Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nolo vaiva, aikuisen

Vierailija
25.01.2012 |

Yökastelu kyseessä. Olen 32 v enkä tähän mennessä ole ikinä kastellut sänkyä, kunnes kolme viikkoa sitten eka kerta ja viime yö taas:( mistä ihmeestä voi olla kyse? Lääkäriin toki olen menossa, kunhan vaan itekseni ihmettelen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksista, ottivat viljelyn ja se oli negatiivinen. Nyt se kauhee tunne kun koko ajan pissatti on poissa, kakspäivää kesti, olin ihan varma että mulla ois ollu pissatauti, mut ei ole. Ja lääkäri aika mun oli pakko siirtää eteenpäin viikolla kun olin unohtanut että mulla on näyttöviikko silloin :( eli lekuri on nyt sit 20.2. Saa nähä mitä tapahtuu. Mulla on nyt ollu öisin kauheeta yöhikoilua, sekin vielä...ap

hikoilu liittyy lymfoomaan, eli syöpään !!

ei ole hyvä :((mulla on kokemusta tuosta taudista.

eli ap älä provoile täällä, tuntuu meistä oikeasti sairaista tosi pahalle aina, kun ihmiset keksii tälläsii juttuja ihan huvikseen :( meille kun ne ovat ihan kauheaa todellisuutta !

en usko, et kukaan täypäinen vaan täällä keksustelisi kuukausia oireistaan, jos ne olisivat TOTTA !

normaali järkinen ihminen menisi VÄLITTÖMÄSTI LÄÄKÄRIIN !!!

HÄPEÄ AP !!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/57 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä käyty. teki kaikenmaailman testejä, joista tasapainotestit meni ihan pieleen, refleksit olivat ok. havaitsi myös toisen jalan heikkouden mutta eri jalka kuin se joka on ollut heikkona viime päivinä. jatkotutkimuksia, kutsu tulee muistitutkimukseen, verikokeissa käyn ja pidän virtsaamispäiväkirjaa. kun nuo on tehty, varaan uuden ajan lääkäriin niin mietitään jatkoa vielä lisää..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri soitti verikokeista ja muistitestistä, olivat normaaleja minkä arvasinkin, muistihoitajakin sanoi että tuo muistitesti on niin helppo että pitäisi olla jotain tosi pahasti pielessä että siinä jotain näkyyisi. ensin sovimme lääkärin kanssa että menen sinne vastaanotolle uudestaa miettimään jatkoa mutta nyt ei kuulemma tarvitsekaan kun olen ihan terve kuulemma..yksityiselle siis kai pitää mennä. ap

Vierailija
24/57 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen 23-vuotias mies ja minulla on alkanut tulemaan pissat sänkyyn kun nukun. Sitä on tapahtunut nyt noin 2 viikkoa kyllästyin ekan viikon jälkeen ja tilasin vaipat itselleni ja sama jatkuu edelleen, mikä mahtaisi olla syynä

Vierailija
25/57 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainita lääkärille tuosta ms epäilystä, en vaan tiedä onko tämä ms taudissa yleistäkin..ap

Vierailija
26/57 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä nyt muutenkin voi pissata, pöhköt. Minulla on joskus tullut myös, enkä ole lääkärissä käynyt. Ei toki kivaa, mutta joskus vaan sattuu. Olen kyllä joka kerta unessa istunut vessassa ja kiva sitten herätä märästä sängystä.

jolla on ms-epäily neurologisen oireilun takia, kannattaa hänen käydä lääkärissä tuommoisen vaivan takia.

se epäily jo tutkittiin ja todettiin ettei sitä ole

Vierailija
27/57 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös selkäytimessä. Myös likvor pitäisi tutkia.

Vierailija
28/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksista, ottivat viljelyn ja se oli negatiivinen. Nyt se kauhee tunne kun koko ajan pissatti on poissa, kakspäivää kesti, olin ihan varma että mulla ois ollu pissatauti, mut ei ole. Ja lääkäri aika mun oli pakko siirtää eteenpäin viikolla kun olin unohtanut että mulla on näyttöviikko silloin :( eli lekuri on nyt sit 20.2. Saa nähä mitä tapahtuu. Mulla on nyt ollu öisin kauheeta yöhikoilua, sekin vielä...ap

Vierailija
29/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko se jotain hormonaalista, kun tuo hikoilukin on tullut kuvaan?

Vierailija
30/57 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin vähän ajattelen josko se on hormooneista, saa nähä.. Sanoin mun miehelle että ei ole virtsatulehdus ja lääkärissä tutkitaan sitten varmasti lisää sitten, siihen tuo tokasi että " mitä sitten sä pissasit muutaman kerran piste, ei se ole maailmanloppu" mä sanoin vaan että just. En taida kertoa sille enää mitään. Enkä oo mun oireistani puhunut mitään sille päänmagneetin jälkeen joka oli siis parivuotta sitten..ap

Vierailija
31/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olenkaan, niin paljon kaikenlaisia oireita ollu jo kauan. mutta provo ei ole. sille en mitään sitten voi jos et usko. yö vahinkoa ei ole tapahtunut uudestaan mutta hikoilua on, tosin sitä oli myös silloin parivuotta sitten yhdessä vaiheessa, silloin kaikki labranäytteet oli kunnossa. ap

Vierailija
32/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olenkaan, niin paljon kaikenlaisia oireita ollu jo kauan. mutta provo ei ole. sille en mitään sitten voi jos et usko. yö vahinkoa ei ole tapahtunut uudestaan mutta hikoilua on, tosin sitä oli myös silloin parivuotta sitten yhdessä vaiheessa, silloin kaikki labranäytteet oli kunnossa. ap

Vierailija
33/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa noin. Itse ajattelin sen johtuvan psykologisista syistä, olin järkyttynyt päivällä jostain asiasta ja yöllä sitten tuli pissa alle.

Vierailija
34/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä käynyt lääkärissä, reilu viikko vielä. tuli mieleen että varmaan osa mun oireista vois johtua mun skolioosistakin kun on 25 asteen mutka.nytkin se on ihan jumissa ja toinen jalka kihelmöi aina välillä, ja sellaisia ihme värinöitä välillä kanssa jaloissa. ap

Vierailija
35/57 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nostosta. Antoi tämäkin ketju ajattelemisen aihetta. Jos mulla tuo kastelu toistuu niin täytyy varata itsekin lääkäri. Muita oireita mulla ei juurikaan ole, tai olen laittanut ne stressin ja hormoonien piikkiin (pientä ajoittaista päänsärkyä, yöhikoilua, palelua päivisin ja joskus öisin vuoroin hikoilun kanssa, väsymystä, ajoittain huonoa oloa)

Onko sulla selvinnyt mitään uutta tilanteeseesi?

Vierailija
36/57 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole selvinnyt mitään, tosin tota kastelua ei ole tapahtunut sen jälkeen, lie mikä tilapäinen häiriö kyseessä. tosiaan nuo horminitkin saattaa olla syypäänä. toivotaan ettei sullakaan mistään sen kummemmasta kyse :)t. ap

Vierailija
37/57 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yksi oire on juuri tuo pidätyskyvyttömyys vaikka muuten ei olisi juurikaan kipeä.

Vierailija
38/57 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yksi oire on juuri tuo pidätyskyvyttömyys vaikka muuten ei olisi juurikaan kipeä.

Vierailija
39/57 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh..muita oireita ei ole mutta voi niitä tietty silti olla. Kukaan lapsista ei kuitenkaan oireile. Sokerit pitää varmaan kans tarkastaa, mutta siihenkään ei oo muita oireita..ap

Vierailija
40/57 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo, oikeastaan juon liian vähän, alkoholiakaan en oo ottanut. Niinä kertoina. Pissatulehdus mulla on joskus ollut ja oli tosi inhottava mutta voi varmaan olla lähes oireetonkin? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan