Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi on tulossa, kovin pitkään hän ei enää itseään anna odotuttaa ;)

Vierailija
62/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toteuttaako mieheni kaikki ne sairaat uhkauksensa ja häiritseekö vielä eron jälkeen minua? Pelkään häntä ja muutoni lykkääntyy sen takia. Tapaako tytärtään tulevaisuudessa?

Kiitos vielä kun vastasit, vastauksesi antaa toivoa ja voimaa.

Vierailija:

Tottakai sinä selviät, ota nyt se suurin ja ratkaisevin askel, sen jälkeen helpottaa koko ajan, vähän kerrallaan. Sinä olet todella onnellinen jo hetken kuluttua, hymyilet ja nautit elämästäsi :) Voimia..

Vierailija:

Olen murehtinut kuinka jaksan lapseni kanssa, mutta uskon että yksin paremmin. On myös totta, että kaikki unelmani ovat hajotettu vuosi vuodelta ja tunnen itseni vanhaksi ja loppuunkulutetuksi. Toivon, että uusi elämä odottaa minua ja tytärtäni jossakin...

Kiitos sinulle.

Vierailija:

Älä huoli, kyllä sinunkin surusi loppuu aikanaan ja elämä hymyilee jälleen. Älä jää liiaksi kiinni entisiin ja romuttuneisiin unelmiin vaan jatka rohkeasti eteenpäin. Lapsestasi saat voimaa ja iloa. Elämäsi on koko ajan muutoksessa, koko ajan helpottaa vähän kerrallaan. Valmistut ajallasi ammattiin. Ristiverinen mies on tulossa elämääsi. Kiltti, lapsirakas, lempeä, huolehtiva. Ei kovin pitkä, vähän sinua pidempi kuitenkin. Hiukan vanhempi kuin sinä.

Jaksamista sinulle.

Vierailija:

Loppuuko suruni joskus? Muuttuuko elämäni? Löydänkö joskus rakkauden? Kuinkas opiskeluni?

Kiitos jos vastasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä näetkös miten lapseni pääsevät päiväkotielämään kiinni ja tuleeko meille vielä lapsia?

113 kiittää

Vierailija
64/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa jaksamistani ja etenkin huonoja hermojani. Kierukka on, mutta epailen suuresti, etta se jonain paivana pettaa, mutta sita kai haluaisinkin.. Mies ei lisaa lapsia kuulemma halua, mutta jotenkin olen aistivinani, etta hanta ei itseasiassa haittaisi yhtaan, jos kolmas lapsi tulisikin. Naetko tyton vai pojan?

Vierailija
65/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suojassa ja turvassa. Miehesi uhkailee pelkjensa vuoksi, ei halua menettää sinua elämästään koska tarvitsee kaltaistasi ihmistä.. johon voi purkaa omat vihan ja raivon ja pelon tunteensa ja joka nöyrtyy hänen edessään. Hän ei pysty sinua vahingoittamaan, suurimmaksi osaksi on vain puheitten tasolla uhoamassa.

Sinun pitää hakea nyt apua ulkopuolelta, jotta saat uuden elämäsi alkuun. Tarvitset nyt todella paljon rohkeutta ja voimia, mutta pinnistä, sinä kyllä pystyt siihen. Käy puhumassa tilanteestasi sosiaalihuollossa, kerro avoimesti kaikki, sieltä saat enemmän apua ja tukea kuin uskotkaan. Muuton jälkeen miehesi harjoittaa lähinnä puhelinterrorismia ja pelottelua, laita kova kovaa vastaan älkä näytä pelkoasi. Ota tarvittaessa yhteys poliisiin, pienistäkin sysitä. Näin näytät miehellesi että olet tosissasi etkä ole neää hänen vallassaan.

Ja viimeiseksi; jossain vaiheessa, muutamaankin kertaan, miehesi vakuuttaa sinulle muuttuneensa ja katuvansa kaikkea, anelee anteeksi antoa ja pyytää sinua takaisin elämäänsä. Älä usko. Ei ole todellista, vaan jos palaat niin huomaat pian olevasi samassa tilnateessa mistä olet nyt lähtemässä.

Ole rohkea, hetken sinuun sattuu, mutta selviät yllättävän nopeasti kuitenkin :) Halauksia sinulle.

Vierailija:

Vierailija:

Toteuttaako mieheni kaikki ne sairaat uhkauksensa ja häiritseekö vielä eron jälkeen minua? Pelkään häntä ja muutoni lykkääntyy sen takia. Tapaako tytärtään tulevaisuudessa?

Kiitos vielä kun vastasit, vastauksesi antaa toivoa ja voimaa.

Vierailija
66/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan seuraavan lapsen ja montako tulen yhteensä saamaan? Miten käy minun ja " nykyisen" mieheni suhteen? Onko lapseni terve? Miten työelämäni? Näetkö minulle ammattia missä olisin hyvä?

Vierailija
67/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä lisää lapsia, montako? Kumpaa sukupuolta?

N24

Vierailija
68/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä ja uskoa johonkin ennustajaan. Hei luuletteko oikeesti,että joku ihminen voisi teille ennustaa täysin anonyymisti näin netin välityksellä!!!! Herätkää pahvit!!!

Vierailija
69/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne lehtien tunnetut selvännäkijät sitten voivat ennustaa ihmisille kirjeiden perusteella? Olen itsekin laittanut tähän ketjuun omia viestejäni, ja vaikka kyseessä ei olisikaan OIKEA näkijä, niin ainakin hän osaa kirjoittaa kauniisti ja lohduttavasti. Ihmisillä lienee tarvetta keskustella omista asioistaan ja tämäkin voi olla yksi keino.

Vierailija
70/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit ihan aiheellisen kysymyksen. En olisi itsekään uskonut vielä jokunen vuosi sitten tähän, mutta erinäisten kokemusten kautta pitää jo alkaa uskomaan että mulla on tämä kyky ja lahja auttaa toisia. Olen se sama joka tässä kerran kuvaili luonteitanne..jos luit sitä ketjua niin huomasit varmaan että melkoisen hyvin näin teidät ;) Samoin eräällä toisella keskustelupalstalla mulla on samanlainen ketju kuin tämä täällä, palautteista voi lukea miten olen nähnyt tunnistettavasti kysyjien läheisiä, asuntoja, nykyistä elämäntilannetta jne.

Vaikka, loppujen lopuksi, on meistä jokaisesta itsestämme kiinni mihin haluamme uskoa ja mihin ei. Voihan tämäkin tietenkin olla suuri poikkeus sattumusten sarjassa jolloin kaikki vastaukseni ovat menneet vain tuurilla oikein. Ihmehän se olisi sekin, eikö vaan? ;)

ap

Vierailija
71/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyykö poikamme tuloon jotain erityistä? Sanoit parin vuoden sisällä, osaatko sanoa yhtään tarkemmin? Kiitos kovasti!!

Vierailija
72/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et kyllä ole oikeesti kenenkään elämästä mitään faktoja kertonut. Jos kerran näet niin kerropa ny sitten mikä on minun tilanteeni tällä hetkellä eli kerropa sittem jotain elämästäni, sillä jos kerran omaat tämän lahjan niin " näet" varmaan tämänhetkisenkin tilantaa, sillä ethän muuten voisi " ennustaa" tulevaa

t.se,joka kritisoi ketjua

Vierailija
73/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tehtäväni ole todistella taipumustani kellekkään, vielä vähemmän " nähdä" vain siksi että sinä uskoisit. Sitäpaitsi, jos vastapuoli ei usko, on negatiivisella asenteella, niin energiakentät on tukossa eikä silloin voi nähdä kyseisen ihmisen elämään.. Enkä edes halua pelkän todistamisen varjolla katsoa.

Kaikkea hyvää sinulle, ja muista että meillä jokaisella on oikeus uskoa ihan justiin siihen mihin haluaa. Niin myös sinulla ;)

ap

Vierailija
74/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin numero 96 odottelee vielä vastausta.

kiitollinen jo etukäteen:)

Vierailija
75/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33 vuotias kahden lapsen yh-äiti.Saanko kaipaamani miehen vielä takaisin? Rakastamme vieläkin toisiamme,kyse ei ole lasteni isästä. Jos en häntä enää saa,milloin löydän pysyvän ja turvallisen ihmissuhteen?

Vierailija
76/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 73, vastaisitko kiitos.

Vierailija
77/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on perheeseenne yhteensä tulossa. Kaksi tyttöä, yksi poika. Ensimmäiset kaksi tulevat melko pienellä ikäerolla, mutta kolmas tulee suuremmalla ikäerolla. Isommat sisarukset ovat jo kouluiässä tuolloin. Suhteesi miehesi kanssa jatkuu ja syvenee. Häitä en teille näe, mutta en siis eroakaan. Yhdessä jatkatte :)

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
78/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin meni kyllä.. Katsoisitko uudestaan? Minulla on jo kaksi poikaa pientä poikaa...

Vierailija
79/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos jos jaksat vastata minulle

Vierailija
80/177 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kaipaat elämääsi uutta jännitettä, sitä ihanaa alkuhuumaa jonka koit miehesi kanssa silloin. Kaipaat sitä tunnetta että olet haluttu ja kaivattu, rakastettu, himoittu. Kyllä miehesi sinua edelleen rakastaa ,mutta rauhallisemmalla tavalla kuin enne. Sillätavalla ettei sitä kauheasti ilmi tuo, mutta on ne tunteet siellä jossain kuitenkin.

Tuo toinen mies ei tunnu kauhean suurella rakkaudella sinua ajattelevan. Siis pitää sinusta kyllä, mutta enemmänkin himoa ja kielletyn hedelmän makua sinusta kaipaa ja tahtoo. En näe häntä sinulle kumppanina. Myös sinä itse tulet tämän erään tietyn tapaamisen jälkeen huomaamaan.

Liitossasi on vaikeat ajat käsillä. Luota kuitenkin siihen että elämä kantaa ja vaikeidenkin aikojen jälkeen paistaa taas aurinko. Voimia.

Vierailija:

Elän pitkään kestänyttä parisuhdetta mutta minulla on levottomia ajatuksia erästä toista miestä kohtaan ja on ollut jo pitkään. En tiedä onko tämä rakkautta, ihastumista vai vain seksuaalista himoa mutta haluaisin päästä tästä tunteesta eroon koska mitään ei voi koskaan tapahtua, kai? Vai? Kummallakin on omalla tahollaan puoliso ja lapsi tai lapsia.En vain saa häntä pois mielestäni tai ainakin hän pomppaa mieleeni säännöllisesti. Näetkö tähän mitään?