Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä (oudot) jutut sua kammottavat

Vierailija
14.01.2012 |

mua on lapsesta asti kammottaneet järveen uponneet tavarat. Kerran meiltä katkesi katiskasta naru ja se katiska jäi sinne järveen. En enää koskaan uskaltanut uida lähellekkään sitä paikkaa minne katiska oli uponnut.

Samaiselta mökiltä myös katosi meidän soutuvene, ilmeisesti kovassa tuulessa oli päässyt karkuun. Tämä soutuvene juttu on mua kammottanut aina, se tulee vieläkin joskus mun uniin. Soutuvene kellumassa yksin keskellä järveä tai uponneena...

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi akateemista tutkintoa ja matkoja Itä-Afrikkaan. :D :D

Vierailija
62/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ahdistaa ne joita yökerhot ei ahdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huomaa.

Vierailija
64/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuuva

Vierailija
65/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huomaa.

jotka ei kestä ajatusta siitä että he voivat ahdistaa muita.

Vierailija
66/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pilata tämä ketju? Olet jo tehnyt selväksi, että olet nuija.

Vierailija
67/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pilata tämä ketju? Olet jo tehnyt selväksi, että olet nuija.

Vierailija
68/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen aivan pois päältä jos joku yrittääki tuoda mun lähelle ilmapallon, alan heilumaan ja huutamaan, että veisivät pois. Pelkään ihan oikeasti niitä ku ruttoa. varmaan siis lähinnä pelkään sitä säikähdystä mikä tulee jos pallo sattuis poksahtaan... strange.

Vierailija
69/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olen vääränlainen tähän maailmaan. Toivottavasti se on hieman parempi, kun olen poissa.

Terveisin

Disco-kammoinen

Vierailija
70/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olen vääränlainen tähän maailmaan. Toivottavasti se on hieman parempi, kun olen poissa.

Terveisin

Disco-kammoinen

terveisin peruskoululainen

Vierailija
71/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähäni on jäänyt ajatus, että niistä alkaa tulvimaan ulos ötököitä/hämähäkkejä (joita pelkään ihan suunnattoman paljon).

Vierailija
72/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttään myös se etä onko 9 ja 32 ap:n vastauksia?

Vierailija
73/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty koskemaan ilman inhotusreaktiota. Kai jotenkin tuntuu, että jos työnnän liian kovaa niin sormi uppoaa vatsaan. YÖK! Nytkin puistattaa! Ällöttää siis muidenkin navat, myös koiranpentujen.

Vierailija
74/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia mahdollisia ääniä, joita esim viisaudenhampaita irroittessa voi tulla. Mies saa todellakinkin hoitaa hammasasiat, kun niitä alkaa lapsilta irtoilemaan, minua ällöttää jo pelkkä ajatuskin... Itseltä ei ole ikinä poistettu hampaita eikä ole ollut edes reikiä, joten en tiedä mistä johtuu. Muuten en pelkää hammaslääkäriä. Myös venytetyt kuminauhat toisten käsissä ovat kamalia :)

Vierailija
75/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koko maailmantuhoamisväline, kuuluukin pelätä.

Itse kammoan tekohampaita.

Vierailija
76/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan kommentoia tuota disco-kammostusata: minä en niitä kammoa, mutta ymmärrän kyllä, jos joku kammoo. Se fiilis on diskoissa järkyttävä. Sieltä on ilo kaukana. Joku energiahörhö sanosi, että siellä on matalat energiat.

Juu, käyn aika ajoin tanssimassa ja tunnen itseni niin maan perusteellisen ulkopuoliseksi.

Vierailija
77/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parilla opiskelukaverilla oli pienien pisteiden kammo. Esimerkiksi oluttuopin vaahdon pienet pisteet/reiät ällöttivät heitä, samoin esim pesusienen reiät. Outoa!

Vierailija
78/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräsvillaa - varsinkin jos se koskettaa kynsiä, nytkin menee ajatuksesta väreitä

Uuno Turhapuroa - en voi katsoa, mahaan tulee etova fiilis

Vierailija
79/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavat muutamat lintulajit, kuten lokit ja pulut, jotka kaupunkioloissa joskus syösyilevät ihmistä kohti esim. ruuan toivossa...saan aina kylmänväristyksiä nähdessäni lokkeja...

Vierailija
80/192 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi kammoavansa avoimia ovia. Itse kammoan aivan samaa - öisin kun pitää nousta vessaan niin mieluumminen menen takaisin nukkumaan edelleen suuressa hädässä, kuin avaisin jo raollaan olevan oven.

Samoin öisin kun tulen sänkyyn, niin mieluummin loikkaan parin metrin päästä sänkyyn kuin kävelen aivan sängynreunalle ja siitä kömmin sänkyyn. Pelkään, että joku sängyn alla tarttuu jalkoihini.

Ja tiedän, että pelkoni ovat irrationaalisia 12-vuotiaan pelkoja, mutten silti pääse niistä eroon.