Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä (oudot) jutut sua kammottavat

Vierailija
14.01.2012 |

mua on lapsesta asti kammottaneet järveen uponneet tavarat. Kerran meiltä katkesi katiskasta naru ja se katiska jäi sinne järveen. En enää koskaan uskaltanut uida lähellekkään sitä paikkaa minne katiska oli uponnut.

Samaiselta mökiltä myös katosi meidän soutuvene, ilmeisesti kovassa tuulessa oli päässyt karkuun. Tämä soutuvene juttu on mua kammottanut aina, se tulee vieläkin joskus mun uniin. Soutuvene kellumassa yksin keskellä järveä tai uponneena...

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi näppyläkuvat suorastaan oksetti. Sain myös hirveän kuvotukseen kerran kun löysin jääkaapista itämistä perunoita. Yök!

Vierailija
82/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kammottaa kasvojen peseminen lavuaarissa. Inhottaa tosi paljon kumartua siihen lavuaarin ylle. Silti sitä on tehtävä melkein päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset siihen takerruitte? Tosi lapsellista.

Itselleni tulee myös diskossa tosi ahdistunut olo kuvaamiesi syiden takia. Ahdistun myös luonnonvesistössä uimisesta, jos ei ole tuttu paikka kyseessä. Minulla on niin kova mielikuvitus ja myös ajatus jalkaan osuvasta kasvista/kivestä puistattaa. Ulkomailla snorklatessa meinasi riutoilla tulla paniikkikohtaus, piti heti nousta pois. Hengityskin vielä kuului niin selvästi snorkkelissa, että lisäsi hyperventilaatiota...

Vierailija
84/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissit vanhoissa kerrostaloissa, ne joissa hissikuilu kulkee rappukäytävän keskellä ja kuilun ympärillä on vaan verkko. Ihan kammottavia! Lapsena pelkäsin hillittömästi sieniä, se alapuolen pillistö on kuvottava. Nyt aikuisena se pelko on vähän laantunut. Ja tietysti korkeat paikat.

Vierailija
85/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää ihmisten jalata. Varsinkin vanhojen naisten huonosti hoidetut halkeilleet kantapäät ja vinot varpaat inhottavat. Kesä on kamalaa aikaa, kun ihmiset kulkevat sandaaleissaan! Ja hyi ja yäk, jos vieraita tulee kylään paljain jaloin!!

Minua kammoksuttaa myös isot koneet/ajoneuvot. Elokuvasssa transformers oli jotain tosi pelottavaa!

Kammoksun myös oksentamista vessanpyttyyn. En sen varsinaisen oksentamisen vuoksi, vaan siksi, että pää on työnnettävä lähelle pyttyä, jotta voi oksennus osuu siististi pyttyyn. Pään pytyn lähelle työntäminen saa aikaan entistä voimakkaamman oksennusrefleksin.

Vierailija
86/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt suoraan kammota. Mutta ällöttää. Kaikkien muiden, paitsi omat. Ja vähän omatkin - en esim halua samalla pyyhkeellä enää kuivata muita vartalon osia, jos olen pyyhkinyt siihen jalat. Olen itsekin tätä ihmetellyt. :) En voisi ikinä hieroa kenenkään jalkateriä. Pikkulasten jalat ei ällötä kuitenkaan.

Harvalla on sellaisia varpaita (paitsi lapsilla) joihin koskisin esim. jalkojenhoitajana :(

Vierailija
87/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttä irtohiukset vaikkapa työpaikan vessassa. Sellaiset pitkät ja tummat, jotka lojuu jossain lavuaarin reunalla kiemuralla. Olen jopa alkanut kammota uimahalleja ja yleisiä ruokaloita tämän hiusinhon vuoksi. Yksikin karva keitossa ja lopetan ruokailun ravintoloissa.

Vierailija
88/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, vaikka itselläni ei samaa kammoa olekaan. Yökerhoissa vesiselvänä ollessani ne umpikännissä olevat ihmiset näyttävät kamalan noloilta ja säälittäviltä. Ja varsinkin, jos on kavereiden seuraksi lähtenyt kuskiksi, niin kavereiden humalainen käytös näyttää kamalalta. Muuten järkevät ihmiset taantuvat jollekin lapsen tasolle, käyttäytyvät hölmösti ja sitten saa huolestua, ettei niille vain satu mitään pahaa. Voin samaistua täysin siihen, et yökerhoissa on kamalaa, varsinkin jos itselle ei alkoholi maistu.

Vierailija
89/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani hullu. Tämä ketju todisti sen että en ole lähelläkään.

Tunnen ihmisen, joka kammoaa sähköjohtoja. Hän pelkää, että esimerkiksi hänen käsilaukkuunsa olisi jotenkin joutunut johdonpätkiä. Mies joutuu tarkistamaan laukun useita kertoja päivässä. Joskus hän ei voinut tulla kotiin, kun oli varmasti näkevinään kotipihatiellä johdonpätkän, joka oli lopulta oksa. Hän menee aivan hysteeriseksi, eli kysessä on sairaus. Muuten täysin ok työssäkäyvä tyyppi. Kodin ulkopuolella johdot eivät niin ahdista.

Tuskin täytyy kertoa, että heillä ei ole sähköhellaa kotona. He syövät kylmää ruokaa. Mies ei raaski pakottaa vaimoa sietämään pelkojaan. Sääli.

Vierailija
90/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne missä olen käynyt ovat täynnään pahalle haisevia vaatteita, osin käytettyjä hajuvesiä, likaisia lehtiä ja kenkiä. Jos joudun moiseen paikkaan desinfioin käteni ja pesen vaatteni sen jälkeen.

Vierailija
91/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika koomista, että joku/jotkut ottivat heti tuon discokammoisen hampaisiinsa. Eikö tämän ketjun tarkoitus ollut kerätä outoja pelkoja? No, kyllä mustakin on vähän hassua jos joku pelkää discoa (tai ylipäänsä käyttää siitä nimitystä disco), mutta tuo reaktioiden voimakkuus asiaan oli aika huvittava. Ilmeisesti kaikki yökerhojen vaanivat tiikerihaimammat ottivat itseensä tuon :D

Niin ja minä kyllä käyn yökerhoissa, ennen tosi paljonkin. En pysty täysin samaistumaan siihen kammoon, mutta jollain lailla voi ymmärtää. Se ahtaus, melu ja sekaisin olevat ihmiset... Kun joskus on selvänä baarissa niin sen huomaa.

Mutta tosiaan, se tuossa reagoinnissa huvittaa, että kun tässä ketjussa on tullut mitä oudompia kammoja esiin eikä niihin ole takerruttu tai niistä kertovaa dissattu. Mutta kun joku pissismamma kuulee jonkun kammoavan yökerhoja niin johan nousee meteli :D

Vierailija
92/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa koen itsekin, myös tavallisessa ravintolassa, jossa ihmiset ovat hirveän humalaisia ja meuhkaavat kovalla äänellä.

Olen itse niin temperamenttinen, että en tarvitse alkoholia, että uskallan näyttää tunteeni. Ehkäpä juuri siksi koen puistatuksia ihnmisistä, jotka selvuinpäin ovat kusi sukassa, mutta humalassa estot häviävät.

Tuo discokammoisen Danten helvetti- vertaus oli hyvä!

Vierailija
93/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ihan samantasoisia kuin muiden ihmettelyt. Ihme touhua että heti piti alkaa haukkua pissikseksi tai kouluttamattomaksi kun ei oltu samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
94/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa tehdään hauskuutta sillä, että päähenkilö joutuu kaikenlaisiin mahdottomiin tilanteisiin ja kiipeleihin. Ahdistun tällaisista elokuvista ihan kauheasti, enkä pysty katsomaan niitä. Ilmeisesti samaistun liikaa päähenkilön ongelmalliseen tilanteeseen.

Muuten olen mielestäni ihan normaali ja huumorintajuinen ihminen, mutta tällaisia elokuvia en vain pysty katsomaan millään.

n39

Vierailija
95/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ihan samantasoisia kuin muiden ihmettelyt. Ihme touhua että heti piti alkaa haukkua pissikseksi tai kouluttamattomaksi kun ei oltu samaa mieltä hänen kanssaan.

Hmm, missä kohtaa discokammoinen alkoi "heti haukkua pissikseksi tai kouluttamattomaksi"?

Yhden pissiskommentin näin siinä vaiheessa kun discokammoon oli jo takerruttu, mutta jotenkin ajattelin ettei sen kirjoittaja ollut se discokammoinen. Voi toki ollakin mutta kukapa sen tietää. Sitten taas kouluttamattomaksi haukkumista en huomannut ollenkaan.

Ja tosiaan, eihän tässä ketjussa muidenkaan kammoihin takerruta, miksi juuri tuohon?

Vierailija
96/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetellut kammotuksen aiheet on mulle niitä juttuja joita RAKASTAN. esim sukellusvene-elokuvat, valaat, sukeltaminen, valtavat rakennelmat, hissiunet, kaivostyökkoneet.

itse kammoan kirkasliemistä keittoa. kylmät väreet menee pelkästä ajatuksesta. vihaan sitä kun luulee puraisevansa perunanpalaa, mutta se onkin lanttua tms.

Vierailija
97/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, että hengitän suuren osan hänen keuhkoissaan käyneestä ilmasta itse sisääni siinä parissa tunnissa.

Ja onko flunssa, mahatauti tms.

Vierailija
98/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin lapsena ihan hirveesti joulupukkia ja vieläkin olo on vaivautunut, kun joku on pukeutunut joulupukiksi. Lasten takia siedän sen pakollisen vierailun, mutta muuten koitan kiertää kaukaa.

Lisäksi pelkään ufoja ja humanoideja. Ihan pöhköä pelätä satuja, mutta minkäs teet

Vierailija
99/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi kamalaa... Etenkin jos olisin yksin siellä pohjalla.

Yleensäkin inhoan uimahalleissa sitä kiljahtelua. En ole käynyt vuosikausiin. Meressä en pelkää uida.

Vierailija
100/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan käynyt Forssassa, mutta oon pannut merkille, että kun kysellään Suomen karseinta paikkaa, se saa usein paljon ääniä. Pitääpä käydä siellä, ihan uteliaisuudesta.

Jos tiedätte amerikkalaisen tv-sarjan Twin Peaks, niin vähän sellaista Forssassa on. Ihmiset sisäänpäin kääntyneitä, outo tunnelma, sanomattomia asioita ja omituista vilkuilua. Ihna kuin siellä olisi jokin yhteinen iso salaisuus mihin ei ulkopuolisia oteta mukaan. Ootteko koskaan ihmetellyt, miksei Forssassa ole lähes lainkaan ulkomaalaisia? :)

Forssassa myös tapahtuu aikas paljon väkivaltaisuuksia sen pieneen kokoon suhteutettuna. Omituinen paikka keskellä ei mitään...

Terveisin, Forssasta helsinkiin muuttanut