Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen itseesi ilman meikkiä?

Vierailija
13.08.2024 |

Minä en laita yleensä edes illanistujaisiin tms.

Ylioppilasjuhliin ym. kyllä laitan.

Mutta 99% ajasta olen ilman meikkiä ja viihdyn.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkä ole koskaan meikannut niin ei ole tarvinnut kehittää huolenaihetta. Olen nainen

Vierailija
2/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän turhan kirjava iho kasvoissa, joten en ole siihen tyytyväinen. Mutta usein olen silti ilman meikkiä, tai meikkini on korkeintaan meikkivoide ja ripsiväri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en edes osaisi olla maalattuna 

Vierailija
4/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän turhan kirjava iho kasvoissa, joten en ole siihen tyytyväinen. Mutta usein olen silti ilman meikkiä, tai meikkini on korkeintaan meikkivoide ja ripsiväri.

Eli ihan pakkeli.

Vierailija
5/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen. Meikkaan silti aina hieman, kuuluu käytöstapoihin. 

Vierailija
6/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan pakkeli.

Ei, koska en käytä täysin peittävää meikkivoidetta. Sellainen on jo luonnoton, enkä ole sellaisen maskin kanssa sinut.

-2

Vierailija
7/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ripsiväriä jos menen ihmisten ilmoille. Siinä mun meikkaamiset. En tiedä olenko tyytyväinen naamaani, mutta eipä se paljoon kummemmaksi meikkaamalla muutu. Sama naama meikeillä.

Vierailija
8/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pallinaama olen meikillä ja ilman. 

Vierailija
9/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivinä joo, toisina en. En tiedä mistä johtuu, tuntuu kuin näyttäisin eriltä melkein päivittäin.

n21

Vierailija
10/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma kuin riihipiru ilman meikkiä (supertummat silmänaluset, couperosaa, katkenneita verisuonia, maksaläiskiä), mutta olen tyytyväinen, koska en enää nyt 50 iässä välitä ulkonäöstäni paskaakaan. Alkoi mulla jossain 40 paikkeilla mennä kiinnostus koko asiaan, ja se vapautti paljon henkistä energiaa muihin asioihin. Nuorena olin pajlon ajatellut ulkonäköäni, jopa pakkomielteisesti välillä, ja vuoron perään uskoin olevani hirviö ja toisena päivänä taas varsin nätti. 

Vierailija
11/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla että hyväksyn itseni. En meikkaa nykyisin ollenkaan, ei tosin ole nyt ollut tarvettakaan joten säästän samalla myös sitä rahaa.

Vierailija
12/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään meikkaa tai värjää hiuksiakaan. Latvat tasoitan itse kotona.

Vierailija
13/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoihin?! 😂😂

No ei kuulu. Ja kyllä, olen tyytyväinen. Joskus saatan joihinkin juhliin laittaa ripsiväriä ja sipaista meikkipuuteria, mutta muuten en meikkaa koskaan. 

Vierailija
14/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan olen. En ole koskaan meikannut eikä ole kiinnostanut opetella.

Olen  hyvä näin. Tyytyväinen itseeni.  Tyttäreni joka on 17 on todella taitava meikkaamaan. Häntä joskus katselen ja ihailen  miten osaakin ja saa iniin hyvää jälkeä aikaan.  Tavoitteena hänellä on opiskella maskeeraajaksi.

Vierailija
15/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Näytän paljon rumemmalta ilman meikkiä. Meikki on silti minimalistinen. Ripsi-ja kulmaväri, joskus huulikiilto. Värjään hiuksia ja meikkaan. Pidän värikkäistä vaatteista. Olen esteetikko, pidän kaikesta kauniista muutenkin. 

Olen niin kova murehtimaan kaikkea, että ilman turhamaisuustuokioita tulisin varmaankin hulluksi. 

Vierailija
16/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän hyvältä ilman meikkiäkin, mutta silti välillä meikkaan, kun näytän meikattuna vielä astetta paremmalta. Jos olisi tummat kulmakarvat ja silmäripset, niin tuskin meikkaisin koskaan, ihossa ei ole peitettävää.

N42

Vierailija
17/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoihin?! 😂😂

No ei kuulu. Ja kyllä, olen tyytyväinen. Joskus saatan joihinkin juhliin laittaa ripsiväriä ja sipaista meikkipuuteria, mutta muuten en meikkaa koskaan. 

"Sipaista" 😆😆😆

Vierailija
18/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena meikkasin, ja kolmekymppisenä lopetin, ei vaan jaksanut enää, vaikka en nyt montaa juttua edes laittanut. Nyt 20 vuotta myöhemmin meikkaan vain erittäin erikoistilaisuuksiin, jos otetaan vaikka vaalikuva tai on jotkut hienommat juhlat. Laitan ripsiväriä ja huulipunaa, talvisin värivoidetta kun olen niin kalpea. Kulmakarvoille en ole koskaan tehnyt mitään ne on aika tummat ja ihossa ei ole mitään värieroja tms. suht hyvä iho ylipäätään. Mitään rasvoja en käytä, ja saippuaakaan en naamaani laita kuin silloin kun pitää se helvetin ripsiväri saada pois, joka ei kunnolla lähde vaikka on vesiliukoista.

Vierailija
19/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut aina tyytyväinen naamaani, meikillä tai ilman ei ole hurjan suurta eroa. Tykkään kuitenkin laittaa ohuen meikkivoiteen koska kirjavahko iho, ripsaria koska vaaleatripset ja kulmiin kestovärin lisäksi vielä usein kulmakynääkin koska ne ryhdistää viisikymppisen kasvoja ihanasti.

Vierailija
20/91 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoihin?! 😂😂

"Sipaista" 😆😆😆

🥲