Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat naiset saavat Tampereella olla yläosattomissa! Myös hoikat saisivat olla mutta eivät ikinä ole

Vierailija
11.06.2026 |

Hieno etu lihaville naisille

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢

Uimahallissakin

https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html

Vierailija
2/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveellistä nukkua näin pitkään. Aktivoidut aina tähän aikaan.

T.liikaa palstaileva, kun huomaan tällaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kyllä laatta lentäisi, jos näkisin läskit mummotissit altas heilumassa. T: Atleettinen Kundi

Vierailija
4/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis naiset saavat olla, kuten miehetkin. Niin.

Vierailija
5/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kyllä laatta lentäisi, jos näkisin läskit mummotissit altas heilumassa. T: Atleettinen Kundi

Ei ne manboobsitkaan mikään herkkunäky ole, mutta kummasti naiset niitä sietää. 

Vierailija
6/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tunnetusti herkempiä. 

Vierailija
7/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uimavalvoja tulee erityisesti kauniille nuorelle naiselle yläosattomasta mahdollisuudesta kertomaan, onko se ahdistelua?

Vierailija
8/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekös sinua runkkaria harmittaa?

Vierailija
9/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeita utareita näytillä

Vierailija
10/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

upeita utareita näytillä

Mikä on kilohinta?

Vierailija
11/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tunnetusti herkempiä. 

Onhan ne tunteellisia, raukkaparat. Täytyy koettaa ymmärtää pikkuisia.

Vierailija
12/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä touhua. Niin käsittämätöntä itsensä tärkeäksi tekemistä ja esittelyä. Vaaditaan luvan kanssa olla tissit paljaana ja sitten kauhistellaan kun joku katsoo vähän pidenpään.

Jos oikeasti harrastaa kunto uintia roikkuvat rinnat tuntuvat epämukavilta ja haittaavat liikettä. Aringonotto rinnat paljaana altistaa vielä enemmän syöpäriskiin. Nänipihan polttaminen on suuri riski ihosyövälle. 

Tämä taas naisoletettujen täysin huomionhakuista touhua. Katsokaa taas meitä,voi joku katsoi valitus lehteen ja someen.Järjenkäyttö sallittua tällekin ihmisoletetut ryhmälle.

Vierailija
13/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mitä touhua. Niin käsittämätöntä itsensä tärkeäksi tekemistä ja esittelyä. Vaaditaan luvan kanssa olla tissit paljaana ja sitten kauhistellaan kun joku katsoo vähän pidenpään.

Jos oikeasti harrastaa kunto uintia roikkuvat rinnat tuntuvat epämukavilta ja haittaavat liikettä. Aringonotto rinnat paljaana altistaa vielä enemmän syöpäriskiin. Nänipihan polttaminen on suuri riski ihosyövälle. 

Tämä taas naisoletettujen täysin huomionhakuista touhua. Katsokaa taas meitä,voi joku katsoi valitus lehteen ja someen.Järjenkäyttö sallittua tällekin ihmisoletetut ryhmälle.

Onko miesten nännipihat immuuneja syövälle? Miksi miehet vois vaan olla yläkroppa ja tisulit paljaana? En kässää. Sanat säännöt molemmille.

Vierailija
14/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää yritän hei syödä tässä samalla :(

Vierailija
15/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta minua ahdistaa naiset joilla on vain stringit jalassa. Yleensä vielä ottavat jotain poro asentoja ja oikein tunkevat persettään ja utareita muiden näkökenttään. Mielestäni tämä on täysin huomionhakua. 

Jos minä olen ilman bikineitä tarkoittaa että haluan paljastella itseäni. Mutta en halua. Pidän bikinit päällä. Kauas on tultu kokokroppa uikkareista vain joissakin vuosikymmenissä ja nyt kaikkien pitäisi olla okei asian kanssa. Ei olw kun muutama satavuosi kun nilkan vilautuskin oli syntistä.

Muutetaanko viel  takaisin luoliin asumaan?

Vierailija
16/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa kuvassa normaalipainoisiakin joukossa. 

Vierailija
17/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta minua ahdistaa naiset joilla on vain stringit jalassa. Yleensä vielä ottavat jotain poro asentoja ja oikein tunkevat persettään ja utareita muiden näkökenttään. Mielestäni tämä on täysin huomionhakua. 

Jos minä olen ilman bikineitä tarkoittaa että haluan paljastella itseäni. Mutta en halua. Pidän bikinit päällä. Kauas on tultu kokokroppa uikkareista vain joissakin vuosikymmenissä ja nyt kaikkien pitäisi olla okei asian kanssa. Ei olw kun muutama satavuosi kun nilkan vilautuskin oli syntistä.

Saathan sä muuttaa, sen kun menet. Miksi muiden pitäis sinne tulla sun kanssa homehtumaan? Kaikilla on perse. Kaikki tietäǎ että kaikilla on perse. Onpa kamalaa. Ja siinä, että haluaa muiden ihmisten huomiota einole mitään pahaa. Joku tekee sen perseellään, joku rolexilla, joku siteeraamalla Rousseauta. 

Vierailija
18/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ahdistus on sun pään sisällä. Hae apua siihen. Kellään ei ole velvollisuutta elää niin, että sun pääkoppa pysyy kasassa.

Vierailija
19/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää yritän hei syödä tässä samalla :(

Itsepä menit keskustelun avaamaan. Ime siitä tissimaitoa.

Vierailija
20/40 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitäisi koskea vain alle 30v hoikkia naisia. Kaikki voittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi