Jos saisit vain poikia, montako lasta haluaisit?
Jos tietäisit 100% varmuudella, että kaikki lapsesi tulisivat olemaan poikia. Vai hankkisitko ensimmäistäkään? Itse en alunperin halunnut yhtään poikaa ja olin vähän pettynyt, kun ensimmäinen oli poika. Niin oli toinenkin. Yritimme vielä tyttöä ja saimme kaksospojat.
Joskus mietin, olisinko halunnut näin monta lasta, jos olisin tiennyt, ettei yksikään heistä ole tyttö. Tottakai nyt rakastan poikiani ihan hulluna enkä heistä luopuisi, mutta enempää lapsia ei tähän taloon tule. Ehkä ihanteellisin olisi ollut kaksi... Yksi olisi yksinäinen, kahdesta ei lähtisi ihan noin paljon ääntä.
Kommentit (97)
näin ainakin kaikilla mun tuttavilla joilla on poikalapsia. Itsellä kun on ihanan rauhallisia ja kilttejä tyttöjä niin salaa kiitän etten saanut poikaa (vaikka omaani rakastaisinkin varmasti). Ihan kauheen rasittavia ne pojat kyllä kavereilla.Jatkuvaa kitinää uhittelua riehumista ja velttoilua.
jotka sitten anorektikkoina kuormittavat terveydenhuoltoa. Tytöt ovat pahimpia piilokiusaajia, juuri niitä parempia tyttöjä joista kukaan aikuinen ei uskoisi moista.
iältään jotain ehkä 7-10vja olivat kyllä hemmetin rasittavia! Se jatkuva älämölö, töniminen ja riehuminen kävi jo parissa tunnissa niin hermoille etten todellakaan jaksaisi sitä päivästä toiseen.
mutta uskaliaita ja pärjänneet. Ei tietoakaan ongelmista saati että olisivat anorektisia suorittajia :D
nykyään kaikki famakot haluaa vaan tyttölapsia, mutta vanhan kansan sanonta kyllä pitää nykyisinkin paikkaansa; poika tulee HYVÄ TULEE!
tyttö tulee TYHJÄ TULEE!!!
mutta yleensä en pidä toisten poikalapsista juuri siksi kun ovat niin älyttömän levottomia ja aggressiivisia.
Nykyään pojat ovat yhteiskunnan luusereita, toisten siivellä eläviä reppanoita.Tytöt pärjää kouluissa ja ihan oikeutetusti!
kummat on kamalampia, akat selvästi.
meidän poikien jalat kasvaa ihan silmissä
itse asiassa voisit melkein mennä saunan taakse olet turhake!
Vaikea kuvitella että tämän tasoista keskustelua käytäisiin jossain miesten foorumilla.
kummat on kamalampia, akat selvästi.
koulumatkalla ovat kiusanneet mun tyttöäni ja hänen kavereitaan. Kerran mies sai tarpeekseen ja otti yhden kakaran kiinni ja uhkasi antaa selkään. Eipä sen jälkeen sitäkään riesapelleä ole näkynyt. Mun mies ei voi sietää tietyn ikäisiä nulikoita...
miehet ovat juuri niitä jotka opettavat kotona poikalapsensa haukkumaan tyttöjä huoriksi ja itse isukit nettipalstoilla tekevät samaa.Siitä vaan miehenmallia oppimaan kun miehet on niin ihania!
Meidän esikoinen on tyttö ja sitten meillä on 2 poikaa. Olen tyytyväinen.
Sitä mä vaan ihmettelen että mikä on helppo lapsi ja mikä vaikea lapsi. Omissa on paljon eroja. Esikoinen ja kuopus ovat olleet hyviä nukkumaan aina, esikoinen on sairastellut paljon vauvana ja hänellä on astma. Keskimäinen lapsi on herkin lapsista ja arin. Esikoinen on itsepäisin.
Mä en silti voi sanoa että kuka näistä olisi helpoin ja kuka vaikein ja pitääkö niiden lapsien nyt aina helppoja ollakaan? Ihania ne on vaikka joskus haastavatkin, se on tervettä sekin.
vaikka toisaalta ihan sama kumpia on. Kaksi riittää. Yksi poika on jo, ja toista lasta odotan. Sukupuoli selviää synnytyksessä.
näin ainakin kaikilla mun tuttavilla joilla on poikalapsia. Itsellä kun on ihanan rauhallisia ja kilttejä tyttöjä niin salaa kiitän etten saanut poikaa (vaikka omaani rakastaisinkin varmasti). Ihan kauheen rasittavia ne pojat kyllä kavereilla.Jatkuvaa kitinää uhittelua riehumista ja velttoilua.
Se on kyllä totta, että meteliä noista kahdestakin lähtee ja huiskeen ja nahistelun määrää ei voi sanoin kuvata. Mutta osaa ne tytötkin olla vilkkaita ja pojissa on rauhallisia tapauksia.
Kiusaamisesta en sanoisi, että jompikumpi sukupuoli kiusaa enemmän. Tapa vaan on yleensä erilainen, pojat vetää nenään ja vie repun, tytöt puhuu pahaa, haukkuu ja sulkee pois. Molempi pahempi.
Vastauksena kysymykseen: kaksi on ja siihen jää. Jäisi myös silloin, jos olisi tyttöjä tai molempia.
koulumatkalla ovat kiusanneet mun tyttöäni ja hänen kavereitaan. Kerran mies sai tarpeekseen ja otti yhden kakaran kiinni ja uhkasi antaa selkään. Eipä sen jälkeen sitäkään riesapelleä ole näkynyt. Mun mies ei voi sietää tietyn ikäisiä nulikoita...
piilokiusaa? Käyttää siis henkistä väkivaltaa? Voitte ihan yhdessä kysyä koulunne opettajilta kumpi on yleisempää ja kuka sitä harrastaa.
poikalapsia en varsinkaan sellaisia 6v ylöspäin. Nyt kun itsellä sekä että niin olen alkanut vähän paremmin sietää muiden poikia mutta enemmän kyllä viihdyn tyttölasten seurassa. Oma poika tietty rakas!
Sitä jatkuvaa kiusaamista, tönimistä, nimittelyä ja kukkoilua ei jaksa kukaan selväjärkinen ellei ole ihan pakko...
miksi on sallitumpaa nykyään haluta/toivoa tyttöä, nykyäänkö ei saisi enään toivoa poikaa, muuten on itselllä jotain ongelmia, jos kerran poikaa toivoo.!!! todella erikoista, pojat on ehdottomasti mahtavempia luonteita, kuin kitisevät tytöt!!
jotkut lepakot toivovat pelkästään tyttöjä?
pojilla yleisempiä luonteenpiirteitä kuin tytöillä.