Suomen selostaja ei tunnistanut Penelope Cruzia futiskatsomossa
Sanoi ettei tiedä kuka on.
Kommentit (20)
Kiinnitin yöllä huomiota, että selostaja ei tosiaan maininnut mitään, kun näytettiin tv-kuvissa. Oli aika söpö fani, nuorekas Ihku-Penelope menisi kukkamekossa ja korollisissa jalkineissa kolmevitosesta.
Miksi olisi pitänyt tunnistaa. "Vanitas vanitatum et omnia vanitas".
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ex-futistähteä sinä tunnistit katsomosta?
Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Missä joukkueessa hän pelaa?
Angel City FC.
Joku kommunistiagitaattori Neuvostoliiton historiasta?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele,ruma minusta.
Moni tunnistaa kuitenkin Tarja Halosen?
Vierailija kirjoitti:
Vainko kauniit julkkikset ovat tunnistamisen arvoisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin yöllä huomiota, että selostaja ei tosiaan maininnut mitään, kun näytettiin tv-kuvissa. Oli aika söpö fani, nuorekas Ihku-Penelope menisi kukkamekossa ja korollisissa jalkineissa kolmevitosesta.
Mitä ohjelmaa sinä katsoit? Olettaisin jalkapallo-ottelun selostajan tunnistavan katsomossa menneitten aikojen jalkapallotähdet. Käsittääkseni Penelope ei ole sellainen. Muilla julkkiksilla ei ole väliä.
Ei varmaan katso sit leffoja. Penelope Cruz ja miehensä Javier Bardem ovat kuitenkin kuuluisin eurooppalainen näyttelijäpariskunta Hollywoodissa. Ovat tehneet tosi paljon menestyselokuvia pitkän uransa aikana ja ovat palkittuja näyttelijöitä.
Myös kuuluisampi artsie kruts taisi olla katsomossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan katso sit leffoja. Penelope Cruz ja miehensä Javier Bardem ovat kuitenkin kuuluisin eurooppalainen näyttelijäpariskunta Hollywoodissa. Ovat tehneet tosi paljon menestyselokuvia pitkän uransa aikana ja ovat palkittuja näyttelijöitä.
Onko hän Archie Cruzin äiti vai sisko? Suomisen perheessä ei ainakaan tainnut näytellä.
Mä ihmettelen kun ne kuvaa sitä katsomoa, että miksi ne tekee sitä. Onko ne kaikki siis jtn tunnettuja ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tunnistaa kuitenkin Tarja Halosen?
Hänessä on särmää.
Onko joku entinen näyttelijä vai potkupalloilija?
En minä sitä ihmettele, mutta kun ei tunnistanut minun naapurin Pekkaakaan.
Kuinka monta ex-futistähteä sinä tunnistit katsomosta?