Mikä siinä on että kaikenmaailman äiti-lapsikerhot lähinnä yököttää?
En kuuna kullanvalkeana kestäisi istuskella jossain saakelin kerhotilassa ja lässyttää mammoille ja kakaroille, taantua jonnekin tohvelieläimen tasolle. Ahdistavaa ja tukalaa. Miksi mammerot käy siellä? Miksei siellä näy miehiä istumassa lattioilla länkyttämässä ja konttaamassa?
Kommentit (66)
Meidän kerhoissa noin 25-40v äidit juttelee paljolti muusta kuin lapsista, jutellaan ihan kaikesta, ei lässytä kukaan, lapset leikkii ohjaajan kans omas huoneessa, paitti vauvat ja nekin koitetaan saadaan unille tms tyytyväiseksi, että saa jutella aikuiset aikuiselle rauhassa.
En kuuna kullanvalkeana kestäisi istuskella jossain saakelin kerhotilassa ja lässyttää mammoille ja kakaroille, taantua jonnekin tohvelieläimen tasolle. Ahdistavaa ja tukalaa. Miksi mammerot käy siellä? Miksei siellä näy miehiä istumassa lattioilla länkyttämässä ja konttaamassa?
Itseäni ahdistaa jokainen ihmisten joukkotapaaminen, oli kyse kerhosta tai kaupasta.
Olenkin lähinnä yksinäinen susi, todella harvoin kaipaan ihmisseuraa lähelleni.
Ja miksikö isät eivät käy noissa? No varmaan siksi että miehillä on lupa olla käymättä niissä. Äiti-ihminen jos sanoo ettei astuisi jalallaankaan tuollaiseen kerhoon, saa vain mutinaa, että "ei siellä tuollaista ole" (oli miten oli, se on joka tapauksessa sitä että ämmät juoruavat jossain tympeässä huoneessa, ei kiitos) tai "no on se kumma kun ei lapsestaan välitä niin paljoa että menisi sinne" tai jotain muuta tympeää schaibaa. Luulen myös että miehet pelkäävät leimaantuvansa liian naisellisiksi jos menevät tuollaiseen.
Mun mielestä ihmeellisintä on että sitä ei tunnuta hyväksyvän että kaikki eivät halua mennä tuollaisiin mukaan. Itse olen tähän mennessä osannut keksiä lapsilleni tekemistä ilman jotain kerhojakin..
Meidän kerhoissa noin 25-40v äidit juttelee paljolti muusta kuin lapsista, jutellaan ihan kaikesta, ei lässytä kukaan, lapset leikkii ohjaajan kans omas huoneessa, paitti vauvat ja nekin koitetaan saadaan unille tms tyytyväiseksi, että saa jutella aikuiset aikuiselle rauhassa.
Itseäni ahdistaa jokainen ihmisten joukkotapaaminen, oli kyse kerhosta tai kaupasta.
Olenkin lähinnä yksinäinen susi, todella harvoin kaipaan ihmisseuraa lähelleni.Ja miksikö isät eivät käy noissa? No varmaan siksi että miehillä on lupa olla käymättä niissä. Äiti-ihminen jos sanoo ettei astuisi jalallaankaan tuollaiseen kerhoon, saa vain mutinaa, että "ei siellä tuollaista ole" (oli miten oli, se on joka tapauksessa sitä että ämmät juoruavat jossain tympeässä huoneessa, ei kiitos) tai "no on se kumma kun ei lapsestaan välitä niin paljoa että menisi sinne" tai jotain muuta tympeää schaibaa. Luulen myös että miehet pelkäävät leimaantuvansa liian naisellisiksi jos menevät tuollaiseen.
Mun mielestä ihmeellisintä on että sitä ei tunnuta hyväksyvän että kaikki eivät halua mennä tuollaisiin mukaan. Itse olen tähän mennessä osannut keksiä lapsilleni tekemistä ilman jotain kerhojakin..
Oli kuin omalta näppikseltä.
Kävin kaksi kertaa mammakerhossa esikoisen ollessa vauva ja siihen jäi. Huh, ihan kuin olisin astunut kanalaan.
Muuten, tiedän yhden miehen, joka käy perhekerhossa. On ainoa mies siellä. On kyllä muutoinkin aika erikoinen tapaus...
höhöhhöhöhöö.....repesin!