Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koette suhteessa sen hetken kun on ollut kuuma alkuhuuma ja sitten toiselle se hiipuu aikaisemmin kuin sinulla?

Vierailija
12.04.2025 |

Kolmas suhde nyt kriisissä tämän takia. Ensimmäinen vuosi kunnon huumaa. Kaikki liikenevä aika yhdessä, seksiä joka päivä, haleja, pusuja, käsi kädessä kadulla jne. Mulla menisi toinenkin vuosi helposti näin, mutta kumppani alkaa vetäytyä ja ottamaan omaa aikaa. Seksi vähenee kertaan viikossa. Tunnen itseni hylätyksi ja kerron siitä rehellisesti. Toinen etääntyy vielä enemmän. En uskalla yrittää lähestyä, ettei toinen ahdistu. Sitten suhde kuivuu kasaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvä kommentoimaan, koska olen epäonninen rakkaudessa. Mutta alkuhuumaa seuraa aina tasaisempi vaihe, jolloin suhteelle löytyy pohja ns. rakkaudesta. Ns. koska rakkaus on asia, jota ei voi helposti sanoittaa. Toiselle kannattaa antaa hänen tarvitsemansa tila. Toivottavastimuuttunut tilanne suhteessasi ei merkitse loppua, vaan uuden vaiheen alkua. Mutta jos loppuu, se ei ole maailmasi loppu, vaan toisenlainen uusi alku. Olet arvokas. 

Vierailija
2/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ja huonoin mahdollinen tapa on tuossa kohtaa yhtään painostaa tai edes puhua koko asiasta. Anna tilaa ja tulee takaisin samaan kiintymyksen jos on tullakseen. Miehet ovat kuin kuminauhoja, tarvitsevat etäisyyden välillä ja keskity sillä aikaa muuhun äläkä tukahduta suhdetta heti alkuunsa. Aiheesta on paljon kirjallisuutta, tutustu siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen keskittyy itsensä kehittämiseen, omiin harrastuksiinsa ja elämäänsä sitä varmemmin mies tulee etääntymisvaiheen jälkeen takaisin, tai mielestään hän ei edes ollut koskaan poissa, eikä ollutkaan, vaan meni hieman kauemmas. 

Vierailija
4/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ovat niin hukassa tällaisten peruskysymysten äärellä, ja onko näin ollut aina? Ettekö ole yhtään lukeneet vaikkapa psykologiaa, tai onko teillä kykyä hankkia eksaktia tietoa mieltä askarruttavista aiheista? 

Vierailija
5/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se on aina se kylmempi ja itsekkäämpi, jonka tulisi antaa sanella suhteen säännöt? Ei arvostella sen toisen kylmyyttä vaan toisen tarkertuvuutta?

Huuman pitäisi kestää sen pari vuotta. Sehän se suloisin vaihe parisuhteissa on. Miksi siitä on joillakin niin kauhea kiire päästä eroon?

Vierailija
6/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen jo tottunut siihen, että miehellä ihastus tai edes kiinnostus lopahtaa nopeasti.

Vierailija
7/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän se on aina se kylmempi ja itsekkäämpi, jonka tulisi antaa sanella suhteen säännöt? Ei arvostella sen toisen kylmyyttä vaan toisen tarkertuvuutta?

Huuman pitäisi kestää sen pari vuotta. Sehän se suloisin vaihe parisuhteissa on. Miksi siitä on joillakin niin kauhea kiire päästä eroon?

Eihän tuo sitä tarkoita että huuma olisi loppu! Voi silti luonnostaan tarvita hieman pidempää välimatkaa ilman että se tarkoittaisi yhtään mitään. Painostaminen vain heikentää omaa asemaa. 

Vierailija
8/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen jo tottunut siihen, että miehellä ihastus tai edes kiinnostus lopahtaa nopeasti.

Annatko heti seksiä? 

Vierailija
9/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu täällä on yksinkertaisia ihmisiä. 👍😅

Vierailija
10/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo sitä tarkoita että huuma olisi loppu! Voi silti luonnostaan tarvita hieman pidempää välimatkaa ilman että se tarkoittaisi yhtään mitään. Painostaminen vain heikentää omaa asemaa. 

Ällöttöä jotenkin se käytettynä oleminen. Etenkin silloin, kun toiselle se "oma aika ja tila" on toiselle jotain kuppaisessa kapakassa kavereiden kanssa kännääminen. Olisikin jotain kehittävää. Vaikka kalastus tai tavoitteellinen urheileminen.

Ja kyllä se on loppu kun priorisoi mitä tahansa muuta mieluummin kuin sen kumppanin seuraa. Lettu levällään pitäisi tietysti heti olla, kun seura taas kelpaa. Paskaa sanon minä. 

Vierailija
11/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko heti seksiä? 

Olen eri, mutta millä lailla olisi parempi, että hiukan pitkittämällä seksiin siirtymistä, saisi suhteen kestämään pari kuukautta kauemmin? Jos miehen kiinnostus kerran on loppuakseen joka tapauksessa seksin jälkeen, niin mikä itseisarvo on silloin yrittää saada tällainen suhde kestämään vähän kauemmin?

Vierailija
12/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun akka on koukussa (pilu, takuupilu), ei tarvii enää panostaa.

Vierailija
13/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko heti seksiä? 

Olen eri, mutta millä lailla olisi parempi, että hiukan pitkittämällä seksiin siirtymistä, saisi suhteen kestämään pari kuukautta kauemmin? Jos miehen kiinnostus kerran on loppuakseen joka tapauksessa seksin jälkeen, niin mikä itseisarvo on silloin yrittää saada tällainen suhde kestämään vähän kauemmin?

Se, että kestää loppuelämän kun muut naiset antavat heti ja yksi kiinnostava ei annakaan. Mutta ei ole minulta pois, ettei naiset tätä tajua. Lukekaa vaikkapa Esa Saarisen rakkaustarina. 

Vierailija
14/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko heti seksiä? 

Se, että kestää loppuelämän kun muut naiset antavat heti ja yksi kiinnostava ei annakaan. Mutta ei ole minulta pois, ettei naiset tätä tajua. Lukekaa vaikkapa Esa Saarisen rakkaustarina. 

Eli miehen saa loppuiäksi itselleen, kunhan vain malttaa pidättäytyä seksistä koko loppuikänsä. No johan on varsinainen win-win-tilanne.

Vierailija
15/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, ehkä sit pitää alkaa tappelee.

Vierailija
16/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut tuollaista huumaa. Mua ahdistaisi olla yhdessä koko ajan.

Vierailija
17/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ja huonoin mahdollinen tapa on tuossa kohtaa yhtään painostaa tai edes puhua koko asiasta. Anna tilaa ja tulee takaisin samaan kiintymyksen jos on tullakseen. Miehet ovat kuin kuminauhoja, tarvitsevat etäisyyden välillä ja keskity sillä aikaa muuhun äläkä tukahduta suhdetta heti alkuunsa. Aiheesta on paljon kirjallisuutta, tutustu siihen. 

Miksi mun pitää joustaa? Jos mies haluaa säilyttää suhteen, miksi hän vaarantaa sen työntämällä minut pois? Miksi ottaa riski, että toinen ei jaksa odotella ja häipyy kokonaan

Vierailija
19/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk jälkeen naisystäväni huuma loppui, sen huomasi selvästi. Hyviä jaksoja oli satunnaisesti. alle 2v kuluttua erottiin, kun ihastui toiseen. Sitten oltiin omissa oloissamme ja pitkissä suhteissa 6-7v. Tavattiin ja huomasin, ettei rakkauteni ollut ikinä loppunut. Hän ei ihastunut uudestaan, ainakaan paljon. Joskus tahtoo nähdä, on kai yksinäinen. Osaa kyllä ottaa yhteyttä aina, kun olen menossa eteenpäin. Muuten on hiljaista.

Vierailija
20/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko heti seksiä? 

Eri. Siinä on hyvä olla tutustumisvaihe ilman seksiä. Jos suhde vain paranee päivä päivältä eikä mies karkaa helppojen naisten perään, pidemmällä suhteella on toivoa. Kaikki eivät vain syty heti ventovieraasta ja suostu tyydyttämään miehen tarpeita, koska sitähän yhden illan suhteet ovat. Nainen tarvitsee ennenkaikkea turvallista suhdetta ottaakseen miehen vakavasti ja sänkyynsä. Ainakin kunnolliset naiset, jotka eivät kerta toisensa jälkeen hae hyväksyntää irtosuhteista, mistä sitä ei saa koskaan. Hiljaa hyvää tulee.