Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin haluaisinkin sinun oloasi helpottaa, niin usko pois, se että tiedät tarkan ajan, ei sitä tee. Hirvittävästi lämpöisiä halauksia sinulle lähetän ja rukoilen puolestasi voimia kestää. Tunnen lämpöisen tunteen ympäröivän sinut, se tarkoittaa että enkelit ovat todellakin nyt läsnä elämässänne. Saattamassa rakastasi ja tukemassa teidän tänne jäävien matkaa eteenpäin. Jaksamista sinulle, ja kovasti voimia. Et ole yksin.

Vierailija:

mutta toivon todella että olen hänen vierelleen kun aika on rajan yli astua ja minulle kyllä ilmoitetaan heti kun se aika on käsillä joten mahdollisuus vierellä oloon kyllä on. Toivoisin että olisit nähnyt sen että olen siinä pitämässä kädestä mutta se menee sitten miten menee. Entä tämä joulu?

54

Vierailija
22/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen tyyppinen ihminen ja persoona että epätietoisuus kalvaa minua aina stressiin asti enkä siedä sitä tunnetilaa,siis epätietoisuutta ja epävarmuutta kovinkaan hyvin.Tosiasiat helpottavat aina oloani oli tilanne sitten positiivinen tai negatiivinen. Sitä en tarkoita että läheiseni tarkka kuolinpäivä pitäisi tietää tai olisi oleellistakaan vaan sitä mietin onko hän luonamme fyysisestikin vielä jouluna koska niinkuin sanoin niin joulunajan hautajaiset ovat vielä normaaliakin raskaampia kestää.

54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle työrintamalla? olen ollut nyt 3v kotiäitinä.

Entä avioliittomme ja lapseni?

Vierailija
24/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko meille kolmas lapsi? Jos, niin milloin?

Vierailija
25/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tähän kohtaan stoppi, lupaan katsoa tähän saakka tulleet kysymykset. Jos en heti, mutta lupaan kuitenkin. Tästä eteenpäin olette sitten sattuman varassa ;)

jaksamisia kaikille ja mukavaa iltaa.

ap

Vierailija
26/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava on jo aika kaukana:-(

Vierailija
27/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saammeko toisen lapsen ja jos niin milloin?

Vierailija
28/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vielä tietää kuinka sisareni tulevat pärjäämään elämässään? heillä niinkuin koko perheelläni on ollut todella rankkaa sisareni sairastumisen ym. takia. Muuten elämä hymyilisi jos ei tarvitsisi kantaa huolta heistä niin paljoa.

T. 32

Vierailija
29/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsuhteen näkyy niin, että palaat hetkeksi tuohon vanhaan työhösi. Ilmapiiri ei ole kuitenkaan niin paha kuin mitä se oli aiemmin, mutta silit tunnet olosi epämukavaksi siellä. Katselet samalla työapikkoja muualta, ja eteesi tuleekin mukavlata vaikuttava vaihtoehto jonne sinut valitaan ;) Muutama kuukausi vierähtää tuolla entisessä paikassa kuitenkin.

Yksi lapsi näkyy mahdollisena tuolla muutaman vuoden päässä. OMassa valinnassasi on otatko lapsen vastaan elämääsi vai et.

Vierailija:

Minua odottaa työpaikka jossa en viihdyja jonka ilmapiiri on riitainen. Tulenkohan lähitulevaisuudessa olemaan jossain muualla töissä. Entä vieläkö saan lapsia?

Vierailija
30/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kovasti valmistautunut ajatukseen ja pohtinut sitä kantilta kuin kantilta. Kuitenkin pieni epävarmuuden peikko jäytää nyt mieltäsi ja jarruttelee unelmasi toteutumista ;) Rauhoita tuo epävarmuus tekemällä yritykseen liittyvät asiat niin perusteellisesti kuin voit ennen yrityksen perustamista ja sen jälkeen ota rohkeasti askel kohti unelmasi toteuttamista :) Onnea, sinä selviät kyllä .

Vierailija:

kannattaako minun perustaa oma yritys?

Vierailija
31/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saammeko joskus lapsia???

Vierailija
32/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi poika ja olen naimisissa.t. Susanna

Vierailija
33/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä sinunkin surusi loppuu aikanaan ja elämä hymyilee jälleen. Älä jää liiaksi kiinni entisiin ja romuttuneisiin unelmiin vaan jatka rohkeasti eteenpäin. Lapsestasi saat voimaa ja iloa. Elämäsi on koko ajan muutoksessa, koko ajan helpottaa vähän kerrallaan. Valmistut ajallasi ammattiin. Ristiverinen mies on tulossa elämääsi. Kiltti, lapsirakas, lempeä, huolehtiva. Ei kovin pitkä, vähän sinua pidempi kuitenkin. Hiukan vanhempi kuin sinä.

Jaksamista sinulle.

Vierailija:

Loppuuko suruni joskus? Muuttuuko elämäni? Löydänkö joskus rakkauden? Kuinkas opiskeluni?

Kiitos jos vastasit

Vierailija
34/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko lisää lapsia?

Kiitos, jos voisit vastata!

T. 38-vuotias yhden lapsen äiti

Vierailija
35/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, heti tuntuu paremmalta eikä työhön paluu enää ahdista niin suunnattomasti :-). Ja mukava kuulla, että lapsia olisi vielä tulollaankin...

Vierailija
36/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias hyvin itseni tuntemaan oppinut nainen. Takana 2003 ero pitkästä avioliitosta, josta yksi lapsi. 2004 kesällä tapasin miehen, jonka kanssa menimme viime talvena kihloihin ja nyt kesällä muutimme yhteen. Mitä näet suhteestamme? Saanko vielä lapsia? Terveys?

Vierailija
37/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murehtinut kuinka jaksan lapseni kanssa, mutta uskon että yksin paremmin. On myös totta, että kaikki unelmani ovat hajotettu vuosi vuodelta ja tunnen itseni vanhaksi ja loppuunkulutetuksi. Toivon, että uusi elämä odottaa minua ja tytärtäni jossakin...

Kiitos sinulle.

Vierailija:

Älä huoli, kyllä sinunkin surusi loppuu aikanaan ja elämä hymyilee jälleen. Älä jää liiaksi kiinni entisiin ja romuttuneisiin unelmiin vaan jatka rohkeasti eteenpäin. Lapsestasi saat voimaa ja iloa. Elämäsi on koko ajan muutoksessa, koko ajan helpottaa vähän kerrallaan. Valmistut ajallasi ammattiin. Ristiverinen mies on tulossa elämääsi. Kiltti, lapsirakas, lempeä, huolehtiva. Ei kovin pitkä, vähän sinua pidempi kuitenkin. Hiukan vanhempi kuin sinä.

Jaksamista sinulle.

Vierailija:

Loppuuko suruni joskus? Muuttuuko elämäni? Löydänkö joskus rakkauden? Kuinkas opiskeluni?

Kiitos jos vastasit

Vierailija
38/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinä selviät, ota nyt se suurin ja ratkaisevin askel, sen jälkeen helpottaa koko ajan, vähän kerrallaan. Sinä olet todella onnellinen jo hetken kuluttua, hymyilet ja nautit elämästäsi :) Voimia..

Vierailija:

Olen murehtinut kuinka jaksan lapseni kanssa, mutta uskon että yksin paremmin. On myös totta, että kaikki unelmani ovat hajotettu vuosi vuodelta ja tunnen itseni vanhaksi ja loppuunkulutetuksi. Toivon, että uusi elämä odottaa minua ja tytärtäni jossakin...

Kiitos sinulle.

Vierailija:

Jaksamista sinulle.

Vierailija:

Kiitos jos vastasit

Vierailija
39/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaako mieheni kaikki ne sairaat uhkauksensa ja häiritseekö vielä eron jälkeen minua? Pelkään häntä ja muutoni lykkääntyy sen takia. Tapaako tytärtään tulevaisuudessa?

Kiitos vielä kun vastasit, vastauksesi antaa toivoa ja voimaa.

Vierailija:

Tottakai sinä selviät, ota nyt se suurin ja ratkaisevin askel, sen jälkeen helpottaa koko ajan, vähän kerrallaan. Sinä olet todella onnellinen jo hetken kuluttua, hymyilet ja nautit elämästäsi :) Voimia..

Vierailija:

Kiitos sinulle.

Vierailija:

Jaksamista sinulle.

Vierailija:

Kiitos jos vastasit

Vierailija
40/177 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo toisessa ketjussa, mutta kopioin kysymykseni tähänkin, kiitos jos viitsisit vastata;

Pystynkö koskaan päästämään irti menneistä ja nauttimaan siitä mitä minulla nyt on, vai ajaako tämä polte minut särkemään nykyisen idyllin? Entä saanko itsestäni vielä irti ne voimavarat ja taidot, joita minulla ennen oli, vai jäänkö loukkuun tähän alisuorittamiseen ja siitä johtuvaan itseluottamuksen puutteeseen? Selviänkö kunnialla tästä elämänmittaisesta vastuusta, joka minulle on suotu, vai siiränkö omaa pahaa oloani epäjohdonmukaisuudella pieneen ihmiseeni?