Haussa meikkivoide, voitteko auttaa?
Pitäisi olla ohut ja kevyt eikä saa sutata, helppo levittää ja helppo myös poistaa. Ei tarvitse olla huippupeittävä, riittää että peittää ja siloittaa ihoa edes jonkun verran.
Mulla ei ole mitään kokemusta meikkivoiteista mutta nyt tarvitsisin sellaisen.
Kommentit (12)
Kokeilin tuota Dream Matte Moussea ja se oli tosi paksua ja hankalasti levittyvää. Jotakin kevyempää je helpompaa mieluummin.
se Natural Code ehkä vielä parempi kuin se sininen putkilo. Mineraalimeikit eivät tuki ihohuokosia, eivätkä näin ollen rasita ihoa. Lähtevät pesussa hyvin.
Jos haet edullista. Se on todella kevyt ja hyvin levittyvä.
Kalliimmista merkeistä melkein missä tahansa on kevyitä ja ihania, Dior, Shiseido, Helena Rubinstein...
blascon meikkivoide. Kallis, mutta riittää 1-2 vuotta. Sitä kun kokeilee, ei kyllä pysty enää palaamaan muihin.
Puuterimainen eikä yhtään voiteen oloinen. Toistaiseksi olen tykännyt
Nyt käytössä Cliniquen joku meikkivoide.
Sitä ennen Querlain (en tiedä miten kirjoitetaan) ja sitä ostan jatkossa.
Pumppupullossa! Ei mene pöpöjä purkkiin kun ei tarvitse sormin laappia.
Väri Natural beige on ihana.
Sopivan ohutta. Ei jää kökön näköiseksi kerrokseksi ihon pintaan. Hyvät sävyt. Sulautuu huomaamattomasti ihoon.
Mutta minusta tuo aiemmin mainostettu mousse on myös aika hyvä.
se Natural Code ehkä vielä parempi kuin se sininen putkilo. Mineraalimeikit eivät tuki ihohuokosia, eivätkä näin ollen rasita ihoa. Lähtevät pesussa hyvin.
No millä tavalla "ei tuki ihohuokosia" ? Miten niin perusmeikkivoide rasittaa enemmän ihohuokosia?Samalla tavalla sekin poistetaan kuin mineraalimeikkivoide.Taas täällä yksi jolle mainostajien puheet ovat Jumalasta seuraava.Joskus kannattaisi näitä miettiä ihan järjen kanssa.
Eiköhän joka meikkivoide mene ihohuokosten päälle ja "jähmety" pysyäkseen koko päivän kasvoilla.Se "hengittävyys" on myös ihan sama joka voiteessa.Ellei sitten tuotteessa ole silikonia jota käytetään kosteuttamaan ettei kosteus haihtuisi omasta ihosta...mutta onko sekään niin paha?
Maybellinen Dream Mat Mousse vai mikä se on nimeltään. Itse olen käyttänyt pitkään ja todennut parhaaksi. Jättää mattapinnan eikä tarvii suteja.