Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumaliste taas

Vierailija
28.12.2011 |

Meillä vauva 3kk, tänään ollut kovin itkuinen päivä. Kitinöiden jälkeen nukahti kuitenkin päikkäreille kahden maissa. Mies ryysää puoli kolmelta kotio ja touhottaa että herättelee nyt vauvan, kun lupasi mennä mummullaan käymään vauvan kanssa.

Minä siihen että kun juuri nukahti ja ollut kovin itkuinen tänään, että josko menisi yksin tai odottaisi että vauva itse herää.

Niin ei, kun pakko mennä herättämään ja sitten ihmetellään miksi se itkee kun yritetään pukea ulkovaatteita jne.

Ja eikös sieltä mummo sitten pistä vielä viestiä minulle että kovin itkuinen vauva teillä, oletko varmasti antanut tarpeeksi ruokaa.

Vituran perse kun taas kyrsii.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei, et tietnkään ole antanut tarpeeksi ruokaa, että olipa vitun hienoa että mummo nyt ratkaisi ongelman..

Sympatiat täältä.

Vierailija
2/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi lukea vähän vauvanhoitokirjoja tai edes uskoa sinua. Ymmärrän, että ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei, et tietnkään ole antanut tarpeeksi ruokaa, että olipa vitun hienoa että mummo nyt ratkaisi ongelman..

Sympatiat täältä.

Voi itku kun olisin itse aikanaan kehdannut tälläisen viestin lähettää:D

Vierailija
4/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut että lapsi nukkuu ja piste. Olis lähtenyt sitten kun lapsi herää.

Vierailija
5/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieköön lapsen mummolle sitten kun _lapselle_ sopii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän