Lapsensa itsarin jälkeen mieheni exä tehnyt elämästämme helvettiä! Syyttää
mua teinipoikansa taannoisesta itsemurhasta ja heidän perheen rikkomisesta. Itse olen nyt raskaana ja tätä ei varsinkaan tämä exä kestä. Häiriköi meitä yötä päivää. Haluaisin lähestymiskiellon mutta miten lie käytännön asiat, kun miehelläni ja tällä exällä toinenkin yhteinen lapsi jota haluaisi tavata säännöllisesti mutta exä lyö kapuloita rataisiin minkä kerkeää. Mitä voi tehdä?
Kommentit (138)
halua sinua hautajaisiin? Miten jutussa kävi?
Mutta voisitteko nyt vastata siihen mitä kysyin.ap
Olisi helpompi ymmärtää tekstiäsi ja vastata kysymyksiisi, jos käyttäisit verbejä.
Tuosta tekstistä puuttuu kahdesta lauseesta persoonamuotoinen verbi, mutta se on ihan ymmärrettävä. No, ehkei semmoiselle, joka yleensä lukee tavuviivoitettua tekstiä.
Ap, musta sun kannattaa soittaa poliisille ja kysyä, onko lähestymiskielto mahdollinen.
Lakkaa levittelemästä sen ukkosi perheen asioita täällä netissä ja yritä olla vähän vähemmän itsekeskeinen.
(tota teinipojan itsaria on aika turha "mainostaa"! Tätäkin asiaa olisit voinut kysyä mainitsematta tuota asiaa... mutta toki se piti taas tuoda esiin...)
Teit hyvän ratkaisun hautajaisasiassa. Miten ex häiriköi? Suoraan jotain sua kohtaan vai miehen kautta?
Vain sinä voit tietää, mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Täällä ei sitä kukaan voi tietää. Joten ainoa neuvo: mene itseesi, mieti elämääsi, mieti poikaa, hänen äitiään, miestäsi, itseäsi, kaikkien kannalta.
ja sympatiani ovat täysin bioäidin puolella
-ap ollut miehen kanssa melkein 2 vuotta
-suhde alkoi miehen ollessa vielä bioäidin kanssa mutta olisi ap:n sanojen mukaan ero olisi tullut ilman häntäkin
Lakkaa levittelemästä sen ukkosi perheen asioita täällä netissä ja yritä olla vähän vähemmän itsekeskeinen. (tota teinipojan itsaria on aika turha "mainostaa"! Tätäkin asiaa olisit voinut kysyä mainitsematta tuota asiaa... mutta toki se piti taas tuoda esiin...)
tähän eksän tasapainottomuuteen ja terroriin meitä/mua kohtaan.Tulee huoritteluja ja kaikkea,että isä saa nähdä nuorempaa lasta vain jos minä en ole läsnä - miten, kun asumme yhdessä? ja että kun meidän lapsi syntyy, ei saa tutustua velipuoleensa? ymmärrän että eksällä on rankkaa mutta silti, ei tuo enää ole oikein.ap
ja sympatiani ovat täysin bioäidin puolella -ap ollut miehen kanssa melkein 2 vuotta -suhde alkoi miehen ollessa vielä bioäidin kanssa mutta olisi ap:n sanojen mukaan ero olisi tullut ilman häntäkin
niin todellakin olet kaiken paskan ansainnut, jonka saat. Mitäs menet sekaantumaan perheen sisäisten suhteiden väliin.
ja sympatiani ovat täysin bioäidin puolella -ap ollut miehen kanssa melkein 2 vuotta -suhde alkoi miehen ollessa vielä bioäidin kanssa mutta olisi ap:n sanojen mukaan ero olisi tullut ilman häntäkin
lapselleen haluisi olla isä ja minäki tästä lapsesta tykkään, mutta eksä ei anna!!eikö se ois lapsenkin etu,että ois mahd monta välittävää aikuista,ja eksänki ois aika mennä eteenpäin elämässä!!ap
Jos rehellisiä ollaan,mulle sopis oikein hyvin et meidän perhe muuttais eri paikkakunnalle ja aloittais ihan alusta,mieheni jo välillä sanoo samaa,kun ei jaksa jatkuvaa taistelua,vaikka lapsestaan välittääkin.Mut nythän se on äiti eikä me joka sen lapsensa isäsuhteen pilaa.ap
että lapsi ja isä saavat tavata toisiaan, susta ei niin väliä, sori.
taas alkaa tuo minäminäminä- jankkaus!
KUKAAN EI VOI KÄSKEÄ LAPSENSA MENETTÄNEEN ÄIDIN MENNÄ ELÄMÄSSÄÄN ETEENPÄIN!!!!!
mua teinipoikansa taannoisesta itsemurhasta ja heidän perheen rikkomisesta. Itse olen nyt raskaana ja tätä ei varsinkaan tämä exä kestä. Häiriköi meitä yötä päivää. Haluaisin lähestymiskiellon mutta miten lie käytännön asiat, kun miehelläni ja tällä exällä toinenkin yhteinen lapsi jota haluaisi tavata säännöllisesti mutta exä lyö kapuloita rataisiin minkä kerkeää. Mitä voi tehdä?
aikaisemmasta ketjusta päätellen.
Mitäs jos nyt jättäisit tämänkin asian väliin, ihan niin kuin ne hautajaisetkin. Antaisit miehen selvittää homman, hänhän sen on alunperinkin ryssinyt.
Miten se exä nyt sitten on oikeasti tehnyt elämästänne helvettiä? Miten häiriköi? Minusta jotenkin tuntuu että sinä olet tehnyt hänen elämästään helvettiä.
Jos ei exä halua, että sinä tapaat tuota lasta, niin pysyttele nyt hetken aikaa taustalla jotta pöly laskeutuu. Isä voi hyvin tavata lasta muuallakin, mennä vaikka yhdessä harrastamaan jotakin, leffaan tai vaikkapa syömään.
taas alkaa tuo minäminäminä- jankkaus! KUKAAN EI VOI KÄSKEÄ LAPSENSA MENETTÄNEEN ÄIDIN MENNÄ ELÄMÄSSÄÄN ETEENPÄIN!!!!!
se poika oli teini, syitä itsariin saattoi olla miljoona, ei vaan vanhempien ero ja isin uusi - mua kohtaan poika oli tosi jees aina!! samoin tää nuorempi on mun puolesta aina tervetullut meille,mut karmeeta katsoa millasena riitakapulana on nyt; syy eksän, mieheni on joustanu mielestäni liikaakin.ap
Voittehan sopia, että miehesi hakee lapsen tapaamisille ja palauttaa. Tai jos lähestymiskielto tarvitaan myös miestäsi kohtaan, vaihto tapaamisiin voidaan tehdä koulun kautta.
Onhan miehelläsi lastenvalvojan vahvistama tapaamissopimus? Jos on, exän on annettava lapsi tapaamisiin tai ääritilanteessa miehesi voi käydä tapaamisaikaan vaikka poliisin kanssa hakemassa lapsen.
Välien parantumisen kannalta kannattaa nyt vetää kaikki kommunikaatio minimiin miehesi ja exän välillä, ja sinun ja miehen exän ei ole tarpeen kommunikoida ollenkaan. Tarvittaessa tosiaan lähestymiskielto exälle.
se poika oli teini, syitä itsariin saattoi olla miljoona, ei vaan vanhempien ero ja isin uusi - mua kohtaan poika oli tosi jees aina!! ap
Ja oli muistaakseni syyttänyt sinua vanhemipiensa erosta? Tjms?
Lähetysmiskielto on ihan mahdollinen.
Voittehan sopia, että miehesi hakee lapsen tapaamisille ja palauttaa. Tai jos lähestymiskielto tarvitaan myös miestäsi kohtaan, vaihto tapaamisiin voidaan tehdä koulun kautta. Onhan miehelläsi lastenvalvojan vahvistama tapaamissopimus? Jos on, exän on annettava lapsi tapaamisiin tai ääritilanteessa miehesi voi käydä tapaamisaikaan vaikka poliisin kanssa hakemassa lapsen. Välien parantumisen kannalta kannattaa nyt vetää kaikki kommunikaatio minimiin miehesi ja exän välillä, ja sinun ja miehen exän ei ole tarpeen kommunikoida ollenkaan. Tarvittaessa tosiaan lähestymiskielto exälle.
Ei sitä lähestymiskieltoa nyt ihan tuosta vaan saa. Ei ainakaan noilla ap:n mainitsemilla perusteilla kun ei vielä ole kertonut sanaakaan siitä miten ex tosiasiassa "häiriköi".
halua sinua hautajaisiin? Miten jutussa kävi?