Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan myöhästelijöitä, saatanan itsekkäitä omaan napaan tuijottajia.

Vierailija
16.01.2012 |

Luulevat että muiden tehtävä on odotella ja joustaa kun löysäilijä luikertelee paikalle, aina myöhässä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne perkeleet hakevat myös myöhässä. Mulla ei ole liukuvaa työaikaa niin kuin niillä vanhemmilla.

Vihaan heitä ihan oikeesti koska sanominen ei auta.

Jos minulla joku päivä naksahtaa viimeinenkin mutteri päästä irti niin en avaa aamulla ovea jos tulevat myöhässä tai jätän lapsen yksin pihalle jos eivät hae sovittuna aikana.

Todella hienoa. Olen muuten ollut pihalle jäätymään jätetty lapsi, ei ollut hirmu kiva tunne ajalla ennen kännyköitä.

Vierailija
42/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku töissä myöhästelee, niin se ei ole sinun ongelmasi, ellet satu olemaan hänen pomonsa.

on se sikäli ongelma, että kokoukset venyvät ja vanuvat näiden myöhästelijöiden vuoksi, ja kaikilla olisi jotain parempaa tekemistä kuin odotella muita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää omaa elämäänne, jos kaveri myöhästyy tapaamisesta, mikset häivy paikalta.

ja olen tuhlannut tuntikausia hukkaan lähtemällä sovittuun tapaamiseen, odottamalla, ja sitten lähtemällä takaisin kotiin. Puoli päivää mennyt ihan hukkaan.

Vierailija
44/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kavereiden tapaamisista olen AINA myöhässä. Tiedostan ongelman, mutta en voi sille mitään.

Kykenet olemaan ajoissa kun pidät asiaa tarpeeksi tärkeänä. Kaverisi eivät siis ole tärkeitä. Tämän teet ihan selväksi tällaisella käytöksellä.

Vierailija
45/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on itselläkin mukavampaa.

Vierailija
46/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne perkeleet hakevat myös myöhässä. Mulla ei ole liukuvaa työaikaa niin kuin niillä vanhemmilla.

Vihaan heitä ihan oikeesti koska sanominen ei auta.

Jos minulla joku päivä naksahtaa viimeinenkin mutteri päästä irti niin en avaa aamulla ovea jos tulevat myöhässä tai jätän lapsen yksin pihalle jos eivät hae sovittuna aikana.

Todella hienoa. Olen muuten ollut pihalle jäätymään jätetty lapsi, ei ollut hirmu kiva tunne ajalla ennen kännyköitä.

Vierailija
47/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kavereiden tapaamisista olen AINA myöhässä. Tiedostan ongelman, mutta en voi sille mitään.

Kykenet olemaan ajoissa kun pidät asiaa tarpeeksi tärkeänä. Kaverisi eivät siis ole tärkeitä. Tämän teet ihan selväksi tällaisella käytöksellä.

Nämä myöhästelijät ovat mielestään "ihanan hökelöitä" ja "sympaattisia luonnonlapsia". Oikeasti: Mun aikani on ihan yhtä tärkeää, kuin sen myöhästelijän aika!

Vierailija
48/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin tulla esim. kylään etuajassa!

Vihaan etuajassa tulojoita niin paljon, että joskus en edes avaa ovea ennen sovittua aikaa.

Vierailija
49/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä käytöstä. Toki mä ymmärrän, jos joskus sattuu jotain, ettei kerta kaikkiaan ehdi, mutta on ihmisiä, jotka eivät koskaan ehdi. :( Ja se on välinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä.

Niin nää on just näitä joiden aika on niin paljon arvokkaampaa kuin kaikkien muiden.

Vierailija
50/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan etuajassa tulojoita niin paljon, että joskus en edes avaa ovea ennen sovittua aikaa.

tuoda ennen aikojaan hoitoon mutten minäkään avaa heille ovea. Ovia aukeaa vasta 7.00 kun työaikani alkaa :)

Vierailija
51/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi oli aikanaan sellanen, että saattoi mennä kyläpaikkaan tunnin-jopa kaksi tuntia aikaisemmin, "ettei vain olisi sitten oikeaan aikaan häiriöksi."

Muistan hyvin, miten pikkulapsena nolotti kun oltiin yksissä isoissa synttärijuhlissa pari tuntia aikaisemmin ja koko isäntäväki oli tietysti keittiössä laittamassa ruokia. Yrittivät sitten meille laittaa pöytään jotain tarjottavaa kun eivät kehdanneet jättää ilmankaan.

Ja kun lähestyi se aika, jolloin juhlien piti alkaa, niin mummini sanoi, että me tästä lähdetään kun ei haluta olla mitenkään vaivaksi näissä juhlissa. Arggghh. Vieläkin suututtaa kun muistelee noita juttuja, ja olin silloin todella pieni lapsi.

Vierailija
52/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hemmetin kerta kun menee vaikka kokoukseen ns. ajoissa, niin siellä on käynnissä pelkkää sähläystä kahvin ja pullan ja sämpylöiden kanssa ja käydään läpi kaikki suurimmat uutisaiheet ja naureskellaan ja puhutaan paskaa. Ei maksa vaivaa mennä ajoissa.

Vierailija
53/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisenä myöhästelijänä.

Luulevat että muiden tehtävä on odotella ja joustaa kun löysäilijä luikertelee paikalle, aina myöhässä.

Vierailija
54/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä olisi tärkeämpää tekemistä muualla. Työelämässä jätänkin tällaisten rassukoiden sopimukset uusimatta ja parhaassa tapauksessa ei tarvitse palkata ollenkaan kun työhaastattelustakin ollaan myöhässä. Oikeasti, tällaisia tapauksia on yllättävän paljon.

Vierailija
55/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ei itse näe mitään vikaa tekemisissään. "Mä nyt vaan oon tällanen!" Joo joo sori yritin lähteä ajoissa mutta auto hajosi lapsi paskoi housuun äiti sai migreenin ja harja jäi tukkaan kiinni. Selityksiä löytyy.

Kumma kun se tapahtuu joka ikinen kerta. Yhden myöhästelijän dumppasin kavereista. On se sen verran hävytöntä touhua. Sama kuin räkäisisi päin naamaa.

Vierailija
56/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ehkä vihaa itse myöhästelijää vaan sitä hänen tapaansa myöhästellä, todella ärsyttävää. Valitettavasti oma lapseni on tuollainen myöhästelijä, nyt jo 18-vuotias ja edelleen on melkein aina myöhässä joka paikasta. Mä en oikeesti ymmärrä että miten se aina onnistuu?

Vierailija
57/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sellainen ja siskonsa myös.

Häämme myöhästyivät kälyn takia ) : Onneksi ei ollut kirkossa varauksia.

Vierailija
58/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta he ovat muut huomioon ottavia ja reiluja ihmisiä. He arvostavat muiden aikaa ja kunnioittavat sopimuksia.

Itse myöhästelen joskus vähän. Mutten paljoa. Olen tietoinen, että odottaminen ei välttämättä ole kviaa. Tietenkin jos on käytettävissä koko maailman aika, niin eipä siinä, istuskelen minäkin mielelläni odottelemassa vaikka monen monta tuntia. Mutta kun harvemmin on niitä satoja ylimääräisiä tunteja itselläkään. Silloin on ärsyttävä odottaa jotakuta puoli tuntia - tunti. Tämä myöhästelijähän tavallaan vie toisen aikaa ihan turhaan.

Oeln myös huomannut, että veljen vaimon "olen nyt vain tällainen kuhnailija" -tyyppi sallitaan. Mutta minut on totuttu näkemään ajoissa paikassa kuin paikassa. Ja jos sitten satun myöhästyyn tai kuhkaamaan matkalla, saan heti noottia: varsinkin tältä veljen vaimolta, joka itse on kaikkea muuta kuin täsmällinen ja vielä ylpeä siitä. "olen extempore -ihminen". Kiva joo, mutta jos on tarkoitus tehdä yhdessä toisten kanssa jotain, olisi ihna kiva tietää edes vähän etukäteen milloin ja mitä ja missä. Vai onko toisten tarkoitus ollakin hälytysvalmiudessa koko ajan?

Vierailija
59/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ystäviä jotka on aina ja jatkuvasti myöhässä...mua tympii ehkä eniten se, että kun ollaan sovittu että mennäön ulos lasten kanssa ja olet pakannut pennuille ihan hulluna vaatetta päälle niin rva on kotona vielä yöhousuissa ja tukka solmussa....siinä sitten joko kärsitään sisällä jolloin toiminta on hitusen nopeampaa kun lasten mitta tulee täyteen ja ehkä tajuaa että voisi pistää tossua toisen eteen. Jos mennään ulos odottamaan, saadaan odotella ehlä puolisen tuntia kun hän rauhassa keittää teetä sun muuta vmäistä aikansa kuluksi. Ja sit se kommentti on aina "oho, sori mä oonkin näin paljon myöhässä, en mä sille mitään voi" AAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Kerran pyysin kyytiä töihin tältä kaverilta kun oli menossa samaan suuntaan ja vielä sanoin että mun täytyy olla klo x paikalla, koska meillä on koulutus josta ei saa olla myöhässä niin perkele....eikös hän tullut tavoilleen uskollisena 10min myöhässä, mä missasin koulutuksen ja sain haukut pomolta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän