Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät suomalaiset naiset saa enää pitää pitkiä hiuksia, kun ovat yli 30 v.???

Vierailija
22.04.2007 |

Ulkomailla näkee kauniisti harmaantuvia, naisellisia, pitkähiuksisia naisia. Piikkitukkia näkee todella harvoin! Mistä tämä johtuu?

Itse pidän kuninkaallisten naisten tyylistä. Pitkähköt, klassisen väriset hiukset. Oma hiustyylini on ehkä lähimpänä Madeleinen tyyliä. Mette-Maritilla on vähän liiankin blondattu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on huomattavan usein rumat lyhyet hiukset, värjätyt ja epänaiselliset.

Vierailija
2/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilleni (60v) oli joku sanonut, että miten ihmeessä kehtaa pitää pitkiä hiuksia tuossa iässä. Ihan käsittämätöntä, mistähän tuokin ajattelutapa kumpuaa. Joissakin maissa matkustaessa tuntuu, että lyhyttukkaista naista saa hakemalla hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 30 vuotta ollut pitkät hiukset, niihin jotenkin kyllästyy ja haluaa jotain radikaalia muutosta ulkonäköönsä. Siinä syy, miksi minulla jäi parkymmentä senttiä hiuksia kampaajan lattialle!

Vierailija
4/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on väärin.

Ei sitä tarvitse perustella.

Vierailija
5/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tod! Siis ei ole mitään syytä! Minä haluaisin mieluusti pidemmät hiukset kuin nyt (polkka) mutta luonnokihara tukkani menee tosi helposti pidempänä hamppuisen näköiseksi kun on niin kuiva.

Vierailija
6/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun on 30 vuotta ollut pitkät hiukset, niihin jotenkin kyllästyy ja haluaa jotain radikaalia muutosta ulkonäköönsä. Siinä syy, miksi minulla jäi parkymmentä senttiä hiuksia kampaajan lattialle!

mulla oli pitkä tukka ekaluokalla, sitten korkeintaan olkapäille kunnes yli 2-kymppisenä aloin kasvattaa. Nyt on ollut kohta 10 vuotta taas pitkä tukka enkä ole suunnitellut leikkaavani. Mulla kun lähinnä kävi niin päin että kyllästyin niihin lyhyisiin / korkeintaan olapääpitkiin...

Vierailija
7/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ole sitä leikkauttamassa.

Vierailija
8/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä kyllä ole sitä leikkauttamassa.

Vierailija
9/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä pitkistä hiuksista kenelläkään, tykkään enemmän lyhyistä.

Vierailija
10/33 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukseni ovat lapaluiden alle

T:Nainen 35v.

Vierailija
11/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain on väärin.

Pöljä

Vierailija
12/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki silmälasit. Itse en ole jutellut yhdenkään naisen kanssa jolla olisi lyhyet hiukset. Pitkään aikaan. Jos katseletkin oikeasti miehiä? ;)

Vierailija
13/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni eivät kasva enää kunnolla ja latvat hasottavat. Hiukset ovat luonnonkiharat ja kostealla ilmalla suorastaan sen näköiset kuin olisi karmea käkkäräpermis päässä. Viimeksi hiukseni ovat kasvaneet edes yli olkapään ulottuviksi, kun olin raskaana ja siitä on reilusti aikaa. Pidän hiukset siinä mitassa, että saan ne halutessani takaa kiinni. Jos äitiäni seuraan, niin ikääntyessäni on puolet tästäkin hiusmäärästä kadonnut ja sisäkumi paistaa.

Vierailija
14/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröön asti

N45

Vierailija
15/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne saa pitää jos haluaa. Kuka on kieltämässä?

Vierailija
16/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59v ja mulla pitkä vaalea tukka. En ole leikkaamassa lyhyemmäksi vaikka oikeastaan aina pidän sitä ponnarilla.

Vierailija
17/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain on väärin.

Ei ne enää kasva. Etkö tiedä suomalaista hiuslaatua?

Vierailija
18/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli teini-iässä lyhyet hiukset viimeksi, olivat ihan helkkarin vaikeat muotoilla ja siksi kasvatin pitkät takaisin. Nyt 50v minulla on edelleen pitkä paksu tukka ja luonnollinen väri, harmaitakaan en pelkää.

Vierailija
19/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröön asti

N45

Mulla myös vyötäröön asti ja vähän ylikin.

N41

Vierailija
20/33 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain on väärin.

Ei ne enää kasva. Etkö tiedä suomalaista hiuslaatua?

Te kaljut miehet ette tiedä mitään naisten hiusten kasvusta tai laadusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme