Kun kuulette milloin jollakulla on synttäripäivä, niin mietittekö mikä on horoskoopiltaan?
Esim. Facebookissa kun tulee tänään synttäreitään viettäviä niin mietittekö ahaa tuon horoskooppimerkki on se ja se.
Kommentit (16)
En koskaan, minulla ei ole aavistustakaan miten ne menee
En. Mä en edes tiedä, mitä lapseni ovat horoskoopiltaan.
En, koska kaikki horoskooppeihin uskovat ovat sekopäitä.
En todellakaan ja jos joku mainitsee nämä horoskoopit, niin välittömästi laskee arvostus. Siis miksi aikuiset ihmiset vielä vuonna 2024 uskoo tuollaiseen pa*kaan??
Mietin. Esimerkiksi näin marraskuun alussa syntyneet ovat horoskooppimerkiltään päästäisiä.
Random-tutun kohdalla en mut jonkun tosi mielenkiintoisen kohdalla saatan laskea tuon.
Kyllä se käväisee mielessä. Minusta on mielenkiintoista ajatella, että muinaiset babylonialaiset ovat tähtiä tiiraillessaan päätyneet kehittelemään noin monimutkaisia juttuja, ja myöhemmin siitä on kehittynyt tie kohti avaruusmatkoja. Fengshui on vastaava luonnon tarkkailuun perustunut oppi. Kaikenlaisiin uskomuksiin voi perehtyä ihan yleissivistyksen kannalta.
En, ei mua kiinnosta horoskoopit. En tiedä millä aikavälillä on on mikäkin horoskooppimerkki. En tiedä edes oman horoskooppimerkkini alkamis- ja loppumispäivämäärää.
En mieti. Tiedän oman horoskooppini mutten esim perheenijäsenten.
Vierailija kirjoitti:
Mietin. Esimerkiksi näin marraskuun alussa syntyneet ovat horoskooppimerkiltään päästäisiä.
Mä oon laama.
Vain, jos osuu lähelle jonkun sellaisen läheisen syntymäpäivää jonka horoskoopin tiedä. Osaan luetella horoskoopit, mutta en järjestyksessä eli varsinaisesti en tiedä koska mikäkin on.
Tämä astrologia on yksi aikamme suurimmista kusetuksista. Sen perus ajatushan on se, että kaikki on ennalta määrättyä synnyin hetkemme perusteella. Jos olet xxx horoskoopiltasi olet tällainen ja tällainen.
Täyttä huuhaata ja alentaa heti ihmisen arvostuksen määrää.
Useimmiten jos muistan. Tai sitten ei. Olisi kiva kuulla mikä on horoskooppi, että muistaa eri kuukaudet ja päivät niissä. Entä onko sellainen kuin horoskoopin kuvailu vai erilainen. Entä mikä on nouseva ja laskeva merkki.
En, ei vaan tule mieleen ajatella sellaista. Ei mulla mitään ole horoskooppeja vastaan, mutta eivät merkitse minulle juuri mitään. Mulle tulee kuukausista ja syntymäajoista ihan muita mielleyhtymiä.
Olen heteromies, joten mitäs luulisit? Ja ei, en ole myöskään persu.
En, paitsi jos on synttärit samoihin aikoihin kuin mulla