Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan varma, että homofoobikot on itse kaappihomoja,

Vierailija
24.01.2012 |

muuten ei vois toi asia niin paljon kiihottaa. Pelkäävät, että jos alkaa julkisesti näkyä, niin ei enää pysty hillitsemään itseään.

Olen tästä ihan varma. Näin 100% heterona en koe olevani uhattuna ja muut ihmiset saavat mun puolestani seukkailla ihan itse valitsemansa ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.

t. persu

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En pelkää homoja (=en ole homofoobikko)

2. Ystäväpiiriin kuuluu sekä homoja että heteroita.

3. Kenellekään ei kuulu, mitä Haaviston tai Niinistön makuuhuoneessa tapahtuu.

4. En äänestä Haavistoa sen vuoksi, että siinä menee ääni vihreille. En ikinä, koskaan, milloinkaan anna ääntäni vihreälle. Kai olette tietoisia siitä, että vihreät ovat alkujaan sos.dem. puolueesta irtautunut radikaalisiipi?

Vierailija
22/23 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näin asia tosiaan on. Tästä lähin kun tapaat homofoobikon, voit rauhassa todeta hänen olevan itse homo.

MItä sitten vaikka olisin homo, mä olen edelleen sitä mieltä että sitä ei tarvitse mainostaa tai mitenkään suosia. Jos on homo niin homoilee sitten piilossa. Mun mielestä se kuvottavaa että samaa sukupuolta olevat nai keskenään, puhumattakaan siitä että vielä lapsia hankkivat huusholliinsa.

Ymmärrät varmaan, että tuo vuodatuksesi ei ole minkään tason argumentti vaan ainoastaan osoitus pikkuisesta mielestä, jota ihan hirveästi ahdistaa ja pelottaa toisten seksuaalisuus. Homofoobikot eivät ole toistaiseksi onnistuneet millään järjellisillä syillä vetoamaan kyllä minuun. Pikemminkin antavat itsestään aika kompleksisen kuvan.

Sitten vielä se että, ihan oikeestiko sä luulet että mua kiinnostaa se minkä kuvan mä annan itsestäni?

Mulla se on ihan yks ja sama vetoanko suhun vai en? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse olla itse muslimi inhotakseen muslimeija tai ei tarvitse olla lihava inhotakseen läskejä.