpä takia, jotta nekin joilla on oikeasti huolta ja murhetta tai pakottava tarve tietää jotain, laitan tähän sähköpostiosoitteeni jonne voi kysymyksensä laittaa. Vastaan kaikkiin TÄMÄN VUOROKAUDEN sisällä tulleisiin viesteihin, taas saapumisjärjestyksessä ja sitä mukaa kun ehdin. Minullakin on myös muuta elämää kuin tämä netti ;)
Hyvää jatkoa kaikille.
Osoitteeni saagan@gmail.com