Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kehtaisit uuden suhteen alussa?

Vierailija
16.01.2012 |

Pieraista äänekkäästi ensimmäisenä päivänä vai antaa seksiä valoisassa täysin luomulla tussukasvustolla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä tuo piereskely ei oikein innosta hajuhaittojen takia =D

Vierailija
2/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jälkimmäisen. Kyllä pillu aina pierun voittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin täysin luomutussua ollaan antamassa vaikka moni palstamamma täällä yököttelee "hirveää kun kasvaa alapääkarvoja" tai "rämemajava" :/ tai sanotaan, että se on likainen ja ajattelisitte vähän miestänne :D

Vierailija
4/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en alkaisi sitä tuota varten kasvattamaan. En myöskään kenenkään toisen seurassa piereskele, en edes 20 vuoden suhteen jälkeen, koska se ei vain kuulu hyviin tapoihin. Miksi siis sellaista tekisin uuden suhteen alussakaan? Vastaan siis etten tekisi kumpaakaan, koska kumpikaan noista ei ole minulle luontaista toimintaa, ei uudessa eikä vanhassa suhteessa.

Vierailija
5/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole mitään epäsiistiä karvotiusta, joten en alkaisi sitä tuota varten kasvattamaan. En myöskään kenenkään toisen seurassa piereskele, en edes 20 vuoden suhteen jälkeen, koska se ei vain kuulu hyviin tapoihin. Miksi siis sellaista tekisin uuden suhteen alussakaan? Vastaan siis etten tekisi kumpaakaan, koska kumpikaan noista ei ole minulle luontaista toimintaa, ei uudessa eikä vanhassa suhteessa.

Mitä ihmeen epäsiistiä? Ei tässä pesemättömästä puhuttu!!

Jos alapäähän tulee luonnostaan karvat niin se tuskin on _epäsiistiä_

Vierailija
6/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä ajelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän