Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kuulette milloin jollakulla on synttäripäivä, niin mietittekö mikä on horoskoopiltaan?

Vierailija
03.11.2024 |

Esim. Facebookissa kun tulee tänään synttäreitään viettäviä niin mietittekö ahaa tuon horoskooppimerkki on se ja se. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi jos on synttärit samoihin aikoihin kuin mulla

Vierailija
2/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, minulla ei ole aavistustakaan miten ne menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä en edes tiedä, mitä lapseni ovat horoskoopiltaan.

Vierailija
4/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kaikki horoskooppeihin uskovat ovat sekopäitä.

Vierailija
5/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ja jos joku mainitsee nämä horoskoopit, niin välittömästi laskee arvostus. Siis miksi aikuiset ihmiset vielä vuonna 2024 uskoo tuollaiseen pa*kaan??

Vierailija
6/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin. Esimerkiksi näin marraskuun alussa syntyneet ovat horoskooppimerkiltään päästäisiä.

Vierailija
7/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random-tutun kohdalla en mut jonkun tosi mielenkiintoisen kohdalla saatan laskea tuon. 

Vierailija
8/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käväisee mielessä. Minusta on mielenkiintoista ajatella, että muinaiset babylonialaiset ovat tähtiä tiiraillessaan päätyneet kehittelemään noin monimutkaisia juttuja, ja myöhemmin siitä on kehittynyt tie kohti avaruusmatkoja. Fengshui on vastaava luonnon tarkkailuun perustunut oppi. Kaikenlaisiin uskomuksiin voi perehtyä ihan yleissivistyksen kannalta. 

Vierailija
9/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei mua kiinnosta horoskoopit. En tiedä millä aikavälillä on on mikäkin horoskooppimerkki. En tiedä edes oman horoskooppimerkkini alkamis- ja loppumispäivämäärää.

Vierailija
10/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Tiedän oman horoskooppini mutten esim perheenijäsenten. 

Vierailija
11/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin. Esimerkiksi näin marraskuun alussa syntyneet ovat horoskooppimerkiltään päästäisiä.

Mä oon laama.

Vierailija
12/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos osuu lähelle jonkun sellaisen läheisen syntymäpäivää jonka horoskoopin tiedä. Osaan luetella horoskoopit, mutta en järjestyksessä eli varsinaisesti en tiedä koska mikäkin on. 

Vierailija
13/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä astrologia on yksi aikamme suurimmista kusetuksista. Sen perus ajatushan on se, että kaikki on ennalta määrättyä synnyin hetkemme perusteella. Jos olet xxx horoskoopiltasi olet tällainen ja tällainen.

Täyttä huuhaata ja alentaa heti ihmisen arvostuksen määrää.

Vierailija
14/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten jos muistan. Tai sitten ei. Olisi kiva kuulla mikä on horoskooppi, että muistaa eri kuukaudet ja päivät niissä. Entä onko sellainen kuin horoskoopin kuvailu vai erilainen. Entä mikä on nouseva ja laskeva merkki. 

Vierailija
15/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei vaan tule mieleen ajatella sellaista. Ei mulla mitään ole horoskooppeja vastaan, mutta eivät merkitse minulle juuri mitään. Mulle tulee kuukausista ja syntymäajoista ihan muita mielleyhtymiä.

Vierailija
16/16 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies, joten mitäs luulisit? Ja ei, en ole myöskään persu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän