Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro puolisostasi mahdollisimman monta hyvää asiaa

Vierailija
23.01.2012 |

Jotenkin niin tulee paha mieli, kun täällä aina mollataan sitä elämänkumppania. Täytyyhän hänessä jotain hyvää olla, kun yhteen on päädytty.

Voin aloittaa kehumalla omaani komeaksi, rehelliseksi, helläksi ja uskolliseksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Komea

-hyvä vartalo

-ahkera

-tunnollinen

-miehekäs

-kehuu aina laittamaani ruokaa ja joskus ulkonäköä

-tekee hyvin miesten työt mm. remontit ja autojutut (saan itse keskittyä tyttöjen juttuihin)

-tulee hyvin toimeen perheeni kanssa

-7 vuoden koulutus on mennyt jonkin verran perille

- jne. jne jne

Vierailija
2/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on rehellinen melkein tosikkouteen asti, hän ei lähde mielistelemään ketään, ei minuakaan, siihen voin luottaa.

Puolisoni on omaperäinen ajattelija. Häneltä kuulee usein huomioita ajankohtaisista asioista, sellaisia joita en olisi itse tullut ajatelleeksi eikä kolumnistitkaan kirjoita.

Puolisoni on hauska, sellaisella kirpeällä synkän sarkastisella tavalla joka ei kuitenkaan ole ilkeyttä yksilöitä kohtaan. Ihailen häntä kovasti tässä asiassa.

Puolisollani on luja moraalinen selkäranka. Hän pystyy tekemään asioita niin kuin hänen mielestään on oikein, vaikka ne ovat henkilökohtaisesti hankalia tai työläitä - itse olen paaaaljon taipuvaisempi menemään oman mukavuuden mukaan, ja uskon että näin on ylivoimaisesti suurimman osan ihmisistä laita. Ihailen puolisoani hurjasti tästä syystä.

Puolisoni on myötätuntoinen kaikkea elävää kohtaan, hän ei halua leikkokukkia kotiin koska elävä kasvi on katkaistu turhaan. Toki tämän asian toinen puoli on, että hän ei ole kauhean ymmärtäväinen ihmisen kauneudenkaipuuta ja koristautumishalua kohtaan ;) Mutta tunnen suurta hellyyttä tällaista elävää kunnioittavaa asennetta kohtaan.

Puolisoni osaa keskustella, vaikkei osaakaan kirjoittaa eikä ole kouluissa viihtynyt. Vaikeistakin asioista päästään aina lopulta siihen pisteeseen, missä ymmärrämme toistemme näkökulmia vaikka ne olisivat erilaiset ja vastakkaisetkin. Hieno piirre, arvokas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jämäkkä

uskollinen

asettaa perheen itsenjsä edelle MUTTA ottaa myös omaa aikaa

leipoo hyvää pullaa ja leipää

tekee hyvää ruokaa

tekee kotitöitä

on hyvä isä

on hauska

on hyvä kuuntelija

on hyvä keskustelija

on hyvä sängyssä :)

ihanat silmät

ihana hymy

ihana ääni

kauniit kädet

urheilee muttei liikaa

puhuu minulle ja lapselle kauniisti

hoitaa kauppa-asiat

ja miljoona muuta asiaa

Vierailija
4/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- komea, miellyttää minua ulkonäöllisesti (pitkä, tumma, hoikka, tummat kulmat, huikeat ripset)

- tyylikäs

- osaa hoitaa käytännön asioita, oli kyseessä sitten vakuutukset, auton huolto, kelassa asiointi tai mikä vain

- osaa tehdä hyvää ruokaa

- samalla tavalla hassu kuin minä, tykkää hölmöillä välillä

- pistää lapset ykköseksi

- osaa ja jaksaa kommentoida mm. sisustusta, vaatetusta jne, eli ei ole sellainen ihan sama -mies

- tekee kotitöitä pyydettäessä (saisi kyllä tehdä pyytämättäkin, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään)

- arvostaa koulutusta kuten minäkin

- on intohimoisen kiinnostunut tietyistä asioista

- on loistava sängyssä

Jne.

Vierailija
5/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea, kiltti, seurallinen, hellä, välillä hellyttävän hömelö, useimmiten todella skarppi.

Lukee ajatuksia, puhuu tunteista paremmin kuin minä.

Tuntuu ja haisee hyvältä.

Tulee hyvin toimeen vanhempieni ja ystävieni kanssa.

Menee humalassa vain kiltimmäksi.

Vierailija
6/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana, rakas, sukulaissieluni, hauska, kiltti, vastuuntuntoinen, epäitsekäs, älykäs, sivistynyt ja lisäksi vielä komea :) vielä 12 vuoden jälkeenkin on ihana mennä kotiin jos hän odottaa siellä :)

Vierailija
7/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaava ja lätevä käsistään, ei jää kodin pienet eikä isot hommat tekemättä. Osallistuu kotiin siinä missä minäkin, hoitaa lapset vähintäänkin yhtä hyvin, kaikessa perhe on numero yksi.

On urheilullinen ja aivan ihana hottis, karvoineen kaikkineen. Muttei mikään naisten mies, joka lirkuttelee joka naiselle, ainakaan mun aikanani ja se on tärkeintä ;)

Seksi on ihanaa, mun mies on kielimies ja ikinä ei tarvii mun ilman orgasmia jäädä ja pikapanotkaan meillä ei ole mitään viittä minuuttia.

Hoitaa työnsä kunniallisesti, ei juo juurikaan, ei käy baareissa, tekee mieluummin muuta rentouttaakseen itseään.

Kaikin puolin lähes täydellinen pakkaus josta moni on aika kateellinen, ihan ääneenkin, mutta se on mun ja sellaisena pysyy!

Vierailija
8/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hellä, avoin, huumorintajuinen, hyväntuulinen (kyllä, melkeinpä aina), ystävällinen kaikille, komea, karismaattinen, iloinen sielultaan ja rakastaa minua niin kovin.. :)

Vierailija
9/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvä kokki

- huumorintajuinen

- pitkäpinnainen

- maltti säilyy kriisitilanteissa

- hyvä isä

- uskollinen

- komea

- kohtelee kuin prinsessaa, jos olen sairas

- ei tupakoi

- tykkää lukemisesta, vaikka on ihan duunari

- rakastaa minua ja tietää, mistä pidän ;)

- tallentaa pyytämättä minun lempiohjelmat

- kannustaa ja tukee, kun sitä tarvitsen

Tuossa nyt ihan satunnaisessa järjestyksessä mitä mieleen tuli. Yhteiseloa meillä on takana kohta 30 vuotta, joten minusta ihan hyvä lopputulos.

Vierailija
10/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tekee kaikki ruuat

- hoitaa paljon, hyvin ja vastuullisesti lapsia

- siivoaa keittiön kaksi kertaa päivässä

- on todella huomaavainen kaikki ihmisiä kohtaan!

- urheilullinen ja musikaalinen

- älykäs js viisas

- korkeakoulutettu

- vakituinen työ, jossa hyvä. Työnantaja arvostaa paljon.

Itse en ole läheskään noin "hyvä ihminen"...

Vierailija
11/13 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- komea, seksikäs, hyväkroppainen, vahva, urheilullinen

- hauska, omaa ihan mielettömän huumorintajun ja saa mut nauramaan

- rohkea

- hyvä seuramies, hyvä puhumaan

- ystävällinen, avulias, vieraanvarainen

- tekee mielellään kotitöitä

- ei nipota turhista, omaa rennon elämänasenteen

- luotettava, uskollinen, turvallinen

- hyvä työssään

- kristitty

- tykkää elämästä, haluaa kokea uusia asioita

- luottaa tulevaisuuteen, ei ole pessimisti.

Vierailija
12/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on:

-paras ystäväni

-loistava rakastaja

-kiinnostunut kaikesta mitä teen ja muistaa kaiken mitä olen sanonut (eli esim. jos olen 4kk sitten sivulauseessa sanonut tykkääväni jostain tietystä kappaleesta radiossa, niin saan luultavasti ko. artistin levyn nimpparilahjaksi...)

-tuo yllätyslahjoja ja kukkia

-osallistuu KAIKKEEN kodinhoitoon (siivous, ruoan laitto...)

-ehdottoman uskollinen ja rehellinen, koki jopa huonoa omatuntoa, kun poikien laivaristeilyllä joku humalainen nainen oli yrittänyt iskeä häntä)

-pitää minua maailman kauneimpana naisena

-haluaa kanssani lapsia (niitä ei siis vielä ole) ja on jo nimiä, harrastuksia, rattaita ym miettinyt etukäteen

-puhuu tunteistaan, mitä minä en osaa

-hyvin kotikasvatettu, joten "small talk", käytöstavat ym. sujuvat ongelmitta uusien ihmisten seurassa ja muissa sosiaalisissa tilanteissa

-kiinnostunut samoista asioista kuin minä, käymme pitkiä keskusteluja esim. politiikasta jne.

-tarkka raha-asioissa (itse olen aivan surkea)

-rakastaa minua niin paljon, että on antanut anteeksi erinäisiä tyhmiä tekojani, joiden takia moni (tai kuka tahansa) mies olisi jo aikaa sitten juossut karkuun ja kovaa

-tukee minua sairaudessani

Taidan olla onnekas. En vain muista arvostaa miestäni aina tarpeeksi...Kiitos siis aloittajalle tästä :)

Vierailija
13/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huumorintajuinen

-rauhallinen

-kotona viihtyvä (toisin sanoen erakko niin kuin mä =D)

-loistava isä

-hyvä rakastaja

-muut huomioonottava

-vähäpuheinen (minä vihaan hölöttäviä ihmisiä)

-hellyyttä antava (halailisi ja pussailisi vaikka koko ajan)

-taitava käsistään (rakensi mökilläkin ohimennen vierasmökin ihan yksi eikä siis ole ammatiltaan mikään raksamies tms.)

-kärsivällinen (ihan oikeasti, en ole koskaan nähnyt miehen menettävän hermojaan)

-tasainen luonne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi