Nyt jokainen itseään arvostava nainen äänestämään oikeat arvot voittoon!
Kaadetaan sovinismin viimeinenkin peruskivi ja äänestetään Haavisto voittoon!
Kaikki mukaan, tehdään tästä ennätyspitkä ketju, ja Pekka presidentiksi naisten äänillä!
Kommentit (38)
Haavistoa hyvinkin. vasrakkain on tedollekain suvaitsevaisuus- konservatismi, raha- ihminen, ja moni muu selkä arvo. kannattaa tosiaan miettiä millaisen elämän haluaa lapsilleen, millaisen arvon ihmiset saavat, jne. On naurettavaa takertua johonkin vihreyden tai seksuaalisuuden kysymykseen kun vaakakupissa on näin paljon. OIkeesti on mahdollisuus muuttaa maailmaa. vain pelkuri, itsekäs, ahne haluaa roikkua kiinni asioissa jotka ei toimi. Suomella on mennyt tosi huonosti, tää on itsekkyyden, rahan, pudotuspelien luvattu maa, jossa kuitenkaan ei ole ollut rohkeutta pelata edes sitä peliä, eli ollaan oltu ihan narreja. Nyt olis mahdollisuus tehdä toisin, rakentaa paljonpaljon parempi maa. En voi ymmärtää naisia jotka ei tätä tajua. Ainoat syys voi olla pelko, itsekkyys... ja kuka äiti niitä haluaa lapselleen siirtää, en ymmärrä...
Mitä hyvää siitä seuraa? Kertoisitko? Oletko edes osannut ajatella?
Saulilla on hyvä kokemus, on rauhallinen ja harkitseva. Lisäksi uskon, että omakohtainen tsunamikokemus on varmasti saanut ajattelemaan elämää ja ihmisyyttä monelta kantilta.
Ne arvot eivät minun arvojani. Oli vastassa kuka tahansa niin ääneni menee vastapelurille.
otetaan teiltä pois ja saatte tilalle betonilähiöstä kaksion. Haaviston toiveenahan on maailman suurin luonnonsuojelualue nimeltä Suomi. Vihreät ovat yksi kommunismin "siipi", joten ääni Haavistolle on ääni punaiselle Suomelle.
mä en jotenkaan usko, että Haavistoa paljon naiset kiinnostaa. Joten en äänestä ollenkaan enää.
Kun minä kuulen sanaparin "oikeat arvot", poistan proverbiaalisen varmistimen.
Itse äänestin Haavistoa ja varmaan äänestän edelleenkin, vaikka Niinistökin kelpaa loistavsti. Kumpikin olisi varmasti hyvä, asiantunteva ja edustava presidentti, vaikka melko erilaisilla profiileilla. Haavisto profiloituu kansainvälisemmin, Niinistö taas on talousosaaja ja sellainen järjen ääni sillä saralla. Presidentin tontin tärkein osa on juuri se ulkopolitiikka, siksi ehkä Haavisto on vahvempi.
Sinä näet sovinismia koska niin itse päätit nähdä!
Ihan tavallinen arki on mukava asia, on se niin kamalaa jos jollain on toimiva parisuhde?
Eihän sitä edes naiset kiinnosta, ei siis saa minun ääntäni.
otetaan teiltä pois ja saatte tilalle betonilähiöstä kaksion. Haaviston toiveenahan on maailman suurin luonnonsuojelualue nimeltä Suomi. Vihreät ovat yksi kommunismin "siipi", joten ääni Haavistolle on ääni punaiselle Suomelle.
Heh. VIhreissäkin on eri suuntia ja Haavisto edustaa sellaista globaalia ja järkipohjiasta suuntaa. Ne puunhalaajat ja Kontulan ituhipit on aika eri planeetalta.
Heh. VIhreissäkin on eri suuntia ja Haavisto edustaa sellaista globaalia ja järkipohjiasta suuntaa. Ne puunhalaajat ja Kontulan ituhipit on aika eri planeetalta.
yksityinen maanomistus tulisi kokonaan kieltää.
avustajinaan liudan naisia, toisin kuin Niinistö joka ei edes muista vaimonsa tekemää vaalityötä.
Täällä aina valitetaan kuinka mies tai kukaan muukaan arvosta vaimon kotona tekemää työtä ja sitten kun joku julkisesti tästä sanoo kiitoksen, niin johan se on sovinismia.
avustajinaan liudan naisia, toisin kuin Niinistö joka ei edes muista vaimonsa tekemää vaalityötä.
varustetut ihmiset toimivat näin! Ne on hiffanneet että onnellisuutta voi kasvattaa rakentamalla avioliittoa jopa pikku teoilla:))
Ja äänestän Niinostöä, koska hänen arvomaailmansa on minun arvomaailmaani lähempänä kuin Haaviston. Kuitenkaan ei haittaa, jos Haavisto voittaa, koska hän olisi ollut joka tapauksessa toisiksi paras vaihtoehto.
Kumpikaan ei ole naisten asialla millään tavalla.
Ja kummallakaan ei ole mitään hyviä ja kestäviä arvojanaan tarjottavana.
Jouduttiin huonoimman mahdollisen vaihtoehdon eteen.
Nämä ovat henkilövaalit. En tue kaikkea vihreiden politiikkaa, mutta kun presidentti ei päätä maan sisäpolitiikasta vaan on ulkopoliittinen ja arvojohtaja, on valinta aika selvä. Niinistön taloustietoudella ei ole mitään väliä presidentin virassa. Ulkopoliittinen kokemus taas on köyhää.