Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan myöhästelijöitä, saatanan itsekkäitä omaan napaan tuijottajia.

Vierailija
16.01.2012 |

Luulevat että muiden tehtävä on odotella ja joustaa kun löysäilijä luikertelee paikalle, aina myöhässä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri joka myöhästelee jatkuvasti. Tai no, emme ole senkään takia tavanneet pitkään aikaan. Oli aina myöhässä ainakin vartin, useimmiten jopa puoli tuntia. Pyysikö anteeksi kun esimerkiksi olen jossain ulkona joutunut puoli tuntia odottamaan? Ei tietenkään. Hänen aikansa kun oli paljon arvokkaampaa kuin minun. Saattoi joskus tehdä niin ettei edes ilmoittanut olevansa myöhässä, eikä vastannut puhelimeen kun yritin soittaa tai viestiinkään ei viitsinyt vastata. Joskus perui tapaamisen tasan siihen kellonaikaan kun meidän piti nähdä. Kolmelta vaikka piti nähdä, odottelen sovitussa paikassa ja sit tulee tasan kolmelta viesti ettei onnistukaan. Joo, eihän minulla mene sitten kuin puolisen tuntia matkaan aina suuntaansa, isossa kaupungissa autottomana kun olen. Joskus sain kuulla joltain kaveriltani että kyseinen henkilö on päättänyt perua (kirjoittanut omalle seinälleen facebookissa, minulle ei ilmoittanut mitään). Lapseton ihminen vielä kyseessä. Muutenkin aina mollasi ja vähätteli minua. Lakkasin tapaamasta häntä sitten. Asuu nykyään toisella paikkakunnallakin, niin muutenkin yhteydenpito käy netin kautta.

Vierailija
22/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tunnin myöhässä kaveritapaamisista.

Hän sanoo, että on kyllä aina ajoissa työpaikalla. Mutta kun järjestämme tapaamisia ystävien kesken, hän saattaa hyvinkin tulla tuntia myöhemmin kuin muut.

Näin kävi esim. silloin, kun järjestimme polttarit yhdelle yhteiselle ystävällemme.

Niin on käynyt monesti myös silloin, kun olemme sopineet tapaavamme jonkun kotona ja ruoka on valmiina odottamassa.

Minä olisin monesti jo ollut halukas aloittamaan ruoan ja olisin antanut tämän kaverin tulla sitten omia aikojaan. Mutta muu ystäväpiiri on niin avarakatseinen, että olemme lopulta kaikki odottaneet tätä maijamyöhäistä ennen kuin olemme aloittaneet ruokailun.

Itse hän ei näytä häpeävän käytöstään mitenkään. Hän saattaa tokaista huolettomasti, että olisitte toki voineet aloittaa ruokailun ilman minua. Ennen polttareita olisitte toki voineet käydä baarissa vaikka parilla drinkillä minua odotellessanne.

Usein soittelemmekin hänelle sen odotustunnin aikana kysyäksemme, miten matka edistyy, ja silloin hän yleensä lupaa olla paikalla viimeistään 10 minuutin kuluttua.

Tunti siinä kuitenkin yleensä aina menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vaativat muilta täydellisyyttä ja erehtymättömyyttä.

Kyllä mä kestän myöhästelijöitä. Sitä välillä sattuu ja tapahtuu, ei voi tuomita toisia vähäisestä virheestä kun itse voi koska tahansa syyllistyä samaan tai pahempaankin.

Ei kai tässä nyt siitä ole kyse, että jos joskus jollekin sattuu ja tapahtuu niin että myöhästyy. Kaikillehan niin käy joskus. Mutta se krooninen tapa myöhästellä on sen sijaan ärsyttävää. En usko, että sen tavan muuttaminen oikeasti olisi ihan ylivoimaista. Mutta ei varmaankaan vaan kiinnosta. Vaikkei se maailman vakavin asia olekaan niin ärsyttävä kyllä. Se, että otetaan itselle jokin erivapaus saapua paikalle koska sattuu huvittamaan.

Vierailija
24/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan palaverit, ruokailun jne tasan silloin kun on sovittu. Jos joku ei ole ajoissa, niin jääköön sitten junasta. Myöhästely on törkeää toisten alirviointia.

Vierailija
25/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kestän myöhästelijöitä. Sitä välillä sattuu ja tapahtuu, ei voi tuomita toisia vähäisestä virheestä kun itse voi koska tahansa syyllistyä samaan tai pahempaankin.

Vierailija
26/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku "vähäinen virhe" on tapa, siitä on aivan ymmärrettävää ärsyyntyä. Esimerkiksi työelämässä, jos on kymmenen ihmisen kokous, ja yhtä myöhästyjää odotetaan vartti, se maksaa firmalle 2,5 henkilötyötuntia. Mikä on suurehko summa.

Vierailija
27/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä muita kun ei voi muuttaa.

Itseäni ei työssä myöhästelijät häiritse tippaakaan, mutta myöhästyvä bussi sitäkin enemmän.

Vierailija
28/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ei itse näe mitään vikaa tekemisissään. "Mä nyt vaan oon tällanen!" Joo joo sori yritin lähteä ajoissa mutta auto hajosi lapsi paskoi housuun äiti sai migreenin ja harja jäi tukkaan kiinni. Selityksiä löytyy.

Vierailija
29/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ei itse näe mitään vikaa tekemisissään. "Mä nyt vaan oon tällanen!" Joo joo sori yritin lähteä ajoissa mutta auto hajosi lapsi paskoi housuun äiti sai migreenin ja harja jäi tukkaan kiinni. Selityksiä löytyy.

jos oikeasti kävi niin? Joskus vaan tapahtuu asioita joille ei voi mitään. Ei voi lähteä kolmea tuntia aikaisemmin kaiken varalta. Muista sitten kun joskus itse myöhästyt että olet vitun lusmu, joka ei piittaa muista.

Vierailija
30/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä käytöstä. Toki mä ymmärrän, jos joskus sattuu jotain, ettei kerta kaikkiaan ehdi, mutta on ihmisiä, jotka eivät koskaan ehdi. :( Ja se on välinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä.

Vierailija
31/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä käytöstä. Toki mä ymmärrän, jos joskus sattuu jotain, ettei kerta kaikkiaan ehdi, mutta on ihmisiä, jotka eivät koskaan ehdi. :( Ja se on välinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä.

Jokaiselle sattuu joskus ylitsepääsemättömiä esteitä, mutta nämä ammattimyöhästelijät saavat sapen kiehumaan.

Vierailija
32/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin työelämässä asia on helppo käsitellä; palaverit alkavat ajallaan eikä asioita käydä läpi uusiksi jos joku tulee myöhässä. Myöhästelijän asia selvittää sitten paltsun ulkopuolella mitä keskusteltiin.

Kannattaa kokeilla, saattaa opettaa joitain tavoille :)

Vierailija
33/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan tapahtuu asioita joille ei voi mitään.

Jotenkin ne asiat tapahtuu aina samoille ihmisille. Mä myöhästyn ehkä kahdesta tapaamisesta sadasta, jos sitäkään. Tietyt tyypit vaan ei välitä vaikka muut joutuu odottamaan. Sähläävät ja säätävät eivätkä viitsi nähdä yhtään vaivaa sen eteen että olisivat ajoissa.

Vierailija
34/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooratkaa myöhästelijät.

Minua taas ärsyttää aina olla joka paikassa ajoissa, se jos mikä on tylsää. =)

Vierailija
35/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ajallaan, aina ollut. Siis myös kaikissa kokouksissa jne. Itse asiassa nykyisessä asuinmaassani se tarkoittaa, että olen paikalla ennnen muita, sillä maan tapa on tulla noin 15 minuuttia myöhässä (itsetehostusta?).

Sen sijaan kavereiden tapaamisista olen AINA myöhässä. Tiedostan ongelman, mutta en voi sille mitään. Osa on alkanut antaa minulle tapaamisille 30 minuuttia aikaisempaa aikaa kuin muille. Näin saavumme paikalle suunnilleen samoihin aikoihin.

Vierailija
36/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne perkeleet hakevat myös myöhässä. Mulla ei ole liukuvaa työaikaa niin kuin niillä vanhemmilla.

Vihaan heitä ihan oikeesti koska sanominen ei auta.

Jos minulla joku päivä naksahtaa viimeinenkin mutteri päästä irti niin en avaa aamulla ovea jos tulevat myöhässä tai jätän lapsen yksin pihalle jos eivät hae sovittuna aikana.

Vierailija
37/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaiken neuroottisia kello kaulassa pingottajia, jotka olettaa, että kaikkien tulee elää samojen normien mukaan, jotka hänellä itsellään nyt sattuvat olemaan aika pinkeitä. Sitten ollaan naama näkkärillä, kun joku tekeekin "virheen". Hyi, nih! Eläkää omaa elämäänne, jos kaveri myöhästyy tapaamisesta, mikset häivy paikalta. Jos joku töissä myöhästelee, niin se ei ole sinun ongelmasi, ellet satu olemaan hänen pomonsa.

Vierailija
38/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa kunnon ruoan ja on sovittu joku kellonaika, sitten joku aina tulee myöhässä ja odotellaan ja odotellaan...

Itse oon sitä mieltä, että myöhästelijöitä ei pitäisi odottaa, mutta esim. anoppilassa miehen sisko on aina myöhässä ja anoppi aian odotuttaa koko porukkaa.

Työpaikalla se myöhästelijä on organisaatiossa muita pykälän ylempänä ja sitten myöhästyttään vaatii, että aloitetaan alusta ja kukaan ei uskalla/halua vastustaa...

Vierailija
39/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri työpaikat ja lasten päivähoitopaikat myöhästelijöille ja minuutti hemmoille. Kaikki olis tyytyväisiä, toiset sais elää vapaammin ja toiset vois nauttia minuutti aikatauluista.

Vierailija
40/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin tulla esim. kylään etuajassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi