Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pankkivirkailijoita paikalla? Kysyttävää!!
18.01.2012 |
Laitoin tänään tililleni rahasumman, niin mikä ihmeen laki vaatii mua vastaamaan kysymykseen mistä olet rahat saanut? Ja pakko oli vastata ennenkuin täti rahat talletti. Ja kirjasi vielä vastauksenkin koneelle!
Kommentit (2)
En muista mistä summasta itse olen kysellyt (en ole enää pankissa töissä) mutta muistaakseni jo 1000 euron panoista täytyy kysyä. Joskus pitää täyttää oikein semmonen lappukin, eli ole vain tyytyväinen että pelkkä sanominen riitti.
Pankissa on aika tiukkoja sääntöjä, ei ne niitä huvikseen kysele :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2008/07/pankeilla-on-oikeus-loukata…
Rahanpesulain perusteella tulee pyytää selvitystä rahojen alkuperästä.