Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit vain poikia, montako lasta haluaisit?

Vierailija
21.01.2012 |

Jos tietäisit 100% varmuudella, että kaikki lapsesi tulisivat olemaan poikia. Vai hankkisitko ensimmäistäkään? Itse en alunperin halunnut yhtään poikaa ja olin vähän pettynyt, kun ensimmäinen oli poika. Niin oli toinenkin. Yritimme vielä tyttöä ja saimme kaksospojat.

Joskus mietin, olisinko halunnut näin monta lasta, jos olisin tiennyt, ettei yksikään heistä ole tyttö. Tottakai nyt rakastan poikiani ihan hulluna enkä heistä luopuisi, mutta enempää lapsia ei tähän taloon tule. Ehkä ihanteellisin olisi ollut kaksi... Yksi olisi yksinäinen, kahdesta ei lähtisi ihan noin paljon ääntä.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nuorempi, niin neljä lasta olisi ihana saada. Meillä on nyt kaksi poikaa, ja jos aiomme tässä rivariasunnossa asua, niin kolmas lapsi olisi näihin neliöihin ehkä liikaa. Olisi tyttölapsikin ihana saada, mutta olen huomannut ettei sukupuolella suurta merkitystä ole! Kaksikin lasta riittää, mutta ideaali minulle olisi kolme tai neljä. Synnytykset olivat helppo juttu, joten se ei pelota yhtään.

Äiti34v.

Vierailija
22/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se komea veljeskatras! Pienet pojat on ihania. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 3 poikaa. Vahinkoa toivoen :)

Vierailija
24/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä tyttölapsista. Liian kikattavia, aika usein melko tyhmiä ja jotenkin liikaa käsiä ja jalkoja. Vähän epäluonnollisia. idiootteja. bimboja...

Irl mulla on yksi kamala bimbo tyttö.

olisin halunnut mielummin pojan, mutta minkäs teet... :(

Vierailija
25/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen että olisin joka tapauksessa halunnut 3 lasta ihan sama mitä sukupuolta olisivat olleet...

Vierailija
26/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on jo ja se tyttökin.

Vierailija
27/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen olen huomannut tässä kotiäitinä parin vuoden aikana kun naapuruston poikien juttuja on tullut seurattua. Ihan järkyttävää kiusantekoa!

Vierailija
28/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mä olen aina tykännyt noista poikaperheistä enemmän kuin tyttöperheistä.

Kolme poikaa olis ihana jos olisi vaan poikia.

Itselläni on 2 poikaa ja yksi tyttö.

Vierailija
29/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin kaikilla mun tuttavilla joilla on poikalapsia. Itsellä kun on ihanan rauhallisia ja kilttejä tyttöjä niin salaa kiitän etten saanut poikaa (vaikka omaani rakastaisinkin varmasti). Ihan kauheen rasittavia ne pojat kyllä kavereilla.Jatkuvaa kitinää uhittelua riehumista ja velttoilua.

Vierailija
30/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin poikamme mutta yhtä rakkaita nuo ovat. En kyllä usko että olisi tullut 3 lasta hankittua jos 2 ensimmäistä olisi ollut poikia. Muutamalla tuttavalla niin vaikeita poikalapsia etten usko että olisin kovin hyvin sitä jaksanut.

Vierailija
31/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 26 jäikö aamulääkkeet ottamatta

näköjään koskaan ei saa sanoa tytöistä poikkipuoleista sanaa ja jos kuitenkin erehtyy sanoa tytöistä pahaa, tai ettei pidä tytöistä on heti lääkkeet ottamatta.

samanlainen viesti oli ylempänä, mutta joku ei tykännyt poikalapsista. sökö on ok?

onko jotenkin suvaitumpaa olla pitämättä pojista, mutta, voi kuule jos sanotkin että tytöt ovat kamalia, ei niin voi sanoa! muuten olet itse ihan hullu! wtw...

Vierailija
32/97 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt yleensä kyllä helpompia kasvattaa. Mun kokemuksen mukaan pojat ovat laiskoja riehujia ja usein melko itsekkäitäkin.

Vierailija
33/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit vain poikia, montako lasta haluaisit?

En yhtäkään.

Vierailija
34/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain poikia,niitä on 3.Kyllä mä silti ajattelen että kumpikin on "rikkaus"mutta ei välttämättömyys,eli ei harmita kuitenkaan vaikka ei ole tyttöjä.

Me tehtiin kolmas koska kakkonen tuli yllätyksenä niin HETI ekan lapsen jälkeen joten jäi kummankin vauva-aika vähän kaiken sen nauttimisen sijaan työn alle...

Menikin 6 vuotta kunnes 3:s tuli ja nyt kun on 3 poikaa niin onnellinen olen,tämä kpl määrä lapsia riittää jo ihan taloutta ajatellen.

Vierailija
35/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan minusta mikään ei olisi surullisempaa kuin ilman sisaruksia kasvava poika...

Tyttö voisi hyvinkin olla ainoa lapsi.

Mulla on 3 siskoa ja 4 veljeä,kyllä mua ei haittais ollenkaan vaikka noita veljiä..siskojen kanssa välit on läheiset,veljien kanssa etäiset.Veljillä taas keskenään on läheiset välit.Kannattais varmaan vanhempien periaatteessa toivoa samaa sukupuolta ihan lapsia ajatellen...

Vierailija
36/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta poikaa niin vastasin kolme. :)

Vierailija
37/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan minusta mikään ei olisi surullisempaa kuin ilman sisaruksia kasvava poika...

Tyttö voisi hyvinkin olla ainoa lapsi.

Miksi tyttö ei mielestäsi tarvitse sisarusta?

Vierailija
38/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 siskoa ja 4 veljeä,kyllä mua ei haittais ollenkaan vaikka noita veljiä..siskojen kanssa välit on läheiset,veljien kanssa etäiset.Veljillä taas keskenään on läheiset välit.Kannattais varmaan vanhempien periaatteessa toivoa samaa sukupuolta ihan lapsia ajatellen...

Lapsia ajatellen kannattaa toivoa aina tyttöä. Ihmiset, joilla on sisko, ovat tutkimusten mukaan onnellisempia kuin he, joilla ei ole. Molemmilla sukupuolilla on siskojen kanssa läheisemmät välit kuin veljien kanssa.

Vierailija
39/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvi olla omiakaan!

En tykkää tytöistä, epäluotettavia ja kieroilevia. Mulla ei ole edes tyttökavereita tämän takia.

2 poikaa on

Vierailija
40/97 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä selvitä etukäteen, kumpaa sorttia on tulossa. Toivoisin poikaa.. Nuo viisi ovat reippaita, kilttejä ja kohteliaita. Tyttöjen kasvatuksesta ei ole kokemusta, mutta poikien kanssa toimiminen on ollut aina suoraa ja mutkatonta, he eivät puhu piilomerkityksin tai kettuile.

t. entinen tarhan täti , 2 pojan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän