Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkö naimisiin, saanko lisää lapsia? Terveys?

Vierailija
42/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei halua vielä. Joudunkohan kauan odottamaan. Mennäänköhän naimisiin? Kihloihin menimme juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta 26 vuotias avoliitossa kohti avioliittoa menossa. Elämässäni on tapahtunut paljon ikäviä asioita viimeaikoina. Joko aurinko alkaa paistaa? tuleeko meistä onnellisia? Ja kaikista eniten kiinnostaa milloin kauan kaivattu lapsemme saapuu luoksemme?

kiitos jo etukäteen:)

Vierailija
44/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko masuasukki tyttö vai poika??

Vierailija
45/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveesi toteutuu, jos teet sen eteen töitä. Sinun pitää luoda mieleesi kuva näistä asioista ja sitten edetä sitä kohden. Irrottaudu huonosta suhteesta rohkeasti, vastaasi tulee pitkä, hoikka, vaalea mies jonka kanssa saat kaiken tämän.

Vierailija:

toteutuvatko haaveeni toimivasta, onnellisesta parisuhteesta ja sen myötä omasta perheestä?

Vierailija
46/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opieskelu todella kannattaa, valmistuttuasi lödät nopeasti ihan vakituisen työpaikan alaltasi.

Rakkausuhteissa et ole pitänyt kiirettä. Välillä olet kaivannut viereesi toista ihmistä, mutta olet ihan tyytyväisenä elellyt yksinkin. Tämä yksinäisyys on ollut ihan tarkoituksellista sinulle, olet oppinut asioita ja kehittynyt henkisesti, uusi suhde on vankalla pohjalla kun sen aika on. Tummahikusinen, hieman pyöreähkö mies odottaa sinua tuolla. Kiltti, rauhallinen, lempeät silmät, hyvä kuuntelija.

Vierailija:

Olen ollut 3 vuotta yksin. Löydänkö elämääni miehen? Ja tuttavatko opiskeluni tulosta, löydänkö sitä kautta ammatin?

Vierailija
47/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille syntyy poikalapsi, muistakaahan tehdä suhteenne eteen töitä myöhemminkin. Työasiat näkyvät niin että mihelläsi on vakituinen työ, sinä jäät kotiin lapsen syntymän jälkeen pariksi vuodeksi. Sitten palaat uuteen työhön.

Vierailija
48/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En osaa enää sanoa, että rakastanko miestäni vai onko kyse pelkästä tottumuksesta. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja meillä on hyvää yhdessäoloaikaa takana ennen lapsia. Niin kamalaa kuin tämä on sanoa ääneen, niin ongelmamme alkoivat lapsettomuushoidoista ja ne kärjistyivät lastemme vauva-aikana. Nyt takana on valehtelua, salailua, lupauksien rikkomista, pettämistä (?), nalkutusta, riitelyä...

Ilmeisesti näet eromme, koska mieheni on vaalea ja näet minulle tumman miehen?

Terv. 30./33.

Vierailija:

Paljon on murhetta päälläsi nyt. Kyyneleistäsi et näe tulevaa etkä ulospääsyä tästä tilanteesta.Koet että miehesi ei rakasta sinua enää. Teillä on kuitenkin niin paljon yhteistä takana, että kaiken sen jättäminen tuntuu sinusta pahalta. Usko kuitenkin että sinä selviät. Kaikella on tarkoituksensa, niin kipeältä ja mahdottomalta kuin se välillä tuntuukin. Vaikka nyt on vaikeaa, elämä edessäsi näyttä hyvinkin valoisalta. Elät ja parjäät lastesi kanssa hienosti, annat heille sitä suurinta rakkautta mitä lapsilleen voi antaa. Heiltä saat voimaa ja uskoa tulevaan. Luotathan kuitenkin itseesikin, ei sinun elämäsi ole vielä ohitse, ei todellakaan. Usko valoon ja siihen lämpöön mikä on edessäsi, sillä sitä kyllä näkyy. jaksat tämänkin hetken ylitse, ja edessäsi on aivan ihan tuleva. Rakastava, rauhallinen, tumma mies on edessäsi.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Elämäni on nyt pahassa kriisissä. Miehen kanssa menee erittäin heikosti ja en näe ulospääsynä muuta kuin avioeron. Kahden pienen lapsen yksinhuoltajuus silti pelottaa. Näetkö mitään toivoa/valoa meille vai onko parempi erota ja antaa lapsille riidaton koti?

Vierailija
49/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minut tulevaisuudessa vielä tässä työssä vai tuleeko jotain muutosta?

Kiitos jos ehdit katsoa.

Minna

Vierailija
50/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tuolla aiemmin. Olen 35 v. eronnut ja nyt uudessa suhteessa, avoliitossa. Avioliitostani minulla on 6 v. poika. Kävin joskus muutama vuosi sitten selvännäkijällä, mutta muutama kysymys jäi epäselväksi. Saanko vielä lapsia? Millaisen tulevaisuuden näet nykyisessä parisuhteessani? Menemmekö naimisiin? Muutammeko? Meillä on asiat hyvin, mutta riitaa tulee siivoamisesta (miheni on tarkempi kuin minä). Löydämmekö ratkaisun tähän arkiseen ongelmaan? Millainen on terveyteni?

Vierailija
51/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on tapahtunut pahaa lapsena, hyvä että olet terapiassa ja hoivaat itseäsi. Asianosaiset kieltävät jollain tasolla tapahtuneen, älä yritä saada heiltä anteeksipyyntöä enää. Nyt keskityt vain itseesi, sinä olet tärkein ja sinun pitää saada itsesi kuntoon.

Sinun pitää uskoa ja luottaa itseesi ja mieheesi. Hän rakastaa sinua kovasti, mutta tämä ongelma on välissänne siten, että sinun paha olosi heijastuu parisuhteeseesi. Kyllä miehesi kestää, hän on huolissaan sinusta ja tahtoo taistella kanssasi tämänkin vaikean ajan. Opettele anteeksi antoa, hyväksyä sinun ei tekoja tarvitse, mutta anteeksi voit antaa, se helpottaa sinun omaa oloasi. Kun aikaa kuluu, selviät tästäkin jo paremmille vesille ja huomaat miten elämä alkaa taas hymyillä ja aurinko näyttäytyy. Nyt on vain vähän vaikeampi vaihe, mutta kaikki kyllä hienosti selviää. Tukeudu mieheesi ja lapsiisi, he ovat nyt sinua varten ja heidän avullaan jaksat.

Paljon voimia sinulle toivon, kyllä sinä selviät!

Vierailija:

Minulla on tosi vaikea elämän tilanne; Käyn terapiassa lapsuuden trauman takia, joka on tehnyt joka päiväisestä elämästäni todella vaikeaa ja tuskaa! Perhe ja parisuhde tosi koetuksella... Miten tästä selviän ja mitä kaikkea elämä tuo tullessaan?! Mikä ratkaisee tilanteen jne...?!

Vierailija
52/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juuri tätä työtä et saa, mutta yhtä hyvä, ellei parempikin on tulossa johon pääset.

Ole siskosi tukena, näytä että rakastat ja välität.

Vierailija
53/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin järkyttynyt, vaikka näitkin meille eron. Olen antanut suhteellemme puoli vuotta aikaa kääntyä joko hyvään suuntaan tai ero on väistämätön. Eron edessä olen ajatellut ottaa molemmat lapset mukaani, mutta pitää lasten ja isän välit kunnossa. Voisimme olla mieheni kanssa ihan hyvissä väleissä jo lastenkin takia, mutta yhdessä emme valitettavasti pysty elämään. Itselläni on määräaikainen työ, näetkö minulle mitään muuta? Entä tuleeko paikkakunnan vaihto jossakin vaiheessa eteen? Tulenko toimeen taloudellisesti?

Kiitollisena

30./33./104.

Vierailija:

Vierailija:

En osaa enää sanoa, että rakastanko miestäni vai onko kyse pelkästä tottumuksesta. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja meillä on hyvää yhdessäoloaikaa takana ennen lapsia. Niin kamalaa kuin tämä on sanoa ääneen, niin ongelmamme alkoivat lapsettomuushoidoista ja ne kärjistyivät lastemme vauva-aikana. Nyt takana on valehtelua, salailua, lupauksien rikkomista, pettämistä (?), nalkutusta, riitelyä...

Ilmeisesti näet eromme, koska mieheni on vaalea ja näet minulle tumman miehen?

Terv. 30./33.

Vierailija:

Paljon on murhetta päälläsi nyt. Kyyneleistäsi et näe tulevaa etkä ulospääsyä tästä tilanteesta.Koet että miehesi ei rakasta sinua enää. Teillä on kuitenkin niin paljon yhteistä takana, että kaiken sen jättäminen tuntuu sinusta pahalta. Usko kuitenkin että sinä selviät. Kaikella on tarkoituksensa, niin kipeältä ja mahdottomalta kuin se välillä tuntuukin. Vaikka nyt on vaikeaa, elämä edessäsi näyttä hyvinkin valoisalta. Elät ja parjäät lastesi kanssa hienosti, annat heille sitä suurinta rakkautta mitä lapsilleen voi antaa. Heiltä saat voimaa ja uskoa tulevaan. Luotathan kuitenkin itseesikin, ei sinun elämäsi ole vielä ohitse, ei todellakaan. Usko valoon ja siihen lämpöön mikä on edessäsi, sillä sitä kyllä näkyy. jaksat tämänkin hetken ylitse, ja edessäsi on aivan ihan tuleva. Rakastava, rauhallinen, tumma mies on edessäsi.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Elämäni on nyt pahassa kriisissä. Miehen kanssa menee erittäin heikosti ja en näe ulospääsynä muuta kuin avioeron. Kahden pienen lapsen yksinhuoltajuus silti pelottaa. Näetkö mitään toivoa/valoa meille vai onko parempi erota ja antaa lapsille riidaton koti?

Vierailija
54/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka avautuu eteesi, matka on hiukan pidempi kuin nyt ajattelet. Ihmisläheistä työtä teet.

Vierailija:

Jos niin miltä alalta työ on?

Vierailija
55/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska saisin toisen lapseni, jos saan? Suuret kiitokset!

t. yhden lapsen äiti 30 vuotta

Vierailija
56/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jokusen vuoden ollut kotiäitinä ja nyt kun työhön paluu alkaa häämöttää niin se painaa mieltäni ja kovasti koska koen olevani väärällä alalla kiitos säästöjen joiden ikeessä työtäni kentällä teen. Toisaalta haluaisin olla ihan toisella alalla mutta millä ja millä rahalla siihenkin opiskelisi, ei millään. Meillä on kaksi lasta ja toivoisin vielä yhtä mutta enpä tiedä onko sellaista enää tulossa, näetkö sinä asiasta mitään?Entä parisuhteemme mieheni kanssa jonka kanssa olenkin ollut jo yli vuosikymmenen ja useamman vuoden naimisissakin. Näetkö terveydestäni mitään tai asioita mitkä liittyvät mieheeni ja lapsiini?

KIITOS!

Vierailija
57/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siis. Kesken hommieni, olin koneella ja tein muita asioita.

Niin silloin vain tuli mieleen tämmöinen " katson tulevaisuuteen ketju" .

Eihän näitä täällä ole aikoihin edes ollutkaan.

Näetkö minussa jotain sellaista " näkijänominaisuutta" ?

Vierailija
58/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisitkö saammeko tytön vai pojan. Yksi ennustaja on jo ennustanut,ja olisi kiva nähdä näetkö saman!

Vierailija
59/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittosi on tuttua ja turvallista, vaikkakin välillä toivoisit samaa poltetta kuin joskus välillänne oli. Älä ole huolissasi, tämä on juuri sitä rakkautta, tasaista ja luotettavaa. Ei katoa väliltänne, yhdessä olette vielä pitkään kaikesta huolimatta.

Löydät lyhytaikaista työtä piakkoin, muutaman kkn sisällä. Siellä olet jonkin aikaa ennekuin vakituinen työ sinulle avautuu.

Vierailija:

Mitä näet minulle työrintamalla? olen ollut nyt 3v kotiäitinä.

Entä avioliittomme ja lapseni?

Vierailija
60/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän elää hyvin raskasta aikaa tällä hetkellä ja käy kiitettävänä oppilaana yläasteen viimeistä luokkaa niin olen miettinyt että mihinhän suuntaan hänen elämänsä menee opiskelujen puolesta ja miten hän muuten selviää tulevasta menetyksestään ja surustaan? Huoliiko hän apuani vai käpertyykö savolaisena itseensä kuten isänsä,jaksaako hän aloittaa lukion ja toteuttaa suunnitelmiaan opiskelujen suhteen?

Kiitoksia:)