E"n ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia on ollut.".
Miten kaikilla on ollut tilaisuuksia - tai siis iskuyrityksiä? Ei mulla vaan! Ei ole kukaan koskaan ehdottanut mitään.. En ole ruma, olen ulospäinsuuntautunut 35-vuotias urheilullinen nainen, äiti, työ- ja opiskeluelämässä, baareissakin käyn joskus. Ei minulle kukaan mitään ehdottele..? Missä vika? Onko toivoni mennyt?
Kommentit (8)
Sä et ole sen oloinen, että sua kannattaisi yrittääkään vongata. Sä et käy iskumestoissa. Susta huomaa, että sua ei kiinnosta yhdenillanjutut, vaan haluat pitää kavereiden kanssa hauskaa, kun lähdet ulos.
Ehkä sinä tulkitset eri tavalla asioita. Jos esim. vieras mies tulee juttelemaan baarissa ja sinulla ihan oikeasti olisi tilaisuus, mutta huomaa ettet ole kiinnostunut eikä suoraan ehdota mitään, toteat, ettei sinulle ehdotella..? Minulla on ollut tilaisuuksia, mutta rehellisesti sanoen aika idiootti saa mies olla, että ihan todella ehdottelee varatulle naiselle, joka ei siis sitä asiaa mitenkään piilottele ja joka ei ole pätkääkään kiinnostunut mistään avioliiton ulkopuolisesta.
Niin, voi olla että olen sitten vaikeasti tavoiteltava tai en tajua iskuyritystä. se kun tuntuu olevan joku tärkeä mittari viehättävyydelle, ja haluttavuudelle. Että eikö musta todellakaan ole kukaan kiinnostunut? Että olen naisena nolla?
Niin, voi olla että olen sitten vaikeasti tavoiteltava tai en tajua iskuyritystä. se kun tuntuu olevan joku tärkeä mittari viehättävyydelle, ja haluttavuudelle. Että eikö musta todellakaan ole kukaan kiinnostunut? Että olen naisena nolla?
koskaan tulla iskemään, ei ole koskaan tultu. Kauniiksi on kuitenkin väitetty. Kuulemma se voi vaikuttaa, että en juuri koskaan hymyile, eipä minunkaan tee mieli lähestyä jos joku näyttää koko ajan maansa myyneeltä, se vain on perusilmeeni vissiin..oishan se varmaan silti kiva jos tultaisi iskemään vaikka en kenenkään mukaan lähtisikään. Tänä vuonna yhden kerran tuntui siltä, että eräs mies flirttaili, mutta jotenkin sain keskusteluun heitettyä kysymyksen, että onko hän homo, sen piti olla vitsi mutta mies vastasi ihan tosissaan, että ei..eipä taida olla ihme ettei mua oikein lähestytä..
koskaan tulla iskemään, ei ole koskaan tultu. Kauniiksi on kuitenkin väitetty. Kuulemma se voi vaikuttaa, että en juuri koskaan hymyile, eipä minunkaan tee mieli lähestyä jos joku näyttää koko ajan maansa myyneeltä, se vain on perusilmeeni vissiin..oishan se varmaan silti kiva jos tultaisi iskemään vaikka en kenenkään mukaan lähtisikään. Tänä vuonna yhden kerran tuntui siltä, että eräs mies flirttaili, mutta jotenkin sain keskusteluun heitettyä kysymyksen, että onko hän homo, sen piti olla vitsi mutta mies vastasi ihan tosissaan, että ei..eipä taida olla ihme ettei mua oikein lähestytä..
Hieno keskustelu :)))
Ap
jos siltä omalta mieheltä ei saa mitään huomiota tai palautetta?
Olet varmasti tehnyt selväksi, että sinua ei niin vain häntäheikit huijaa.