nyt on pakko avata sanainen arkkunsa.. 0V
Mikä ihme tämän palstan naisia vaivaa??? Olen aikas kauan tätä palstaa lueskellut ja kirjoittipa tänne kuka tahansa mitä tahansa niin vastausten joukkoon kyllä löytyy niitä ketkä löytävät syyn itse kirjoittajasta.. vaikka näin ei pystyisi edes olemaan. Esim. tyyliin jos joku joku kirjoittaa että olen ihan hajalla mieheni kuoli eilen kolarissa (huom tämä vain karrikoitu esimerkki) niin eikö kohta joku kirjoita että No mitäs olet sellainen ja tälläinen olisit katsonut peiliin jne..
Eikö ihmisille tai tämän palstan naisille ole nykyisin enää empatiaa toisiaan kohtaan??
sinänsä eipä tämä mikään yllätys ole kun käyttäjät on pääasiassa naisia, kuten minäkin.. niinhän se on työpaikoillakin naiset ne eniten riitaa haastaa keskenään.. mutta miksi tässäkin ei voisi päteä vanha sanonta että ei korppi korpin silmää noki.
Saa lynkata!! Ja varmasti lynkataankin, sitä en ihmettele yhtään.
Mutta ajatelkaa NAISET mitä kirjoittelette lajitoverillenne! joku voi oikeasti olla neuvoja vailla, vaikka asia kuinka simppeliltä sinusta tuntuisikin.
Kommentit (10)
Ja jos joku kehtaa kysyä yhdenkin vinkin lastenhoitoon, niin vastaus on: "Sun ei olisi pitänyt tehdä lapsia, älä lisäänny enää".
jos ette osaa katsoa niiden ilkeilyjen ohi. Minusta tämä paikka on loistava, täältä saa aina vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiin, sekä ohjeita että ihan pohdintaa, erilaisia näkemyksiä kaikenlaisiin asioihin!
ja vielä kun keskimääräisesti ikä haitari on kolmestakympistä viiteenkymppiin,että ei ihan mikään teinipalsta ole tämä kumminkaan..
Joo, tää palsta on kyllä oikein sellainen pahemman luokan aivopierujen ja aggressioiden paskalaari. Ja diplomaattiset viestit ei kiinnosta mutta annas olla kun joku kirjoittaa provosoivan viestin niin johan keskustelussa lieskat lyövät. Monet viestit ovat niin kuin joidenkin koulukiusaajateinien kirjoittamia.
Jokin tässä sitten koukuttaakin, välillä on ihan mielenkiintoisiakin juttuja.
Olette väärässä paikassa jos ette osaa katsoa niiden ilkeilyjen ohi. Minusta tämä paikka on loistava, täältä saa aina vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiin, sekä ohjeita että ihan pohdintaa, erilaisia näkemyksiä kaikenlaisiin asioihin!
Itse otan ne hölmöt tölväisytkin vastaan mielenkiinnolla. Usein ei ole tullut aiemmin ajatelleeksikaan, että joku voi ajatella asioista myös niin yksisilmäisesti tai negaation kautta. Ja joistain puhtaista ilkeilyistä ajattelen vain, ettei se kirjoittaja ole varmaan kovin älykäs/onnellinen/suuri omassa elämässään. Henkilökohtaisesti näitä juttuja ei voi missään nimessä ottaa, se olisi kuluttavaa.
Terv. nainen, jonka ei erään av-raatilaisen mielestä pitäisi tehdä lapsia eikä edes ottaa koiraa (mutta joka on nyt tukevasti raskaana).
ne vittuilijat eivät paljoa mieti, kenelle vittuilevat. Välistä oikein kylmää, miten heikoilla oleville ja onnettomille kirjoittajille aletaan vittuilla raskaasti. Aika kamalan vastuun siinä jotkut ottaa, potkivat suoraan vatsaan jo valmiiksi maassa makaavia sisariaan.
Eli ihan turha minusta mussuttaa, että "säälikää niitä, tai älkää piitatko". Miksi ilkeilyä ja suoranaista kiusaamista pitää sietää?
Minusta olisi hyvä juttu, että tänne pitäisi kirjautua nimimerkillä. Itse en ole onnistunut jatkamaan nikillä, kun palsta uusi kirjautumissysteemiään - kone herjaa eikä kirjaa minua sisään.
Totta kai eri mieltä saa olla ja se on usein hedelmällisempääkin kuin myöntely ja myötäsukailu, mutta ilkeily ja suoranainen vittuilu ovat tahallista väärinymmärtämistä ja asia erikseen.
ne vittuilijat eivät paljoa mieti, kenelle vittuilevat. Välistä oikein kylmää, miten heikoilla oleville ja onnettomille kirjoittajille aletaan vittuilla raskaasti. Aika kamalan vastuun siinä jotkut ottaa, potkivat suoraan vatsaan jo valmiiksi maassa makaavia sisariaan.
Kyllä, olen aivan samaa mieltä. Se on ihan sairasta touhua välillä.
olen niiiiiiin samaa mieltä kanssasi AP!!loistava kirjoitus :) samaa olen miljoona kertaa miettinyt.Toisen onglema voi olla niiden vittuilijoiden mielstä hyvin pieni mutta itse kirjoittajalle todella iso.
...takaperin yks äiti kirjoitti kuinka väsynyt oli ja painumassa masennukseen sairastelevien lastensa kanssa.kävi oikein sydämmen pohjasta sääliks kun ihmiest vaan suoraan vittuili että mitäs oot mukuloita hankkinu jos et jaksa valvoo...välillä mietin että mitähän sille äidille kuuluu kun täällä pyysi apua ja päin naamaa ruvettiin vittuileen..joskus ois hnyvä miettiä mitä vastailee.
äitipuolet saa eniten niskaansa,mikään ei ole hyvä.