Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut huomanneet tätä ilmiötä fb:ssä?

Vierailija
05.01.2012 |

Nyt kyllä jumittaa av ja pahasti. Kokeillaan nyt laittaa ihan uusiksi tämä, kun ekalla ja tokalla yrittämällä viesti katkesi ihan alkuunsa...

Tai onko tätä ilmiötä edes vai kuvittelenko vaan.

Fb:ssä on nykyään tosi yleistä sellainen valtava hehkutus, rakkaudenosoitukset ja sydänten määrä. Siis kavereille kommentoidaan tyyliin "rakas

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, se tais olla toi sydän joka pistää systeemit sekaisin... Kokeillaanpas ilman sydäntä.

Eli vielä kerran pojat, kun nyt kerran vaivauduin kirjoittamaan:D (Sori, ei oo mun vika vaan tän palstan...)

Tai onko tätä ilmiötä edes vai kuvittelenko vaan.

Fb:ssä on nykyään tosi yleistä sellainen valtava hehkutus, rakkaudenosoitukset ja sydänten määrä. Siis kavereille kommentoidaan tyyliin "rakas hani pus pus" ja aina hehkutetaan miten ollaan "ihanien rakkaiden kanssa", hehkutetaan "oi rakas beibe sä oot niin kaunis" ynnä muuta aika epäsuomalaista. Siis kun live-elämässä en ole huomannut, että ihmiset mitenkään erityisen avoimesti hehkuttaisivat kiintymystään. Ihan nyt omissa läheisissäkin on näitä, jotka eivät livenä hehkuta vaan ovat perusjäyhiä suomalaisia, mutta fb:ssä on sitten sellainen jenkkihehkutus päällä.

Ennen kuin hirveän moni provosoituu, niin en sano että tuo olisi yksinomaan huono asia. Onhan se jotenkin hienoa, että tosiaan hiukan jäyhillä suomalaisillakin on jokin foorumi, jossa näytetäänkin kiintymystä ja tunteita paljon avoimemmin. Ehkä itse vaan koen tuon välillä jotenkin oudoksi ja teennäiseksi (mitä se ei välttämättä ole ainakaan jokaisen kohdalla), kun olen ehkä liian vähänkin sellainen laumasielu enkä omaksu kovin helposti mitään tuollaisia uusia "kulttuureita". Katson vain vähän kuin ulkopuolisen tarkkailijan silmin, että jahas nyt on sitten tällainen in. Jos sitä negatiivista puolta hakee, niin tulee tosiaan vähän sellainen jenkkimeininki mieleen, että hehkutetaan ja ollaan niin hirveän läheistä kaikkien kanssa mutta oikeasti ei sitten kuitenkaan.

Siis tosiaan, ei mulla ole mitään jyrkkää mielipidettä tätä ilmiötä vastaan tai sen puolesta, mutta ihan mielenkiinnosta ajattelin kirjoittaa että onko kukaan muu pistänyt merkille tätä vai olenko vaan sen verran "outolintu" että kiinnitän huomiota tuollaisiin asioihin.

Ja tosiaan minulla on kyllä hyviä ja tärkeitä ystäviä, täytyy nyt mainita ennen kuin joku tulee vetämään kateuskortin esiin, se on kuitenkin niin vakio tällä palstalla että parempi vastata jo valmiiksi siihen :) Fb vaan ei ole se foorumi, jolla olen heidän kanssaan tekemisissä. Välittämistä ei luritella päivät pitkät julkisesti tai epäjulkisesti fb:ssä, mutta kukin sen välittämisen tietää, välillä se sanotaan ääneenkin ja etenkin tiukan paikan tullen sen huomaa ihan käytännössä.

Vierailija
2/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina siellä niitä ällöjä muruttelijoita on ollu, jotka jakelee voimahaleja ja jaksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina siellä niitä ällöjä muruttelijoita on ollu, jotka jakelee voimahaleja ja jaksuja.

Niin no joo, hyvä tarkennus. En siis oikeastaan verrannut fb:tä ennen ja nyt, vaan fb:tä ylipäänsä ja sitten sitä oikeaa elämää.

Vierailija
4/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappas aborttiblogista huhu kiertämään FBssa! Katsotaan uteliaina mitä tapahtuu.

Sinne on näes kova tunku just nyt jostain syystä. Sinne tulee noin 40 uutta vierailijaa tunnissa ja tämmöistä ei ole aikaisemmin ollut.

Siis mikä siellä vetää?

Osoite olisi: <a href="http://abortti.blogspot.com" alt="http://abortti.blogspot.com">http://abortti.blogspot.com</a&gt;

Lopeta tuo spämmääminen, kiitos. Vai onko tämä jokin automaattispäm, joka iskeytyy joka ketjuun jossa on kirjain yhdistelmä äf ja bee :D

Vierailija
5/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa näitä ketjuja olikin sitten yhteensä kolme, vaikka kaksi mielestäni vain pistin. No ei siinä mitään :D En nosta niitä enää, toivottavasti ei kukaan muukaan...

Vierailija
6/6 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi