Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos oikeasti annettaisi Niinistön ja Haaviston itse hoitaa kampanjointinsa
23.01.2012 |
eikä ruvettaisi rakentamaan omissa päissämme ehdokkaista jotain mitä he ovat tai eivät ole. Katsotaan vaalitenttejä ja mietitään kumman puhetta jatkossa mieluimmin kuuntelee.
Kommentit (3)
Nyt hoitakoot aivan itse omat vaalijuttunsa ILMAN MITÄÄN APUJA KENELTÄKÄÄN!
Siinä vasta testi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä ruvettaisi rakentamaan omissa päissämme ehdokkaista jotain mitä he ovat tai eivät ole. Katsotaan vaalitenttejä ja mietitään kumman puhetta jatkossa mieluimmin kuuntelee.
Minusta on hauska nähdä kuin Niinistö profiloituu homofoobikoiden ja muiden typerysten ehdokkaaksi. Hänen on jossain vaiheessa PAKKO ottaa kantaa asiaan.
Alue: Aihe vapaa
Mielikuvista ja tunteesta on usein päätökset tehty ja nykyään sosiaalisesta mediasta ;-)
Jos ei ole keskustelua, mitä jännää elämässä on?