Miksi vaan matkoilla on kivaa? Miksei kotona ja arjessa?
Tätä miettii kevään etelänmatkoista haavaileva ja niitä surffaafa.
Kommentit (4)
univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.
Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.
univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.
Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.
Onko elämässäsi mitään hyvää? Minullakin on irtisanomisuhka, asuminen kallistuu, lapset riitelevät mutta nukun hyvin ja elämä on ihanaa.
univelkaa, väsymystä, lasten tappelua, pelkoa potkuista ja kiroilua, kun asuminen kallistuu joka kuukausi, vaikka jo nyt asuu mahdollisimman huonomaisella alueella.
Jos matkalle pääsee, niin vähäksi aikaa unohtaa sen, että omassa elämässä ei ole mitään ilonaiheita.
Ulkomailla ollessa ei tarvitse vastata puhelimeen kun sukulaiset soittelevat.
Meillä on kesäisin kivaa kotonakin, mutta Suomen syksy, talvi ja kevät eivät vaan sovi minulle.
mutta on myös muualla ja lomalla, eikä siinä ole mitään pahaa. Meillä on kivaa aina ja kaikkialla. (Paitsi ehkä etelänmatkalla ei, mä en voi sietää kuumuutta, turpoan kuin vesi-ilmapallo...)