Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän viikon pointsit jo -17,5 :-(( Ei kai tää nyt tähän voi kaatua... Huokaus.

Vierailija
13.11.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siihen kaadu!

Minä vuosi sitten laihdutin pisteillä ja joka päivä söin n. 5 pistettä yli määräysten. Silti laihduin 10 kiloa jouluun mennessä =) Olin vain syönyt sitä ennen NIIN PALJON yli, että tuokin jo auttoi paljon.

Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vissiin edes nollaa niitä uuden viikon alussa, blääh... Toisaalta olen aiemmin syönyt varmaan per päivä ton verran " yli" ..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se matka tapa, vaan se vauhti! Eli pysy päämäärässäsi, mutta älä ota stressiä siitä, kuinka nopeasti sen saavutat. Jos joskus tulee syötyä hieman enemmän, niin ei se haittaa, kuhan et ota tavaksi! Ja noista Painonvartijoiden pisteistä uskon, että ovat muutenkin melko alakanttiin laskettu...

Vierailija
4/5 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisi " pitänyt" , mutta tosiaankin ihan tarpeeksi puolen vuoden aikana. Eli älä tosiaankaan luovuta!

Vierailija
5/5 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt jo ison lautasellisen riisipuuroa (keitetty vielä punaiseen maitoon, tiedä sitten kuinka järkysti vei pisteitä...) ja kolme näkkäriä, jokaisella viipale arkijuustoa, pienen pieni pala alppileipää ja ihan pikkarainen pala täytekakkua ja neljä Julia-konvehtia. Ja kahvia. :( En ole edes laskenut, paljonko pisteet nyt kaikkiaan miinuksella... Paino pudonnut kuitenkin jo 12 kiloa 10 viikossa, joten ehkä tämä jatkuu tästä taas..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi