Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kohta 50-v ja nyt trumpettilahkeiset farkut näyttävätkin hyvältä päälläni (en olisi ikinä uskonut palaavani niihin)

Vierailija
13.09.2026 |

Sovitin vanhoja trumpettilahkeisia (flared kuten nykyään sanotaan) farkkujani jotka löysin varastosta. Käytin niitä 2000-luvulla! En ole lihonut niin edelleen mahtuivat. En voi uskoa tätä mutta ne näyttävät nyt taas tyylikkäiltä. Laitan ne huomenna töihin. Täytyy vaan ensin pestä. Muita keski-ikäisiä jotka ovat taas siirtyneet maata viistäviin trumpettifarkkuihin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpetit imartelee monia vartalotyyppejä lapsista vanhuksiin, nuorilla tietysti parhaimman näköiset niin kuin kaikki. Milloin näemme laajasti trumpetteja miesten/ poikien päällä? 

Vierailija
2/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua trumpetteja. En pitänyt niistä koskaan. Käytän edelleen pillejä sujuvasti leveämpien rinnalla. Miksi heittäisin hyväkuntoisia farkkuja menemään? Olen 50-vuotias ja aivan sama, olenko muodin huipulla vai en. Käytän hyviä vaatteitani sen aikaa kuin käytän. Ja kyllä, olen ihan hoikassa kunnossa, joten pillitkin sopii jalkoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia käyttänyt pelkkiä bootcut -mallisia.

N50

Vierailija
4/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hommasin trumpetit. Tai kaupassa tajusin että ne on nykyisin flared. Sopii tosi hyvin. Tasapainottaa jalkojen muodot ja jopa pihtikintut häivyttää. Olen yli kuuskymppinen nuorekas ihminen. 

Vierailija
5/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kivat silloin joskus, en enää palaa näihin. Ylipäätään siniset farkut  - minkä malliset tahansa - ovat tosi tuhnuisen ja epäsiistin näköiset aikuisella ihmisellä.

Vierailija
6/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpetit imartelee monia vartalotyyppejä lapsista vanhuksiin, nuorilla tietysti parhaimman näköiset niin kuin kaikki. Milloin näemme laajasti trumpetteja miesten/ poikien päällä? 

Mistä päättelet ettei AP ole mies?

Vierailija
7/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcutit on ihan kivan näköisiä muuten, mutta kivasti maata melkein laahatessaan kuraantuvat ja rispaantuvat. Taidan pysytellä kapeammissa lahkeissa ja olla epätrendikäs. Hyvä puoli noissa kapeissa lahkeissa myös se, että voi kääntää lahkeet sisäänpäin, jos ovat liian pitkät - ei onnistu bootcut-lahkeilla.

Vierailija
8/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta50? Tarkenna! Haluan tietää, ketkä ovat kohta 50. Onko ne45 vai 49.

Vierailija
9/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuminta on teinityttö trumpettilahkeissa ja topissa

Vierailija
10/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo lihonut, kun painoin jo nuorena 86 kg.

Vierailija
11/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdetkin vakosamettihousut alaspäin levenevää mallia. Toiset on kyllä kauttaaltaan leveät. Inhoan vain sitä, että viistävät maata.

Vierailija
12/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata laahaavat lahkeet on tosi epäekologiset. Joudut jatkuvasti pesemään kuraa ja rapaa niistä pois, ja lisäksi rispaantuvat puhki nopeasti. Pillifarkkuja ei tarvi pestä niin usein ja ovat kestävät. Ei kai kukaan 5-kymppinen mee muodin mukana vaan oman mieltymyksen ja vartalotyypin. En halua pukeutua kuin teinit.

Vierailija
13/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut, olen edelleen 160cm , 89kg, 

Ap

46v

Vierailija
14/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko trumpettihousuja käyttää jos ei ole Trump-fani ?

Vierailija
15/15 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja olen muutenkin palannut sen ajan kauniiseen klassiseen muotiin! Ihanaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan