Olen kohta 50-v ja nyt trumpettilahkeiset farkut näyttävätkin hyvältä päälläni (en olisi ikinä uskonut palaavani niihin)
Sovitin vanhoja trumpettilahkeisia (flared kuten nykyään sanotaan) farkkujani jotka löysin varastosta. Käytin niitä 2000-luvulla! En ole lihonut niin edelleen mahtuivat. En voi uskoa tätä mutta ne näyttävät nyt taas tyylikkäiltä. Laitan ne huomenna töihin. Täytyy vaan ensin pestä. Muita keski-ikäisiä jotka ovat taas siirtyneet maata viistäviin trumpettifarkkuihin?
Kommentit (15)
En halua trumpetteja. En pitänyt niistä koskaan. Käytän edelleen pillejä sujuvasti leveämpien rinnalla. Miksi heittäisin hyväkuntoisia farkkuja menemään? Olen 50-vuotias ja aivan sama, olenko muodin huipulla vai en. Käytän hyviä vaatteitani sen aikaa kuin käytän. Ja kyllä, olen ihan hoikassa kunnossa, joten pillitkin sopii jalkoihin.
Mä olen jo vuosia käyttänyt pelkkiä bootcut -mallisia.
N50
Mäkin hommasin trumpetit. Tai kaupassa tajusin että ne on nykyisin flared. Sopii tosi hyvin. Tasapainottaa jalkojen muodot ja jopa pihtikintut häivyttää. Olen yli kuuskymppinen nuorekas ihminen.
Olivat kivat silloin joskus, en enää palaa näihin. Ylipäätään siniset farkut - minkä malliset tahansa - ovat tosi tuhnuisen ja epäsiistin näköiset aikuisella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Trumpetit imartelee monia vartalotyyppejä lapsista vanhuksiin, nuorilla tietysti parhaimman näköiset niin kuin kaikki. Milloin näemme laajasti trumpetteja miesten/ poikien päällä?
Mistä päättelet ettei AP ole mies?
Bootcutit on ihan kivan näköisiä muuten, mutta kivasti maata melkein laahatessaan kuraantuvat ja rispaantuvat. Taidan pysytellä kapeammissa lahkeissa ja olla epätrendikäs. Hyvä puoli noissa kapeissa lahkeissa myös se, että voi kääntää lahkeet sisäänpäin, jos ovat liian pitkät - ei onnistu bootcut-lahkeilla.
Kohta50? Tarkenna! Haluan tietää, ketkä ovat kohta 50. Onko ne45 vai 49.
Kuuminta on teinityttö trumpettilahkeissa ja topissa
Et oo lihonut, kun painoin jo nuorena 86 kg.
Mulla on kahdetkin vakosamettihousut alaspäin levenevää mallia. Toiset on kyllä kauttaaltaan leveät. Inhoan vain sitä, että viistävät maata.
Maata laahaavat lahkeet on tosi epäekologiset. Joudut jatkuvasti pesemään kuraa ja rapaa niistä pois, ja lisäksi rispaantuvat puhki nopeasti. Pillifarkkuja ei tarvi pestä niin usein ja ovat kestävät. Ei kai kukaan 5-kymppinen mee muodin mukana vaan oman mieltymyksen ja vartalotyypin. En halua pukeutua kuin teinit.
En ole lihonut, olen edelleen 160cm , 89kg,
Ap
46v
Voiko trumpettihousuja käyttää jos ei ole Trump-fani ?
joo ja olen muutenkin palannut sen ajan kauniiseen klassiseen muotiin! Ihanaa!
Trumpetit imartelee monia vartalotyyppejä lapsista vanhuksiin, nuorilla tietysti parhaimman näköiset niin kuin kaikki. Milloin näemme laajasti trumpetteja miesten/ poikien päällä?