Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan varma, että homofoobikot on itse kaappihomoja,

Vierailija
24.01.2012 |

muuten ei vois toi asia niin paljon kiihottaa. Pelkäävät, että jos alkaa julkisesti näkyä, niin ei enää pysty hillitsemään itseään.

Olen tästä ihan varma. Näin 100% heterona en koe olevani uhattuna ja muut ihmiset saavat mun puolestani seukkailla ihan itse valitsemansa ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.

t. persu

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykööt kaapissaan.

Vierailija
2/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa käsittää itse heterona, miten homous olisi uhka. Tunnen useamman homoseksuaalin (sekä nais- että miespuolisen) ja myös heidän puolisoitaan. Mukavia ihmisiä kaikki, eivätkä he kyllä seksielämästään kenellekään ole kertoilleet, toisin kuin monet heterot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin suuremmalla syyllä pysyköön piilossa. Eipä tartuta toisia kieroudellaan. Se on luonnonvastaista.

Vierailija
4/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näin asia tosiaan on.

Tästä lähin kun tapaat homofoobikon, voit rauhassa todeta hänen olevan itse homo.

Vierailija
5/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin taitaa olla. Yksi esimerkki sellaisesta oli itävaltalainen kohupoliitikko, joka kuoli. Nimeä en nyt muista..

Vierailija
6/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näin asia tosiaan on. Tästä lähin kun tapaat homofoobikon, voit rauhassa todeta hänen olevan itse homo.

MItä sitten vaikka olisin homo, mä olen edelleen sitä mieltä että sitä ei tarvitse mainostaa tai mitenkään suosia. Jos on homo niin homoilee sitten piilossa.

Mun mielestä se kuvottavaa että samaa sukupuolta olevat nai keskenään, puhumattakaan siitä että vielä lapsia hankkivat huusholliinsa.

Vierailija
7/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fobia tarkoittaa pelkoa. Itse en homoseksuaaleja tai - seksuaalsuutta pelkää, mutta jollain tavalla se ällöttää minua.

Tottakai homot saavat elää ihan rauhassa yksityishenkilöinä, mutta pressaksi tai vaikkapa papiksi he eivät minusta sovellu. No, kansa saa mitä tahtoo, enemmistö määrää ja se on hyväksyttävä...sunnuntaina sitten nähdään miten käy.

Nainen 30+

Vierailija
8/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla parisuhteessa, rakastaa ja sitoutua toiseen ihmiseen avoimesti, salailematta.

Eli näin asia tosiaan on. Tästä lähin kun tapaat homofoobikon, voit rauhassa todeta hänen olevan itse homo.

MItä sitten vaikka olisin homo, mä olen edelleen sitä mieltä että sitä ei tarvitse mainostaa tai mitenkään suosia. Jos on homo niin homoilee sitten piilossa.

Mun mielestä se kuvottavaa että samaa sukupuolta olevat nai keskenään, puhumattakaan siitä että vielä lapsia hankkivat huusholliinsa.

Vierailija
9/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mainostamista esimerkiksi mielestäsi se, että työkaverini Pekka kertoo puolisonsa nimen oleman Matti? Vai oletko sitä mieltä, että hänen pitäisi valehdella ja salailla asiaa?

Vierailija
10/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta homojen ei tule esitellä suhdettansa ja adoptiota en hyväksy heille ollenkaan.

Asia nyt vaan on niin, että homous ei ole normaalia ja toivottavaa käyttäytymismallia, vaikka joktu sellaiseen ryhtyvätkin. Eikä voida puhua mistään ihmisoikeuksista, koska kyseessä on perversio tai sairaus tai vamma , jonka ei toivota lisääntyvän yhteiskunnassa.

Vierailija
11/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain vihaavat, ei siellä taustalla välttämättä ole mitään kaapissa oloa. Ei rasistikaan halua oikeasti olla esim. muslimi.

Vierailija
12/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kohtaan (olen itse nainen) eikä mua ole koskaan yksikään nainen ahdistellut tai yrittänyt iskeä.

Eikä mua hetkauta se onko joku hetero tai homo, miksi hetkauttaisi, en mä niiden makkarissa majaile. Toivon että jokainen löytäisi rinnalleen sen ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja elää. Ei se ole minulta pois, eikä vaikuta minun parisuhteeseeni.

Vierailija
13/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain vihaavat, ei siellä taustalla välttämättä ole mitään kaapissa oloa. Ei rasistikaan halua oikeasti olla esim. muslimi.

Sitähän sitä eniten vihataan.

Vierailija
14/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että elää elämäänsä samaan tapaan kuin me muutkin? Tunnen monta homoseksuaalia, mutta yksikään heistä ei erikseen mainosta ko. asiaa. Luojan kiitos heidän ei kuitenkaan esimerkiksi tarvitse salailla puolisonsa nimeä tms. asioita.

Mitä oikein tarkoitat "mainostamisella" tai "suosimisella" tässä? Onko mainostamista esimerkiksi mielestäsi se, että työkaverini Pekka kertoo puolisonsa nimen oleman Matti? Vai oletko sitä mieltä, että hänen pitäisi valehdella ja salailla asiaa?

Vierailija
15/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ei juo alkoholia ollenkaan, on oikeasti rappioalkoholisteja.

t. toinen persu

Vierailija
16/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, ei aina tietenkään :)

ne jotka ei juo alkoholia ollenkaan, on oikeasti rappioalkoholisteja.

t. toinen persu

Vierailija
17/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esillä blogeissa kuvien kera. Että vois ne heterotkin lopettaa sen heteroseksuaalisuutensa mainostamisen ja muiden silmille levittämisen. On se vähän erikoista että hetero saa kertoa olevansa parisuhteessa ja jopa puolisonsa nimen. Sen sijaan homon pitää olla ihan hiljaa, jottei tää hetero nyt vaan järkyty, vois vaikka heterolta jäädä illan peppupano väliin kun niin traumatoisoituisi.

Vierailija
18/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sitä eniten vihataan.

Varmasti pelkää ja inhoaa kyseistä uskontoa, mutta en usko mihinkään salaiseen toiveeseen oikeasti olla muslimi.

Vierailija
19/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan, että tuo vuodatuksesi ei ole minkään tason argumentti vaan ainoastaan osoitus pikkuisesta mielestä, jota ihan hirveästi ahdistaa ja pelottaa toisten seksuaalisuus. Homofoobikot eivät ole toistaiseksi onnistuneet millään järjellisillä syillä vetoamaan kyllä minuun. Pikemminkin antavat itsestään aika kompleksisen kuvan.

Vierailija
20/23 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voida puhua mistään ihmisoikeuksista, koska kyseessä on perversio tai sairaus tai vamma , jonka ei toivota lisääntyvän yhteiskunnassa.