Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä (oudot) jutut sua kammottavat

Vierailija
14.01.2012 |

mua on lapsesta asti kammottaneet järveen uponneet tavarat. Kerran meiltä katkesi katiskasta naru ja se katiska jäi sinne järveen. En enää koskaan uskaltanut uida lähellekkään sitä paikkaa minne katiska oli uponnut.

Samaiselta mökiltä myös katosi meidän soutuvene, ilmeisesti kovassa tuulessa oli päässyt karkuun. Tämä soutuvene juttu on mua kammottanut aina, se tulee vieläkin joskus mun uniin. Soutuvene kellumassa yksin keskellä järveä tai uponneena...

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kammottaa nämä perinteiset eli korkeat paikat ja hämähäkit ym. inhat ötökät mutta myös tavalliset puukot ja esim. sirkkelit ym. terälliset työkalut. Viikatetta en pysty ees katsomaan ja oksasakset on ihan kauheat. Varmaan jostain kauhufilmeistä ja näistä hirveistä murha-uutisista tullut tämä kammo teräviä työkaluja kohtaan.

Vierailija
2/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin niistä puuttuu seiniä, milloin ne heijaavat vaijerin varassa kuin keinut. Tai menevät sivuttain. Täysin ennalta-arvaamattomia kapistuksia.

Elävässä elämässä en tykkää, kun kaukosäädin osoittaa minua. Käännän ne aina toiseen suuntaan. Voisi kai sanoa, että ne kammottavat.

Usein ne hissit on niin pieniä ja kuilu iso tai sitten ne menevät johonkin kamaliin kellareihin. Tai kamalan korkealle, ja pitää hypätä sieltä keikkuvasta hissistä jollekin katolle tms. Inhottavia unia! Joku vois tulkita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoatko myös liian pitkiä ihmisiä?

ja inhoan kääpiöitä!

Anteeksi, sinä yksi lyhytkasvuinen :/

Häpeän tätä, nimettömänkin hävettää tunnustaa, kun olen muuten suvaitsevainen.

Vierailija
4/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne sellaiset suihkupään näköiset, jossa siemenet kurkkivat niistä rei'istä. En voi edes googlettaa kuvaa nähtäväksi, koska ajatuskin kuvottaa.

Vierailija
5/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ällöttää. Ko. kirjoittaja häpeää itsekin kammoaan, mutta kuten sinäkin varmasti ymmärrät, tällaisia kammoja ei voi järjellä selittää ja niistä "parantuminen" voi olla vuosien terapian takana. Eri asia on sitten, tarvitseeko moisesta kammosta mennä terapiaan, jos asia ei ko. ihmistä kosketa sillä tavalla henkilökohtaisesti, että esim. lähipiirissä olisi joku lyhytkasvuinen.

sä et ole kyllä suvaitsevaista nähnytkään inhoatko myös liian pitkiä ihmisiä?

ja inhoan kääpiöitä! Anteeksi, sinä yksi lyhytkasvuinen :/ Häpeän tätä, nimettömänkin hävettää tunnustaa, kun olen muuten suvaitsevainen.

Vierailija
6/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään muutamalla muullakin samantyylistä pelkoa/kuvotusta kuin mulla..

Eli mua oksettaa ihan hirveästi suuret rakennelmat, mm. ne jotka joku oli linkittänyt alussa tähän ketjuun. Kaikki jättiläismäisillä kaivoksilla käytettävät dumpperit/kaivinkoneet/muut masiinat jne. Öljynporaussysteemit ja rakennelmat.

Tavallisen kokoisia koneita en ällöä, oli ne sitten kaivinkoneita tai mitä muita tahansa.

Pelottaa ja oksettaa ne isot sähkötolppaviritelmät, mitä tuolla tien päällä näkee, siis ne ison isot, joista kulkee johtoja aina seuraavaan. Ja tehtaat ja ydinvoimalat ym. joita näkee just silloin kun on tulossa johonkin kaupunkiin, eli ns. teollisuusalueelle. Hyi hemmetin hemmetti! Mies vinoilee mulle niistä aina.

Oksettavaa on myös tummat irtohiukset (itsellä vaaleat), etenkin jos niitä näkee lavuaarin reunalla tai märän pyykin seassa. Aivan puistattaa.

En pysty myöskään siivoamaan wc-pönttöä niin että olen kovin lähellä sitä. En edes kumihanskat kädessä, se on niin järkyttävää. Vaikka pönttö olisi miten puhdas, en voi lähestyä sitä esim. juuri oksentamaan, koska silloin pitäisi olla liian lähellä sitä.

Hampaiden pesu manuaalisella hammasharjalla on hirveää, se ääni puistattaa, en voi. Siksi pesen sähköhammasharjalla aina.

Vierailija
7/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirveää, jos joutuisi näkemään omasta ikkunastaan tuollaisen kumossa olevan risteilyaluksen niinku nyt tuolla Gigliolla. Kerran oli pakko matkustaa autolautalla yön yli. Mulle oli varattu hytti jostain konehuoneen alta. Maksoin itseni kipeäksi että pääsin parempaan hyttiin.

Vierailija
8/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä aatella et joku vaan opiskelee ja

matkustelee mut ei sit nää todellista elämää

niinku yökerhois. Siis tosi ahdistavaa.

Mut hei ton on pakko olla Porvoosta!!!!!!!!!

Mul on onneks avara maailman kuva vaikken

oo suorittanu ku peruskoulun.

No älä! :D

Vierailija
9/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suunnattomasti perhosia. Ajatus, etta lentavat naamalle lepattamaan siivillaan tai holtittomasti leijailevat lahella minua ja saattavat koskea, on sietamaton. Menin paniikkiin perhospuutarhassa 13-vuotiaana kun huomasin jattimaisia perhosia ihan lahietaisyydella.

Vierailija
10/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan syödä sitä. Höylään vasta-avatusta juustopaketista ekan viipaleen suoraan roskiin, hyi!

Sukeltaminen. Leffoissakin jossa ollaan veden alla, on pakko pidättää henkeä.

Ötökät. Oli miten iso tai pieni tahansa, puistattaa ja on pakko juosta karkuun. Jos vaikka muurahainen kävelee jalassa tai kädellä, saan järkyttävät kohtauksen ja huidon puoli tuntia.

Hugh Grant on niin kuvottava että jos lärvi vilahtaakin jossain, alkaa oksettaa. Samoin Ben Stiller. Myötähäpeä on etenkin jälkimmäisen leffojen kohdalla niin suuri että voin pahoin.

Ajatuskin siitä että puraisisi kiveä tai foliota.

Ajatus siitä, että viiltäisi varpaiden väliin paperilla haavan. Aaargh!

Miesten parrat. Hyi helvetti.

Vierailija
11/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin aknenaama. Aivan kamala!

Vierailija
12/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsitellä sitä ollenkaan, koska siitä lähtee sellanen kamala narskuva ääni. GRRRRRRR...

Vierailija
13/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parrat. Hyi helvetti.

Vierailija
14/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan hänen elokuviaan. Hyppään yli kaikki jututkin, jotka koskevat Hanksia enkä ymmärrä, miten kukaan voi sanoa häntä "komeaksi". Amerikkalainen pellekuplanäyttelijä!!!

Vierailija
15/192 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookaan ainut! Muakin jotenkin inhottaa toisten jalat, erityisesti varpaat. Mut pikkulasten jalta on kyl niin söpöjä.

Vierailija
16/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani hullu. Tämä ketju todisti sen että en ole lähelläkään.

Vierailija
17/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uidessa jos nään semmoisen ison keltaisen "cable"-kyltin niin alkaa kammottaa, vältän katsomasta ja miettimästä sitä.

Vierailija
18/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret tyhjät rakennukset esim. koulut, tehtaat tai kaupat. mua ahistaa se, että jos kävelen siellä käytävällä ja luulen olevani yksin, niin jostakin nurkan takaa ilmestyy joku tai löydän jonkun kuolleen jostain huoneesta tms.

toinen kammotus on sateella tielle nousevat madot ja sammakot. yöks yöks yöks...kuvittelen, että kun kävelen tiellä niin madot tarttuu mun kengän pohjiin ja lentävät sieltä mun päähän tai jotain muuta yhtä älytöntä tai kun kuljen sammakon ohi, niin se sattuu juuri silloin loikkaamaan ja osuu minuun...limaiset sammakot on melkein pahinta mitä tiedän. hyi!!

Vierailija
19/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkytys nähdä hiiri tms. Inhoan sitä rapinaa yli kaiken. Pitkän aikaa kammotti suljettu tv. Johtui kait siitä yhdestä elokuvasta, olikohan ring. Pimeässä yksin lenkkeily, olen varma että joku seuraa, tai hyökkää metsästä. Järki sanoo ettei siellä mitään ole, mutta silti pelottaa.

Vierailija
20/192 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani hullu. Tämä ketju todisti sen että en ole lähelläkään.

Tämä ketju oli hyvin valaiseva. Nyt tiedän olevani todella täyspäinen.