Lihavat naiset saavat Tampereella olla yläosattomissa! Myös hoikat saisivat olla mutta eivät ikinä ole
Kommentit (40)
Onko terveellistä nukkua näin pitkään. Aktivoidut aina tähän aikaan.
T.liikaa palstaileva, kun huomaan tällaiset
Itselläni kyllä laatta lentäisi, jos näkisin läskit mummotissit altas heilumassa. T: Atleettinen Kundi
Eli siis naiset saavat olla, kuten miehetkin. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kyllä laatta lentäisi, jos näkisin läskit mummotissit altas heilumassa. T: Atleettinen Kundi
Ei ne manboobsitkaan mikään herkkunäky ole, mutta kummasti naiset niitä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tunnetusti herkempiä.
Jos uimavalvoja tulee erityisesti kauniille nuorelle naiselle yläosattomasta mahdollisuudesta kertomaan, onko se ahdistelua?
Ja sekös sinua runkkaria harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
upeita utareita näytillä
Mikä on kilohinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tunnetusti herkempiä.
Onhan ne tunteellisia, raukkaparat. Täytyy koettaa ymmärtää pikkuisia.
Voi mitä touhua. Niin käsittämätöntä itsensä tärkeäksi tekemistä ja esittelyä. Vaaditaan luvan kanssa olla tissit paljaana ja sitten kauhistellaan kun joku katsoo vähän pidenpään.
Jos oikeasti harrastaa kunto uintia roikkuvat rinnat tuntuvat epämukavilta ja haittaavat liikettä. Aringonotto rinnat paljaana altistaa vielä enemmän syöpäriskiin. Nänipihan polttaminen on suuri riski ihosyövälle.
Tämä taas naisoletettujen täysin huomionhakuista touhua. Katsokaa taas meitä,voi joku katsoi valitus lehteen ja someen.Järjenkäyttö sallittua tällekin ihmisoletetut ryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Voi mitä touhua. Niin käsittämätöntä itsensä tärkeäksi tekemistä ja esittelyä. Vaaditaan luvan kanssa olla tissit paljaana ja sitten kauhistellaan kun joku katsoo vähän pidenpään.
Jos oikeasti harrastaa kunto uintia roikkuvat rinnat tuntuvat epämukavilta ja haittaavat liikettä. Aringonotto rinnat paljaana altistaa vielä enemmän syöpäriskiin. Nänipihan polttaminen on suuri riski ihosyövälle.
Tämä taas naisoletettujen täysin huomionhakuista touhua. Katsokaa taas meitä,voi joku katsoi valitus lehteen ja someen.Järjenkäyttö sallittua tällekin ihmisoletetut ryhmälle.
Onko miesten nännipihat immuuneja syövälle? Miksi miehet vois vaan olla yläkroppa ja tisulit paljaana? En kässää. Sanat säännöt molemmille.
Mää yritän hei syödä tässä samalla :(
Olen pahoillani, mutta minua ahdistaa naiset joilla on vain stringit jalassa. Yleensä vielä ottavat jotain poro asentoja ja oikein tunkevat persettään ja utareita muiden näkökenttään. Mielestäni tämä on täysin huomionhakua.
Jos minä olen ilman bikineitä tarkoittaa että haluan paljastella itseäni. Mutta en halua. Pidän bikinit päällä. Kauas on tultu kokokroppa uikkareista vain joissakin vuosikymmenissä ja nyt kaikkien pitäisi olla okei asian kanssa. Ei olw kun muutama satavuosi kun nilkan vilautuskin oli syntistä.
Muutetaanko viel takaisin luoliin asumaan?
Onhan tuossa kuvassa normaalipainoisiakin joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta minua ahdistaa naiset joilla on vain stringit jalassa. Yleensä vielä ottavat jotain poro asentoja ja oikein tunkevat persettään ja utareita muiden näkökenttään. Mielestäni tämä on täysin huomionhakua.
Jos minä olen ilman bikineitä tarkoittaa että haluan paljastella itseäni. Mutta en halua. Pidän bikinit päällä. Kauas on tultu kokokroppa uikkareista vain joissakin vuosikymmenissä ja nyt kaikkien pitäisi olla okei asian kanssa. Ei olw kun muutama satavuosi kun nilkan vilautuskin oli syntistä.
Saathan sä muuttaa, sen kun menet. Miksi muiden pitäis sinne tulla sun kanssa homehtumaan? Kaikilla on perse. Kaikki tietäǎ että kaikilla on perse. Onpa kamalaa. Ja siinä, että haluaa muiden ihmisten huomiota einole mitään pahaa. Joku tekee sen perseellään, joku rolexilla, joku siteeraamalla Rousseauta.
Vierailija kirjoitti:
Sun ahdistus on sun pään sisällä. Hae apua siihen. Kellään ei ole velvollisuutta elää niin, että sun pääkoppa pysyy kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Mää yritän hei syödä tässä samalla :(
Itsepä menit keskustelun avaamaan. Ime siitä tissimaitoa.
Tämä pitäisi koskea vain alle 30v hoikkia naisia. Kaikki voittaisi.
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html