mä teen meillä kaiken ruoan ja silitän
Kommentit (15)
Kauheeta energian tuhlausta, tuo silittäminen. Kannattaisko vähän edes yrittää ajatella hiilijalan jälkeä lastesi kannalta.
Kauheeta energian tuhlausta, tuo silittäminen. Kannattaisko vähän edes yrittää ajatella hiilijalan jälkeä lastesi kannalta.
Ne jalanjäljet ei auta mitään. Kuljen mieluumin siisteissä vaatteissa kuin tuhlaan aikaa murehtimalla sellaista, mitä ei enää voi pelastaa.
Ne jalanjäljet ei auta mitään. Kuljen mieluumin siisteissä vaatteissa kuin tuhlaan aikaa murehtimalla sellaista, mitä ei enää voi pelastaa.
Tuo onkin hyvä asenne jättää lapsille perinnöksi. Juu ei, tosiaakaan kannata välittää, eikä murehtia!
Tuo onkin hyvä asenne jättää lapsille perinnöksi. Juu ei, tosiaakaan kannata välittää, eikä murehtia!
niille realistisen asenteen.
Realismi onkin negatiivisyyttä puhtaimillaan.
kaiken sen mitä meillä silitetään, eli lähinnä sen miehen paidan sitten noin 5-6 kertaa vuodessa, oman tai lapsen jonkun juhlavaatteen ehkä kaksi kertaa vuodessa
ruokaa teen sitten keskimäärin 9 lämmintä ateriaa per viikko
ap
kaiken sen mitä meillä silitetään, eli lähinnä sen miehen paidan sitten noin 5-6 kertaa vuodessa, oman tai lapsen jonkun juhlavaatteen ehkä kaksi kertaa vuodessa ruokaa teen sitten keskimäärin 9 lämmintä ateriaa per viikko ap
Marttyriäiti! Ei ylitä kiinostusastetta. Väritä vähän vielä lisää, provosointi on äärest haastavaa, siihen ei monesta ole. Tylsää! Next case!
Ei tullut tästä päivän puheenaihetta.
marttyyri enkä koe itseäni alistetuksi, kuten avauksessani sanoin
tyttärelleni olen sanonut että kotitöitä tulee tehdä, ja käytän tarvittaessa ruuvimeisseliä suvereenisti, tankkaan auton, kolaan pihan
renkaita en osaa vaihtaa tms. eikä ole halua opetella, jos tytär haluaa, niin opettelee
minä tykkään ruoanlaitosta, silittämisestä en tippaakaan
ap
Arjen suuri supersankari! Vaikutuitko?
mun pitäis vaikuttua?
en tunne olevani supersankari, en marttyyri, en mitään näistä mitä ehdotatte
ärsyttääkö tämä nyt?
ap
Vaikutuitko itsestäsi? Tää on niin turhaa... Mitä sinä yrität oikein sanoa? Ärsyttää, kun ei vaaleista kiinosta puhua ja noin ainut muu aihe on näin mitään sanomatonta.
Ei kai kukaan ole alistettu, jos tekee semmoisia töitä, joita itse on valinnut.
Mitä miehesi tekee? Siivoaa, pyykkää, hoitaa lapsia...?
Pahempi homma, jos sinä teet nuo kaikki, ja mies pitää kotia vain täysihoitolana.